דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס עיצוב תכשיטים - סדנת יצירה 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2464 פעמים ]

עיצוב תכשיטים הפך בשנים האחרונות לאחד מתחומי היצירה העצמית הפופולאריים ביותר. סדנת יצירה שכזו יכולה להפוך את הזמן הפנוי שלכם לזמן איכות אמיתי, שבסיומו תוכלו לא רק ללמוד כיצד לעצב תכשיטים אלא ליצור תכשיטים בסגנונות שונים ולצרכים שונים. קורס עיצוב תכשיטים משלב גם ידע תיאורטי בתכנון הקונספט של התכשיט, גם בבחירת החומרים והטכניקות ליצירת התכשיט וגם את העבודה עצמה – את ייצור התכשיט עצמו. סדנת יצירה, כשמה כן היא – סדנה המקנה לכם את כל הידע והמיומנויות לעיצוב והכנת תכשיטים.


עיצוב תכשיטים – אמנות עתיקת יומין

תכשיטים, עיצובם וייצורם מוכרים לנו עוד מימי קדם. כמעט בכל חברה שהיא התפתח תחום עיצוב וייצור התכשיטים, וככל שגילה האדם עוד ועוד חברות הוא נחשף לעוד ועוד טכניקות לייצור תכשיטים, לסוגים שונים של תכשיטים ולחומרים שונים שמהם עשויים התכשיטים. אין זה משנה אם תבקרו באפריקה, בדרום אמריקה או בערבות מונגוליה, תמיד תוכלו למצוא תכשיטים, שיעטו את גופן של נשים במקומות שונים ועל פי המסורות המקומיות. הטכניקות לייצור תכשיטים עוברות בדרך כלל מדור לדור, מאם לבת, והתכשיטים משמשים בחברות שונות למטרות שונות.


ישנן חברות שהתכשיטים משמשים לקישוט בלבד, ויש חברות שתכשיטים מעידים על מעמד חברתי או פיננסי, ויש מקומות שהתכשיטים נעשים לצרכי אמנות טהורה והם מוצגים לראווה במקומות ציבוריים כמו  מוזאונים וגלריות לאמנות.
בהודו, למשל, תכשיטים הם מצרך נחוץ. בהודו מעדיפים תכשיטי זהב ורכישתם מתחילה עוד בגיל צעיר, כאשר ההורים רוכשים לביתם תכשיטי זהב שונים – עגילים, מחרוזות, צמידים וכדומה, כדי שישמשו אותה ביום הכלולות שלה. זהב נחשב בהודו למתכת מועדפת ואין כלה בהודו שלא תעטה על עצמה תכשיטי זהב ביום כלולותיה. ככל שהתכשיטים יפים ויקרים יותר כך עולה "שוויה" של הכלה בעיני החתן ומשפחתו, ומכיוון ש 70% מהחתונות בהודו הם נישואי תועלת (שידוך), הרי שלזהב יש עד היום חשיבות גדולה גם לכלה וגם לחתן המקבל אותה למשפחתו.


אחת הסיבות שבהודו מעדיפים זהב היא מחירו, וכן האופי המתכתי הרך שלו המאפשר יצירת תכשיטים מסוגים שונים בקלות יתרה. זהב היה מאז ומתמיד אחד המתכות הנפוצות ביותר בקרב יצרני התכשיטים, ועד היום הוא משמש ליצירת אחוז ענק של התכשיטים בעולם.
קורס עיצוב תכשיטים
קורס עיצוב תכשיטים מכשיר אתכם בתכנון ועיצוב תכשיטים עד למוצר המוגמר. הקורס הוא מעין סדנת יצירה שבה לומדים את הטכניקות השונות לייצור תכשיטים, כמו את צורת החשיבה המאפיינת מעצבי תכשיטים למן הקונספט, דרך התכנון המעשי ובחירת החומרים השונים ועד ליצירת התכשיט בפועל.


קורס עיצוב תכשיטים יכול להיות בסיסי שעבורו לא נדרש כל נסיון קודם או קורס מתקדם בטכניקות שונות כגון: פריסטייל, סריגת תכשיטים, קשירות פנינים, קשירות פירואניות ואף ריקוע מתכת שמשלב בתוכו תכשיטנות.
כל קורס עיצוב תכשיטים כזה הוא גם סדנת יצירה שבה אתם לוקחים חלק פעיל ביצירת התכשיטים המועדפים עליכם לאחר שנחשפתם למספר גדול של אפשרויות.


קורס עיצוב תכשיטים משלב את כל תחומי היצירה עם עבודת יד, ומעניק ללומד חוויה יצירתית שלא יחווה בשום תחום אחר. מגוון הטכניקות האפשריות בתחום התכשיטנות הוא גדול מאד, כך גם החומרים שמהם מעצבים תכשיטים. השימוש בחומרים השונים לא רק קובע את שוויו של התכשיט (האם נעשה מזהב, כסף, פנינים, אבנים טובות וכדומה), אלא שהוא קובע את רמת העיצוב והגימור של התכשיט. יותר מכל משפיע העיצוב והגימור של התכשיט על יופיו ובעקיפין גם על שוויו. סדנת יצירה לתכשיטים מכשירה אתכם להכיר את כל הטכניקות והחומרים השונים, כדי ליצור תכשיטים כמו שאתם רוצים עבורכם או עבור האנשים היקרים לכם.

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב