דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרני לייטריאן 

מאת    [ 18/12/2007 ]

מילים במאמר: 2219   [ נצפה 4886 פעמים ]


קרני לייטריאן

העצמה * ניקוי * ריפוי * הפעלה * הגשמה * חיבור למקור

קרני הלייטריאן הם סדרה של חמש כוונונים של מדיטציות מודרכות... כל אחת מהן יוצרת חיבור חזק ותמידי בשבילך עם אחד מהמאסטרים.
מרגע שנוצר החיבור, אותו מאסטר ספציפי יעבוד עמך אנרגטית בתוך ה"רקע האתרי" בכדי לתמוך בהיבט של ההתפתחות האישית הרוחנית. כל קרן הינה "אירוע מכוונן" אשר מתחיל "עיבוד אנרגטי" יוצא דופן בתוך הצ'אקרות והגוף המסתורי... יצירת שינוי רוחני , מנטאלי, רגשי, ופיזי בחייך. דרך כיוונוני הקרניים אתה תאיץ את דרכך הרוחנית יותר מהר ויותר יעיל ועם יותר חן ושמחה מאשר מה שהיית חווה בדרכך הטבעית.

דרך תקשור החוויות שלנו במהלך השנים, אנו למדים שהתהליך המסתורי של התפתחות אישית יכול להיות מוסבר על ידי חמשת ההיבטים הבסיסיים האלו... חיזוק עצמי, ניקוי, ריפוי, הפעלה, הבהרה. דרך קרני הלייטריאן , כל מאסטר מתמקד באחד האספקטים הללו בכדי ליצור תוכנית יעילה ומואצת של התפתחויות אישית.

קרן ההעצמה אשר השראה על ידי מאסטר הנעלה מטריאה, מדמה קריאת השכמה כללית דרמטית מהסוג הגבוה ביותר... מפעילה גלים של האצה אנרגטית ושינוי ויברציות בתוך כל האזורים של הצ'אקרות והגוף המסתורי... אשר בסופו של דבר משפיעים בצורה עמוקה על חיי היום יום!


קרן העצמה

משמשת כבסיס הכללי לשאר ארבעת הקרניים היותר מתמחות... לכן היא חייבת להתקבל ראשונה ולשמש ככלי קיבול לשאר הקרניים אשר יכולות להתקבל בכל סדר שהוא.

מספקת לך "קריאת השכמה רוחנית" מהסוג הגבוה ביותר.

מעמיקה את "תחושת העצמי" ויוצרת הרחבה של ידיעת העצמי הרוחנית.

תעזור בקבלת ניקוי לגבי "מי אתה" ו "למה אתה כאן" בזמנים אלו.

קרן החיזוק-עצמי תגרה את החוש הכללי של כוח עצמי ותשמש כבסיס אנרגטי לשאר ארבעת הקרניים ... אשר מתמקדות בניקוי, ריפוי, הפעלה, והבהרה.

קרן ההעצמה הינה כוונון אנרגטי מיוחד הנוצר על ידי האנרגיות של מטריאה בכדי להתחיל ולהאיץ את התהליך הרוחני הכללי שלך.
קבלת קרן זו יוצרת מערכת יחסים מיוחדת בין מטריאה וכל הרמות של האנרגיות שלך.
בצורה מסוימת , נוצר קשר מחזק, לטווח ארוך בין מטריאה לנשמה שלך, ולרמות האני הגבוה שלך. הקשר נשמר הרבה לאחר הכוונון וממשיך לספק תמיכה לכל הרמות של יישותך למען העלאת הוויברציה הפנימית שלך ושיפור ההתעוררות הרוחנית.

"כארכיטקט של תוכנית ההנעלה האנושי הגלובלי לכדור הארץ, אני מזמין אותך לצלול יותר חזק פנימה לתוך תפקידך כחלק מן התהליך השמיימי".

רקע על קרן ההעצמה

הכוונון לקרן החיזוק העצמי הוא במקור מהרובד של אנרגיות מלאכיות מעבר לזו של המאסטרים הנעלים... מרמת אנרגיה הקרואה מטריאה. בנובמבר 1997 , מידע מתועל ממטריאה הגיע לגבי סוג של כוונון רוחני רחב בסיס אשר הוא רצה להציג לאנושות.
קרן זו משמשת כבסיס לשאר הקרניים אשר יכולות להילמד בכל סדר.

קרן העצמה ניתן ללמוד בשתי דרכים:
רמת לקוח ורמת מאסטרמורה.


קרן הניקוי

קרן זו נוצרה על ידי המאסטר אל מוריה , היא שולחת בעדינות אך ביעילות "ניקוי אתרי עמוק" צורת אנרגיה המנקה אותך מכל תכנותי הנשמה , מבני אמונות לא ראויים ותבניות מנטאליות ורגשיות.

קרן לייטריאן הניקוי שולחת ניקיון יסודי של מבני אנרגיה מגוונים בתוך ההילה.

מאפשרת לאנרגיות של האני העליון לבוא במגע עם שדות האנרגיה הנמוכות והפיזיות באמצעות הכוונון אחד , מאפשרת שחרור של סוגי אנרגיה רבים כגון: תכנותי הנשמה , מבני אמונות לא ראויים ותבניות מנטאליות ,רגשיות ופיזיות.

תהליך זה כולו מתחולל מעבר למודעות שלך, על ידי האנרגיות של המאסטר אל מוריה... הכל בתאום עם האני העליון שלך.

לאחר הכוונון במהלך תקופה ממושכת הצ'אקרות והגוף המסתורי שלך ינוקו ויפתחו בכדי לאגור עוד אור בתוכם. בתוך החלל שנוצר תוכל להיכנס אנרגיה מרפאה לשדות האתרים ולגוף הפיזי.

קרן ניקוי לייטריאן היא ביטוי של כוונתי לתת גל אלוהי של חיזוק אישי על כדור הארץ בזמן זה...דרך התהליך של ניקוי השדות האתריים והגוף הפיזי של בני האנוש.
-מאסטר אל מוריה-

השראה ומקור קרן הניקוי

למדנו שיש 6 תבניות בסיסיות למבנה המסובך ויוצא הדופן של אנרגיות שונות המשוחררות במהלך הזמן על ידי קרן הניקוי... 6 דרכים פשוטות של הבנה של האנרגיות שינוקו על ידי הקרן.

באופן כללי הזרימה של ניקוי האנרגיות תעשה לפי הסדר של שש התבניות כפי שמצוינות למטה, אבל, בצורה מדויקת יותר, אנרגיות אלו ישוחררו לפי הצורך של כל אדם בנפרד ,בכמות שונה , בזמנים שונים, ובכל סדר שהוא על פי מה שמשרת את מטרת האני העליון של אותו אדם בתיאום עם המאסטר אל מוריה.

קרן הניקוי מתמקדת בשחרור 6 תבניות אלו:

1.ניקוי תכנותי הנשמה , מבני אמונות הקשורים אליהם והאנרגיות המנטאליות, רגשיות והפיזיות-אתריות.

2. 2. שחרור תבניות אנרגיה ישנות המגבילות אותנו אשר אנו נושאים לתוך תקופת החיים הזו בתוך שדות האנרגיה שלנו.
3. 3. ניקוי "תוכנית המקור האתרית" אשר מחזיקה תבניות שונות שיוצרות מתח, אי נוחות, חולשות, ותחושות קשות בגוף הפיזי.
4. שחרור תגובות מותנות אוטומטיות, צורות התנהגויות של התמכרות, צורות שונות של אנרגיה אתרית כגון: חיבורים וקישורים, קשרים פסיכוטיים, השתלות, שאריות חיים קודמים וכו'.
5. 5. פתיחת ושיפור הקשר התנודתי (וברציונאלי) לאני העליון ומעבר!
6. הסרת המעטה אשר מגביל את המבט הצלול שלך על עצמך ועל חייך.

רקע על קרן הניקוי

במהלך עשר השנים האחרונות, פותחו מספר שיטות ייחודיות לניקוי אנרגיה אתרית על ידי כריסטופר ג'ילם - אחד ממייסדי מוסד הלייטריאן, דרך תהליך של אינטואיציה ותקשור של מאסטר הנעלה אל מוריה. מחקרו האישי של כריסטופר וניסויו על עצמו כמו גם על אחרים של שיטות ניקוי אלו אפשרו לשיטת השראה אלוהית זו להיכנס למישור זה ולפעול בו.

העקרונות הכלליים של "פשטות ויעילות" תמיד היו קיימים כבסיס לשיטות ניקוי אלו.

קרן ניקוי לייטריאן ניתנת ללמידה בשתי צורות:
רמת לקוח ורמת מאסטרמורה.


קרן הריפוי

נוצרה במקור על ידי מאסטר הנעלה בודהה, מתחילה תהליך חזק של ריפוי עצמי הוליסטי...מחזירה אותנו למצב של סדר ואיזון.

מתחילה תהליך שלם של ריפוי קדוש בעבורך.

מכוונן אותך לאנרגיות של מאסטר הנעלה בודהה, אנרגיות של חמלה עצמית ואיזון כמו גם כוח ריפוי.

קרן הריפוי היא כוונון אנרגטי פשוט אשר מתמקד ביצירת קשר של עזרה בריפוי מהמאסטר הנעלה בודהה.

אפקט רחב של ריפוי המגורה על ידי כוונון זה יתחיל לפעול על כל תחום האנרגיות שלך..מרמת הגוף הפיזי ועד לרמות הגבוהות של ה"גוף התנודתי הפנימי" האתרי.
אין זמן מדויק או גבולות זמן לריפוי המיוחד אשר מושק דרך עבודה זו... רק התחלת תהליך עדין ואוהב של ריפוי אישי בקצב המשרת את האדם בצורה הטובה ביותר. אנו מבינים שכל אדם אחראי לריפוי עצמו ואנו יודעים שהתמיכה האנרגטית של מאסטר הנעלה בודהה פשוט עוזרת בתהליך הריפוי העצמי.
כחלק מתהליך קרן הריפוי, נוצר קשר ייחודי בינך לבין המאסטר הנעלה בודהה, כאשר הוא צועד לעברך בכדי לעזור בצורה מאוד ישירה ואישית עם ניהול ושיפור עבודת הריפוי!

בצורה מסוימת, הוא ישמש כמדריך ריפוי לכל רמות הווייתך... הכל בתאום מלא עם האני העליון.

"במהלך ההיסטוריה האנושית, כוחות הריפוי שלי היו פרושים בצורה רחבה בכדי לעזור למסע האנושות במציאת איזון ושלמות. עכשיו הוא הזמן בשביל בני האנוש לקחת חלק יותר אקטיבי ומחוזק בתהליך הריפוי של עצמם. דרך קרן הריפוי, אני עכשיו נותן את האנרגיות שלי בצורה ממוקדת יותר בכדי להעלות את הוויברציה הפנימית וליצור ריפוי עצמי ברמה גבוהה על כל הרמות של הווייתך" - מאסטר הנעלה בודהה

השראה ומקור קרן הריפוי

לאחר קבלת כוונון זה , שינויים אנרגטיים דרמטיים יתחילו לקרות, בהתאם למצבך הפיזי המקורי, תבניות הגוף המסתורי שלך וקצב הריפוי אשר נקבע לך ידי האני העליון. האנרגיות האתריות והפיזיות יגיעו לרמות חדשות של ריטוט וחיוניות!

כחלק מתוכנית הריפוי ההכרתי , קרן הריפוי תסייע בפתיחת ושחרור לחץ, מתח, חוסר נוחות, חולשות, ותחושות קשות מן הצ'אקרות, הגוף המסתורי ובסופו של דבר מן הגוף הפיזי.

קרן הריפוי לייטריאן ניתנת ללמידה בשתי צורות:
רמת לקוח ורמת מאסטרמורה.



קרן ההפעלה

הושראה על ידי המאסטר הנעלה סננדה , מפעיל את הקוד הנסתר האתרי ומתחיל טקסים רוחניים חזקים...המאפשרים ליותר מאנרגיות העצמי הפנימי שלך לזרום לתוך חיי היום יום.

יוזם הפעלות אנרגטיות מגוונות בתוך הצ'אקרות והגוף המסתורי.

? מגרה ומפעיל טקסים רוחניים חדשים.
? מכוון אותך לשילוב של היבטים שונים של הפוטנציאל האלוהי שבך עם חיי היום יום.

קרן ההפעלה לייטריאן, שתוכננה על ידי המאסטר הנעלה סננדה, הינה כוונון פשוט ויעיל אשר יתחיל טיהור, סידור מחדש ועליית מדרגה של רמת הוויברציה של הצ'אקרות והגוף המסתורי. כתוצאה מקרן ההפעלה נוצר קשר ייחודי בינך לבין המאסטר הנעלה סננדה, כאשר הוא יעזור לך בצורה ישירה ואישית בניהול ושיפור עבודת ההפעלה!

"הרמת הויברציות של אנושות כדור הארץ ושל אמא אדמה עצמה הם חיוניים למען התקדמות התהליך הגלובלי של שינוי רוחני. כל אדם חייב לקחת אחריות מלאה על ההתפתחות שלו וליצור את המשמעת והכניעה הנחוצים לשם התחלת שינוי וגדילה. הפעלות בתוך שדות האנרגיה האתרית חיוניות למען טהורות רוחנית וזכות אשר חיוניים למען המשך תהליך זה. אני מקבל בברכה את ההזדמנות לעזור לך כאשר אתה מנסה לגעת באותם ויברציות גבוהות וטהורות אשר קיימות בתוכך" - מאסטר הנעלה סננדה.

השראה ומקור קרן ההפעלה

לאחר קבלת הכוונון של קרן ההפעלה סננדה מתחיל להתעסק ב"רקע" של כל רמות האנרגיה שלך בכדי לגרות ולהאיץ את שלבי ההפעלה האנרגטית אשר מתאימים במיוחד לך. עבודת הפעלה זו לוקחת חלק בתוך ה"מבנה האנרגטי" האישי שלך...הכל בכדי להוביל אותך לאורך דרכך הרוחנית דרך העלאת הוויברציה האישית שלך!

? בעזרת ההשראה של סננדה והדרכתו , קרן ההפעלה מיועדת להאיץ את כל ההתקדמות של הפעלות רוחניות אישיות.
? הפעלות אנרגטיות אלו יכולות לבוא בצורת שינויים קוונטים במבנה האנרגטי שלך בכדי להגדיל את כמות האור שאתה מסוגל להכיל בכדי להוציא לעולם את כשרונותייך ומתנותיך ולמטרות שינויים נוספים...
? הפעלות יכולות גם להוות צעדים טקסיים גדולים אשר יכולים לשנות דרמטית את האנרגיות שלך... דבר היוצר שינויים גדולים במבנה האמונה שלך,השקפת העולם,תפיסת העולם ואפילו החוש העצמי.

קרן הפעלה לייטריאן ניתן ללמידה בשתי צורות:
רמת לקוח ורמת מאסטרמורה.


קרן הגשמה

נוסדה במקור על ידי מאסטר הנעלה סן ג'רמיין, מרחיבה את הקיבולת של ההגשמה בכל הרמות... פותחת אותך למשיכת שפע רב רוחני, מנטאלי, רגשי, ופיזי... הכל בכדי לשרת את המטרות הנעלות ביותר:

? מגרה ומפנה אותך לכיוון שרות רוחני גבוה.
? מחבר אותך עם מאסטר הנעלה סן ג'רמיין כ"מדריך ספיריטואלי ויועץ".
? מסייע לך ביצירת שפע רב בכל תחומי החיים בחייך.

קרן ההגשמה לייטריאן, אשר הושראה שמימית על ידי מאסטר סן ג'רמיין , מתמקדת על השלב האישי רוחני שנקרא הגשמה.. על ידי הגדלת הנפח של ההגשמה אשר ישרת את טובתך הגבוהה ביותר. מה שמתבהר בצורה מתקדמת לאחר קבלת קרן זו משתנה מאדם לאדם. לחלקנו, זו יכולה להיות יצירה של יותר היבטים של עיבוד רוחני כגון ניקוי או ריפוי שצריך להיעשות. לאחרים זו יכולה להיות פתיחה של שפע רב בצורה פיזית ישירה כמו: נערכות יחסים, הצלחה בקריירה ובטחון כלכלי. חלקנו עלולים לחוות העלאה במתנות הרוחניות והכישרונות בחיינו. בשבילך, זו יכולה להיות חוויה של הגשמה בכל התחומים הללו!

דרך כוונון ייחודי זה נוצר קשר אתרי בינך לבין המאסטר הנעלה סן ג'רמיין... הכל בכדי לעזור לך בתהליך ההגשמה.. הכל כדי לשרת את המטרות הגבוהות ביותר שלך.

אתה עשוי למצוא עצמך מתנהג יותר באומץ ובמקוריות ולעלות על הדרך המואצת לקראת השגת שפע רב בכל התחומים של הווייתך.
על ידי נעשים מקוריים ואמיצים מתגברים על פחדים ונוצר מקום פנוי להגשמה.
קרן ההגשמה תאיץ תהליך זה ותכוון אותך לכיוון שרות רוחני במהלך הזמנים הבאים.

קרן ההגשמה לייטריאן ניתן ללמידה בשתי צורות:
רמת לקוח ורמת מאסטרמורה.

תוכנית בעלת 5 שלבים לפיתוח עצמי שנוצרה בידי המאסטרים השמימיים המתמקדת ב 5 תהליכים בסיסיים...במהלך הזמן, עבודת הרקע האנרגטית אשר נכנסת לתנועה על ידי חמשת הקרניים הללו וההתכוננויות אליהם יוצרות תהליך מתמשך לטווח ארוך של שינוי דרמטי בחייך... עם חמשת המאסטרים המשמשים כמדריכים רוחניים... הכל בתאום מלא עם אנרגיית האני העליון שלך.

במילים פשוטות, נקודת ההשקפה הלייטריאנית בנוגע להתפתחות אישית רוחנית דרך הקרניים... העצמה הוא נקודת הפתיחה של תהליך ההתעוררות הרוחנית.


החיבור למקור

חיבור אנרגטי ייחודי עם אנרגיות מקור היקום.

חיבור המקור לייטריאן הוא כוונון מתקדם, ממוקד הנעלה עבור מורים ולקוחות לייטריאן אשר כבר קיבלו את כל חמשת כוונוני קרני לייטריאן... בגלל אופיו המורכב של חיבור אנרגיה זה, חיוני שהמקבל כוונון זה כבר האיץ את התקדמותו הרוחנית אישית בעזרת הקרניים... בחמשת התהליכים של העצמה,ניקוי,ריפוי,הפעלה והגשמה.
עם העבודה של הקרניים כבסיס, החיבור למקור מייצג קפיצה דרמטית לשלב חדש של חיבור וברציונל עם רמות גבוהות אף יותר של אנרגיות שמימיות.

תאור החיבור למקור

מבחינה וברציונלית, נמצא מעט מתחת לרמות ראש האלוהים, יש רובד מדויק של אנרגיות אשר אנו קוראים להן מקור אוניברסאלי. רמות ויברציה גבוהות מאוד המורכבות מאנרגיות ממוקדות של מחשבה וכוונה טהורה אשר יוצרות את "כל הבריאה בתוך המציאות הפיזית והלא-פיזית שלנו". החיבור למקור יוצר חיבור אנרגטי מהדהד עבורך עם אותה קבוצה של אנרגיות שמימיות.. המתמקדת ב"להעלות אותך הלאה לתוך תהליך הנעלה מתהווה" אשר בני האנוש וגאיה חווים בזמן זה.
היא מיועדת לגרות ולסייע לך במסעך לקראת דרך מושלמת ועילאית של "להיות ולעשות" בחיי היום יום שלך.

החיבור לכוונון זו תאפשר לך כניסה לכל שתי עשר המעלות השמימיות אשר מוטבעות על ידי המקור בכדי לאפשר לך למלא את "תבניות האנרגיה השמימיות של משה" כאישיות למען הזמנים הבאים. דרך כוונון זה אתה מניח את הבסיס ליצירת מצב עילאי של קיום כאשר אתה מיישם היבטים חיוניים של אותם שתיים עשר מעלות שמימיות בחיי היום יום שלך.
שניים עשר המעלות השמימיות הן "אבני יסוד" וברציונאליות של הניסיון האנושי בתוך היקום שלנו וכל השניים עשר עכשיו זמינים דרך החיבור למקור. שניים עשר המעלות הן: יופי,חמלה,אומץ,סקרנות,דמיון,שמחה,צדק,אהבה,נאמנות,עוצמה,טוהר,רצון.

דרך תכנית הקרניים אתה נכנסת בצורה לא ישירה לתוך אותם מעלות שמימיות כפי שמתוארות על ידי אותם מאסטרים ספציפיים המקושרים לכל קרן, מאסטר מטריאה (עם המעלה של העצמה) דרך קרן העצמה האישית ושאר ארבעת המאסטרים הנעלים... אל מוריה (גם עם מעלת העצמה) דרך קרן הניקוי , בודהה (עם מעלת החמלה) דרך קרן הריפוי, סננדה (עם מעלת הטוהר), דרך קרן ההפעלה, וסן ג'רמיין (עם מעלת האומץ) דרך קרן ההגשמה.

לאחר קבלת הכוונון לחיבור המקור, הקשר שלך לתוך האנרגיות של המעלות השמימיות יורחבו ויעשו ישירות יותר! אתה תוכל להתחבר ישירות לאנרגיות של שניים עשר המעלות השמימיות וכמו כן תוכל להתחבר לאנרגיות ולמעלות של שמונת המאסטרים הנעלים האחרים (שאינם שייכים למאסטרים של כיוונוני קרני הלייטריאן).

באופן כללי, החיבור למקור יכניס אותך לשלב גבוה ומתקדם של התפתחות רוחנית המתמקדת בעיקר על האצה של תהליך ההנעלה האישי.

אין זמן המתנה הכרחי לפני שניתן לקבל את החיבור למקור אחרי שקיבלת את הכוונון האחרון לקרני הלייטריאן. אז, אם תמשיך ישירות עם החיבור למקור מייד לאחר שסיימת את כוונוני הקרניים, אתה בטוח תמשיך להרגיש את האפקט של החיבור שלהם ,כאשר בנוסף אתה מקבל את יתרונות החיבור למקור. החיבור למקור שלך עם האנרגיות של היקום מתקבלות בעזרת מספר צעדים פשוטים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב