דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת פלטופ דנטל בחרה במערכת Dynamics AX של מיקרוסופט לתמיכה בניהול הלוגיסטי והפיננסי ברחבי העולם 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 1569 פעמים ]

חברת פלטופ דנטל, מהחברות המובילות בתחום ייצור ושיווק מוצרי רפואה דנטליים, בחרה במערכת ה-ERP של מיקרוסופט- Dynamics AX לתמיכה באופן מלא בפעילותה הבינלאומית של חברת פלטופ בניהול הלוגיסטי והפיננסי.

 

במסגרת הפרויקט, שנמשך 8 חודשים, הטמיעה חברת פסגה תוכנה ותקשורת את מערכת Dynamics AX במפעל היצור בארץ ובחברות הבנות בגרמניה וצרפת. ההטמעה כללה את כל המודולים העיקריים של המערכת, ביניהם: מכירות, יצור, רכש, ניהול מלאי, ניהול פיננסי, תמחיר, ניהול בין חברתי וניהול איכות.

מערכת ה ERP המתקדמת Dynamics AX  (המותאמת לארגונים בסדר גודל של 50-1000 עובדים) תומכת באופן מלא בפעילותה של חברת פלטופ וערוכה לתמוך בה ברמה הגלובלית גם בעשור הבא, בו מתכננת החברה הקמה של 10 אתרי יצור נוספים ו- 30 חברות בנות בעולם.

 

המערכת עונה על כל הדרישות המיוחדות של הענף הרפואי.  דרישות הרגולציה במדינות השונות FDA, וה- CE  , כגון עקיבות מלאה משלב אצווה שנשלחה ללקוח, דרך אצוות היצור ואצוות תת הרכבה ועד אצוות חומרי הגלם. כמו כן,  מערכת AX  תומכת ברגולציה הפיננסית של שלושת המדינות: ישראל, גרמניה וצרפת.

 

אחד ההישגים הבולטים בפרויקט  הוא חיבור מערכת AX למערכת אחסון  אוטומטית של Kardes הגרמנית. השילוב ONLINE של המערכת הלוגיסטית למערכת מחסן אוטומטית מאפשר דיוק מושלם ועקיבות מלאה ללא תלות בטעויות המשתמש. כיום, פתוחה המערכת למעל 50 משתמשים בישראל, גרמניה וצרפת, ומנוהלת תחת אבטחת מידע המאפשרת שימוש אונליין, בכפוף לנוהלי החברה.

 

שמוליק טופז, מנכ"ל פלטופ דנטל: " כחברה מובילה בתחום מוצרי רפואה דנטליים, בחרה פלטופ את מערכת ה-ERP  של מיקרוסופט Dynamics AX בכדי לקבל תמיכה בפעילות הרב לאומית בהקשרים הלוגיסטיים והפיננסים", כמו כן הוסיף ואמר
"היום, לאחר 6 חודשים של שימוש במערכת, אני מרגיש בטוח וסומך על יכולותיה לשרת את העובדים שלי ואף להמשיך וללוות את הגידול המהיר של פלטופ בשנים הבאות".

 

אורי רייביץ, מנהל הפרויקט, פסגה תוכנה ותקשורת: " חברת פסגה, המתמחה במתן פתרונות בתחום ה ERP , מובילה את השוק הישראלי בהטמעת מערכת  Dynamics AX.  זהו פרויקט עשירי בסדרת פרויקטים מוצלחים של יישום מערכת Dynamics AX שבוצעו ע"י פסגה בשנתיים האחרונות. בין מאפייני היישום: קליטה מהירה של המערכת ע"י המשתמשים, התאמת המערכת לדרישות המורכבות של ניהול חברה רפואית רב לאומית וזאת ללא צורך בפיתוחי תוכנה מיוחדים"

 

זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל: מיקרוסופט מברכת על שיתוף הפעולה עם פסגה אשר תורם רבות לקידום ה- AX בישראל ולשילובו במגזרי המשק השונים. הפתרונות הוורטיקאליים, המותאמים למערכת ה- ERP, מאפשרים
להציע ללקוחות פתרון המדבר בשפה העסקית שלהם. ממשק המשתמש האינטואיטיבי, ערוץ שותפים מנוסה וגלובלי, פונקציונליות עשירה ועמוקה, תשתית טכנולוגית בעלת יכולות אינטגרציה חזקות לרכיבים הקיימים בארגון ו- TCO מוכח- כל אלה מציבים את Dynamics AX כפתרון המוביל בשוק ה- ERP.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב