דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה היא חווית המשתמש ? עסקים ולא רק 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1651 פעמים ]

לעיתים  בשביל להבין מה עובד או לא עובד בעסק שלי ובי יש צורך לקבל משוב  נקי ממישהו שהוא חיצוני לי.                               

בזכות  הערה קטנה של מישהו  מבחוץ יש אפשרות להקפיץ את  העסק בכמה רמות .

יכול להיות שאתה מאד גאה באתר שלך והלקוח שלך חושב שהאתר בכלל לא ידידותי .

ייתכן שאת חושבת שאנשים מגיעים לאתר שלך דרך מילת חיפוש מסוימת ובכלל מי שמחפש את השירות שלך מחפש דרך מילות חיפוש אחרות.

 

שטראוס עושים עם חווית  המשתמש עבודה מדהימה  ויצרו את "שטראוס שלי " – הם נתנו ללקוחות להציע רעיונות  למוצרים ובכך להשפיע על יצירת מוצרים  חדשים כך  גם הלקוח מרגיש משמעותי , הם מחוברים לקהל היעד ומייצרים מוצרים שיהיה להם ביקוש ויגדיל את הרווחים שלהם.

 

מהי חווית  המשתמש של מי שחווה אותך או את  העסק שלך - אתר שלך -

כמובן שגם שמשוב נקי כזה הוא רלוונטי גם במערכות  יחסים שהן אינן עסקיות.

 בכל  מקום בו אנחנו לא  מגיעים למטרות שאנו  רוצים אם זה במערכת  הזוגית הקיימת , אם זה בהורות שלנו , אם זה מול הקולגות שלנו , המנהל שלנו וכו' יש סיכוי שעלינו  לבדוק מהי חווית המשתמש בעת  העברת  המסרים שלנו.

 כך למשל כשפונה אליי מאומנת ואומרת שנמאס לה שכולם לא מבינים איך היא לא בזוגיות וכאשר היא מגיעה למערכת זוגית משהו שם לא עובד. הקשרים לא  מחזיקים. אז יש מקום להבין מה החוויה שאותה אישה יוצרת בתקשורת שלה ?מה אותו אדם שמכיר אותה רואה,שהקרובים לה והיא לא רואים ?או שאולי הם רואים אך הם לא מספיק אמיצים להגיד לה ... אולי מרוב שהיא רוצה זוגיות היא  מוותרת על הרצונות שלה - אולי היא מפגינה דומננטיות שמתפרשת כשתלטנות ?

 כך למשל בעבודה מול בני  זוג שאומרים  "הוא לא  מקשיב לי !" או עם הורים שאומרים  "היא לא מבינה שאני כבר אבא עם ניסיון ואין טעם שהיא תשקיע אנרגיה בריבים מטופשים עם החבר שלה ". שני הצדדים מתוסכלים גם בדוגמא עם של הזוג וגם  בין בדוגמת האב האוהב ובתו. פעמים רבות אנחנו אומרים דברים  מתוך כוונה טובה ואכפתיות אך  הצד השני לא מבין ונוצר מרחק ותיסכול.

  ואז יש מקום לעצור ולהבין מה הייתה חוויית המשתמש . מה אותו אדם שהקשיב לי חווה שדיברתי איתו . הוא  חווה ביקורת - האם הוא חווה התנשאות? האם הוא בכלל פנוי לשמוע ולראות -

 

מהי חווית המשתמש של מי שחווה אותך - את התקשורת שלך -

 

קבל עוד היום משוב חיצוני ממישהו נקי.

 

מישהו שההצלחה שלך חשובה לו כמו שההצלחה שלך חשובה לך.

 

המשוב הזה יכול לקדם אותך מול הלקוח הבא ומול מערכת יחסים אחרת שחשובה לך .

 

 בהצלחה !

 

נטע שליט - חסון


מאמנת בכירה לתקשורת ומנהיגות


אימון קבוצתי - אישי |עסקי|כלכלי


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב