דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרזיה ותזונה נכונה - הדרכים אל האושר 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2176 פעמים ]

ישנה הנחה רווחת ומוטעית בקרב ציבור האנשים בעולם, ולא רק השמנים שבניהם שעל-מנת להרזות – צריך לאכול כמה שפחות. הרי אם לא נאכל, נחסוך מהגוף שלנו הרבה קלוריות וכתוצאה מכך נחל בתהליך הרזיה עקבי ומוצלח שבסופו נוכל לגלות שירדנו בקצב קיצוני בלמעלה מ-30% ממשקלנו!

לפני שנגשים לשיטות השונות להרזיה – החל בדיאטות, המשך בהצרת היקפים וכלה בעשיית כושר וחיטוב הגוף – חשוב שנבין את הנקודה המרכזית העומדת סביב מזון:

אוכל הוא אינו דבר שלילי. הגוף צריך אוכל על-מנת לייצר אנרגיה שתתפעל אותו במהלך היום ולכן, על-מנת להתחיל בתהליך הרזיה מוצלח צריך קודם כל – לאכול.

העניין הוא שאם לא נאכל, נרעיב את עצמנו ונאמין שבאמצעות כך נרזה לא רק שלא נכון ביסודו – אלא גם יכול לגרום לתופעה ההפוכה – השמנה.

גוף האדם עובד בצורה מסתורית ומיוחדת וכאשר הוא אינו צורך את יסודות המזון שהוא צריך ישנה השפעה משמעותית על חילוף החומרים ושומנים מגיעים למקומות שאינם צריכים להגיע – וכתוצאה מכך, במקום למצוא את עצמנו יורדים במשקל – אנו רק משמינים.

 

הסוד להרזיה מתחיל קודם כל בתזונה – אך לא כל מזון שנכנס לגופנו הוא דבר חיובי כמובן, יש לפקח על כל דבר שאנחנו מכניסים לפה בטרם נתחיל ללעוס אותו וחשוב שנלמד ונבין מה מכיל כל מאכל, מה המטען הקלורי שלו ואילו יסודות חשובים הוא מכיל לעומת כאלו שאין הגוף צריך. הפיקוח הזה והלמידה המעמיקה של התחום קרויים "תזונה נכונה" והיא הבסיס לכל דיאטה מוצלחת באמת.

 

תזונה הבאה בד בבד עם הרזיה היא כזו המאפשרת לגוף לצרוך בדיוק את מה שהוא צריך ולא מעבר לכך, בנוסף לדאגה להתרחקות ממאכלים אשר בהם ישנם יסודות שכלל לא כדאי להכניס לגוף דוגמת שומן רווי. לדוגמא, המבורגר המטוגן בשמן עמוק, על אף שהוא יסוד חלבוני עשיר – אף פעם לא באמת יהיה כדאי לאכילה בשל כמות השומן הרווי (טרנס) אשר הוא מכיל ופוגע מאוד הן בבריאות הגוף והן בהרזיה.

 

על-מנת להתחיל בתהליך הרזיה מוצלח והבנה עמוקה של איך הדברים עובדים ואיך מתחילים בתזונה נכונה ובריאה לגופנו, לא נוכל לעבור את התהליך לבד. גם אם ננסה. חשוב מאוד להיעזר בגורם חיצוני ואובייקטיבי כל שהוא – בין אם זה דיאטנית ובין אם זה קואצ'ר – על מנת שיעזרו לנו להכתיב משמעת עצמית ולמידה מקצועית ומעמיקה של התחום המתוסבך והגדול אליו אנחנו נכנסים.

 

קיווי הקמת חנויות וירטואלית חנות וירטואלית קיווי הינה החנות המקצועית בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב