דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לספרד - אין מה להתלבט! 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2350 פעמים ]

 

טיסות לספרד זה פאייה ,סנגרייה והחיים הטובים

טיסות לספרד מציעות מגוון טיסות ישירות, הן לברצלונה והן למדריד, עם שלל הבטחות ומבצעים שפשוט חבל להחמיץ אותם. חברות התעופה מציעות טיסות מרובות מהארץ, עם כל הנוחות המשתמעת מהן, ובתוך שעות ספורות אתם נוחתים אל תוך קסם של מדינה, שאי אפשר פשוט לשבוע ממנה.

בבחירת טיסות לספרד, ומאחר ומן הסתם לא תוכלו לבלות בה זמן ממושך, מומלץ להתמקד בחבל ארץ אחד ולסייר בו ביסודיות, ליהנות מהמראות, הנופים, ההסטוריה המרשימה, שיש לה גם זיקה יהודית המשתקפת באתרים רבים ומרגשים מאד.

טיסות למדריד

אם החלטתם לבחור בטיסות לספרד הנוחתות במדריד, תמצאו עיר בירה שוקקת חיים, מקסימה ביופייה ומרתקת בהיסטוריה המפוארת שלה. הסמל של מדריד הוא דובים ועצי תות. הסיבה לכך טמונה בריבוי הדובים ועצי התות שהיו באזור העיר בימים עברו, ומכן נולד שמה, בלטינית, ארץ הדובים. ניתן לצפות בפסל העיר בו ניצב דוב על שתי רגליו ואוכל מעץ תות.

ההיסטוריה הספרדית היא עשירה ובעלת תהפוכות רבות, וסנסציות סוערות בבית המלוכה, עד להפיכתה לרפובליקה הספרדית הראשונה בשנת 1873. הקהילה היהודית בספרד הייתה בין המפוארות באירופה, וסימנים לכך ניכרים עד היום ברבעים יהודים, בבתי כנסת מפוארים ובשלטים בשפה העברית.

במדריד מתקיימת כמות הכנסים והתערוכות הרבה ביותר בספרד, ביניהם שבוע האופנה ויריד הטכנולוגיה. עוד נמצאת במדריד זירת השוורים הגדולה ביותר בספרד, והשנויה במחלוקת, הפעילה גם כיום בין החודשים מרץ לאוקטובר.

חובבי הכדורגל והסופר קלאסיקו הספרדי, ייהנו מצפייה במשחקי ריאל מדריד, נגד האויבת המושבעת שלה, ברצלונה.

טיסות לספרד והחיים הטובים

מדריד משופעת באנדרטות ושערים, שהיו בעבר שערי הכניסה לעיר שהיתה מוקפת חומות. שער אלקלה, טולדו, שער הנצחון, סאן וינסנטה ועוד, הם רק חלק מהשערים יפים של העיר.

במדריד ניתן לצפות במופעי פלמנקו, סמלה של ספרד, מרשימים ומרגשים. בתחום הקולינארי מופעלות כל בלוטות הטעם, עם אוסף מאכלי הים, הפאייה המפורסמת, המטבח הקטלאני העשיר בטעמים ויין הסנגריה המהנה.

 

האטרקציות במדריד הן בלתי נדלות, העיר תוססת ושוקקת חיים, ואל תשכחו לבקר בכיכר השמש- פלאצה דל פוארטה דל סול המדהימה, פלאצה דה לה וייה- כיכר העיר ההסטורית, אל תוותרו על חוויות גסטרונומיות במסעדות אותנטיות ועליזות, ובבתי הקפה המקומיים והתוססים.

בין אם התעייפתם או לא, בשעת הצהריים מוגפים החלונות, נסגרות דלתות החנויות, והעיר שוקעת במנוחה מתוקה - הלא היא הסיאסטה המפורסמת. הבשורות הטובות הן כי בגלל ההפסקה בצהריים, פתוחות כל החנויות ובתי העסק, עד לשעות מאוחרות בלילה, כאשר התושבים ערניים ונמרצים.

 

טיסות לספרד נותנות מענה לכולם. בין אם בחרתם לסייר במדריד או ברצלונה, טולדו או ולנסיה, תמצאו כי אדישים לא תישארו למראות ולטעמים, שמשאירים בהחלט טעם של עוד. מהרו לברר על הטיסה הבאה מתוך טיסות לספרד המוצעות לכם.

תיירות - למידע נוסף: טיסות לחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב