דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיבות עקריות למה לפנות למדריך כושר אישי ! 

מאת    [ 27/02/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1787 פעמים ]

כולנו חושבים על הגוף שלנו לפעמים. אנחנו מאוד נתונים ללחצים השונים ואוהבים כאשר אנחנו נראים טוב אבל ממש לא אוהב להתאמץ בשביל זה. ואז מתחילים התירוצים "אני אלך לחדר כושר" "אני יתחיל להתמן בבית" ועוד כל מיני תירוצים כאלה ואחרים. אז תנו לי לספר לכם למה לבחור במאמן או במדריך כושר אישי.

לא משנה המדריך כושר יגרום לכך להתאמן – עקשנות זאת המילת מפתח. מדריך כושר מספיק עיקש בשביל שניכם. הוא יוביל אתכם קדימה ולא יעזוב עד שתצליחו להגיע למטרה. אחת הסיבות העיקריות אשר גורמים לכולם לא להתאמן זאת העבודה כי אין מישהו המדרבן אותם להתאמן. לכם מדריך כושר אישי יעשה את העבודה וידרבן אתכם עד שתצליחו.

ידע זהו כוח – כמו כל דבר אשר מתחילים לעשות בחיים לא מבינים איפה הימין ואיפה השמאל ומה מגיע לפני מה. מדריך כושר מגיע עם ידע רב יכול להתאים תוכנית אימונים לפי הצרכים שלכם ולפי הגוף שלכם. במקום שתתחילו לחפש מאמרים או שיטות אימון ולבנות תוכנית אימונים מדריך כושר אישי כבר יעשה זאת בשבילכם.

תזונה נכונה – זהו דבר חשוב לא רק בספורט אלא גם בחיי היום יום.  כמה מושגי יסוד אשר חייבים לדעת ורצוי שגם המדריך שלכם ידע.

קלוריה – יחידת אנרגיה, זוהי הגדרה אשר בעזרת מודדים את האנרגיה היוצאת והנכנסת לגוף. אם מים מודדים בליטרים אז את אנרגיית הגוף מודדים בקלוריות.

חלבון – זהו האבן בנייה אשר הגוף משתמש, לא רק בגוף של בני אדם אלא גם בכל צורת אורגניזים החייה על פני כדור הארץ. בעזרת פירוק של השרירים (אימון גופני גורם לפירוק השריר) והתהליך הנקרא היפרטרופיה משתשמים בחלבונים ליצירת תאי שריר חדשים. בכל גרם של חלבון קיימים 4 קלורויות.
פחמימות – זהו מאגר של אנרגיה זמינה ומהירה. הפחמימה מורכבת ממולקולות של סוכר והן מתפקדות בתור מאגר זמין ומהיר לשימוש של אנרגיה. הפחמימה מיועד לכל פעילות גופנית, ארובית ואנארובית. יש לשמור ולזהיר על כמות פחמימות בגוף בצורה תקינה אחרת אתם יודעים מה יקרה מסת הגוף תגדל ולא אני לא מתכוון לשרירים !

שומן – זהו מאגר אשר מיועד לשני פעילויות 1. לשימור החום של הגוף ומאגר אנרגיה לשימוש במצב מאוד מסויים. מאגר השומן עשיר ברובו בקלוריות ולכן הוא מיועד לשימוש רק לאחר שהמאגר של האנרגיה המהירה נגמר. פחמימות אשר לא בשימוש הופככות ללהיות חלק בתוך מאגר השומן וזהו תהליך בלתי הפיך זאת אומרת כי אם לא משתמשים בפחמימה היא לא תעלם.

אז לאחר שהבנו כי חייבם לדבר ולפנות למדריך כושר אישי אתם יכולים לבקר בבלוג המדבר על תזונה ועל אימונים אישיים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב