דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת קריוקי 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2495 פעמים ]

מועדונים רבים מארחים ליין של מסיבות קריוקי, חלקם כבר הפכו לשם דבר, חלקם חדשים.  אז איך יודעים לאיזו מסיבת קריוקי ללכת, ממה צריך להזהר ואיך הופכים את הערב הזה לערב הכי כייפי שיש? כל התשובות במאמר הבא.

למרות שהקריוקי הוא דבר חדש יחסית, מסיבות קריוקי הפכו להיות להיט בקרב מועדונים וברים, בכל הארץ. במועדונים אלו תוכלו למצוא ימים קבועים שבהם יש מסיבת קריוקי, שבדרך כלל ממלאת את כל המועדון עד אפס מקום, כי אנשים פשוט אוהבים לשיר.

מסיבת קריוקי מוצלחת מתחילה במקום הנכון

אז אם החלטת ללכת לקריוקי, כדאי לבחור את המקום הנכון, כי מסיבת קריוקי במקום שלא מתאים לכך יכולה לההרס בקלות רבה, ברים שכונתיים הם מקומות פחות מוצלחים להתחיל איתם, במקרה שזאת הפעם הראשונה שלך בערב קריוקי. עדיף להתחיל ממועדון בינוני מבחינת הגודל, כך שבמידת הצורך ניתן יהיה להיבלע בהמון.

בנוסף, כדאי גם ללכת עם חברים שיעזרו להתגבר על הפחד לעלות לשיר, במקרה של פחד במה או חוסר ביטחון בנוגע ליכולות השירה.  אין כמו שילוב של חברים טובים, אלכוהול ושירים שאוהבים כדי להתגבר על הכל ולעלות לשיר.

כשעולים לשיר, צריך גם לבחור את השיר הנכון. מצד אחד שלא יהיה ארוך מידיי, מצד שני, שלא יהיה קצר מידיי. חשוב שזה יהיה גם שיר מוכר, בתור התחלה לפחות, כך שלא יהיה צורך להתמודד עם שיר חדש ולא מוכר. לאט לאט אפשר לנסות שירים וסגנונות חדשים, אבל בהתחלה לפחות, צריך לקחת משהו שלא יהיה אתגר.

מסיבת קריוקי עם המפעיל הנכון

כבר בכניסה למועדון ניתן לראות אם המסיבה עומדת להיות מוצלחת או שלא, לפי הציוד שמביא איתו המפעיל, ולפי איכות הקליפים על המסך. קליפ טוב צריך להיות באיכות טובה, מסונכרן לשירה ועל מסך מתאים.

בדרך כלל מפעיל טוב ומנוסה, יבוא עם מחשב נייד ולא DVD, משום שבמחשב העברת השירים הרבה יותר מהירה וניתן להתרכז בלהעלות את מצב הרוח של הקהל ולחמם אותו, כך שיותר אנשים ירצו לעלות לשיר.

מסיבת קריוקי עם מפעיל מנוסה, כמו חברת "רקריוקי", שלה יש ניסיון רב בהפעלת ערבי קריוקי, היא הרבה יותר אנרגטית, יותר אנשים עולים לשיר, מבחר השירים יותר רחב והמיקרופון לא עושה פדיחות באמצע השיר, הרמקולים באיכות מצוינת והשירים מותאמים לקריוקי ולא נעשו באופן חובבני.

אז אם החלטת ללכת למועדון שיש בו מסיבת קריוקי, כדאי לברר קודם מי המפעיל שעומד להעביר את הערב, האם הוא מספיק מנוסה, האם הוא מגיע עם הציוד הנכון ולנסות לבדוק מראש את רשימת השירים שיהיו זמינים לבחירה, על מנת להתכונן מראש כמה שאפשר. הכי חשוב, כדאי לזכור שקריוקי זה בידור ואף אחד לא מצפה ממך לשיר כמו זמרים מקצועיים עם ניסיון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב