דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצה לגלוש - האם כדאי לי לקנות גלשן מיד? 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2238 פעמים ]

הגלישה הולכת והופכת מדי שנה לסוג ספורט פופלארי מאוד, אשר כמעט כל אחד יכול ללמוד אותו מהתחלה. ניתן לקחת קורסים שונים בתחום הגלישה ובעזרתם ללמוד את טכניקות השונות אשר מאפשרות להגיע לים ולהתחיל לגלוש. לימוד טכניקות של גלישה נכונה יכול להתבצע באחד מבתי הספר הרבים הקיימים בארץ כיום ומציעות לימוד גלישה מסוגים שונים החל מהשלבים הבסיסיים ביותר ועד קורסים מתקדמים המיועדים לאנשים אשר כבר יודעים לגלוש ומעוניינים להעמיד ולשפר את הטכניקה שלהם בסוגים שונים של גלישה.

 

בין שאר הסוגים השונים של גלישה ניתן למנות את גלישת קייט (קייטסרפינג), אשר משלבת בתוכה אלמנטים שונים מתחום גלישת הרוח וגלישת הגלים. ספורט הקייטסרפינג הלך והתפתח בשנים האחרונות וכיום ניתן ללמוד אותו בצורה מסודרת בעזרת קורס.

 

לפני כעשר שנים הוקם ארגון הנקרא IKO, אשר מבצע בצורה משותפת עם בתי הספר לגלישה מעקב ושיפור של צורות הלימוד והטכניקות השונות. ארגון זה הפך בשנים באחרונות למוביל בתחום הקייטסרפינג, ומכתיב את הסטנדרטיים ללימוד התחום כמו גם את כללי הבטיחות השונים.

 

על מנת ללמוד קייטסרפינג יש להירשם לאחד מהמועדונים השונים השייכים לארגון ה- IKO, ונמצאים במקומות רבים בעולם וגם בארץ. כל המדריכים אשר עובדים בבתי הספר מסוג זה עברו הכשרה רשמית של הארגון ובקיאים מאוד בכל כללי הלימוד והבטיחות.

 

לארגון תוכנית מפורטת אשר הלכה והשתפרה במרוצת השנים, וכיום ניתן לומד כי אפשר להביא את התלמיד הלומד את התחום לרמת עצמאות גבוהה בצורה מהירה וטובה, תוך כמובן הקפדה על כללי הבטיחות.

 

הציוד הנלווה

 

על מנת ללמוד גלישה מכל סוג שהוא, וכמובן גם גלישת קייטסרפינג, יש צורך ברכישה של אביזרים רבים. הציוד הינו יקר יחסית ולא כדאי לרכוש אותו לפני שהוחלט כי הגלישה היא תחום בו תתבצע העמקה בעתיד.

 

בין שאר האביזרים אותם ניתן למנות הם גלשני הקייט ומפרשים, גלשני רוח, מאריכים ומנורים, טרפזים, חליפות גלישה שונות, ציוד SUP, וביגוד נוסף. לפני שמחליטים על רכישה של ציוד גלישה כדאי לקחת מספר קורסים על מנת להגיע לרמה טובה אשר מאפשרת עצמאות ושליטה בגלים וברוח.

 

קורסי גלישה שונים ניתן לקחת במגוון סוגים, כמו למשל גלישה אתגרית, גלישה בעמידה, גלישת גלים וגלישת רוח, כמו גם קייטסרפינג למתחילים ולמתקדמים. חשוב להבין כי גלישה כרוכה במאמץ פיזי על מנת להצליח לגלוש, לכן כל מי שרוצה לגלוש צריך להיות עם בריאות תקינה.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב