דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תעלו את ערך הדירה שלכם בעזרת אדריכל פנים 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 1620 פעמים ]

לאדריכלות ולעיצוב פנים יתרונות רבים כאשר העיקרי שבהם הוא היכולת להגשים את החלומות שלכם ולעצב לעצמכם את הבית שבו תמיד חפצתם. בה בעת, מדובר על תהליך מתמשך הכרוך לא פעם בהוצאות של ממש. לכן, חשוב לזכור שמעבר לתענוג האסתטי והיצירתי שבעניין, טומנת בחובה אדריכלות הפנים תועלת כלכלית משמעותית שכן יש בכוחה להעלות בצורה ניכרת את ערכה של הדירה או של הבית בו אתם חיים – וזאת במקרה ותרצו למכור את הנכס בשלב מאוחר יותר. לא בכדי אם כן מראים מספר מחקרים כי עיצוב פנים שנעשה בצורה איכותית ומקצועית עשוי להעלות את ערכה של הדירה בכ-40%.

עד לפרט הקטן ביותר

באופן טבעי, כל חידוש באשר הוא מעלה את ערכה הכספי של הדירה שלכם. אחרי הכל, מטבח חדש תמיד טוב ממטבח מיושן ואריחים על הקירות אשר יעניקו לכם תחושה של אינטימות וחום תמיד עדיפים עשרות מונים על פני קירות לבנים וסדוקים. זוהי בדיוק הסיבה שבגינה פעמים רבות נוהגים דיירים המבקשים למכור את נכסם לשפץ את הבית בטרם יוצע לקונים.

תהליך עיצוב הפנים הוא אמנם לא בהכרח שיפוץ לפני מכירה אך ראוי לציין כי גם הוא כולל ירידה לפרטים הקטנים ביותר ולנימים היסודיים ביותר של הבית. לשם המחשה, אם ברצונכם לעצב מחדש את חדר האמבטיה, הרי שיש להניח כי בשלב זה או אחר יהיה על בעלי המלאכה לרדת לעומקן של תכניות האינסטלציה ובמידה והתגלתה תקלה – תהיו חייבים לתקנה וכמובן שמדובר בהשקעה ראויה ומוצדקת בטווח הארוך.

חשוב לזכור ששדרוגה של נגרות הפנים בדירה, חידושה או החלפתה תעלה באופן משמעותי את ערכה של הדירה משום שנגרות הפנים מעניקה לדירה ערך אסתטי יוצא דופן בדמות עיצובים ייחודיים שיעטרו את ביתכם ויהפכו אותו לפנינה יוצאת דופן.

בחירת חומרים מושכלת

בסופו של דבר, ערכה של הדירה שלכם יעלה ביחס ישר לכמות הכסף שתשקיעו בעיצוב הפנים. ואף על פי כן, במובן הזה ישנו חריג מאוד ברור שראוי לנצלו עד תום. באמצעות נסיונו ועזרתו של אדריכל הפנים תוכלו לעשות שימוש בחומרים זולים יותר אך בה בעת בכאלה שישיגו עבורכם את אותה התוצאה שהיו משיגים חומרים הרבה יותר יקרים.

למען הסר ספק, אחד התפקידים המוצהרים של אדריכל פנים איכותי ומקצועי הוא לחסוך לכם כסף (וגם לא מעט זמן) בכל הנוגע לבחירת החומרים שישמשו את בעלי המלאכה בתהליך העיצוב עצמו. רוב רובם של הצרכנים פשוט לא מודעים לניואנסים הקיימים בין החומרים השונים ועל כן עלולים להתפתות ולקבל את עצתם של המוכרים אשר מעוניינים באופן טבעי למכור את מרכולתם למרבה במחיר.

לחילופין, באם תתייעצו באדריכל הפנים, תוכלו לחסוך סכומי כסף נאים שיכולים להיות מנותבים לאפיקים אחרים וזאת מבלי לפגוע בתוצאה הסופית. מובן ונהיר הוא כי כל פער שכזה לטובתכם מעלה עוד יותר את ערכה של הדירה.

"הום אואטפיטרס" בהנהלת Eyal Geluda הינה חברה המספקת את מגוון השרותים הקשורים באדריכלות לעסקים, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק או משרד.

אודות:
"הום אאוטפיטרס" הינה חברה המסרת את מגוון השירותים הקשורים בתכנון האדריכלי, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק, או משרד.
חברה מאפשרת, בהתאם לבחירתך, את ביצוע הפרויקט וניהולו באחריות ובליווי מלא הכולל תכנון, בחירת החומרים, העסקת בעלי מקצוע ופיקוח - הכל תחת קורת גג אחת.
"הום אאוטפיטרס" מציעה שירות אישי וייחודי ומתמחה בתכנון, חידוש וייצור מטבחים, ארונות קיר, דלתות ורהיטים מעוצבים - פנים חדשות לבית שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב