דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיים תבוניים ביקום 

מאת    [ 27/02/2012 ]

מילים במאמר: 1273   [ נצפה 5215 פעמים ]

יש חיים תבוניים ביקום.

רעיון תמוה ועתיק זה, נשמר באדיקות אלפי שנות היסטוריה. סופר בעל פה, נחרט על אבן, הוטבע בציורי קיר, פוסל, נכתב בספרים וידוע היה לכל בן תרבות עלי אדמה. הרעיון נמצא בבסיס התנ"ך ומקובל על אבות העם ונביאיו. יש אלהים לישראל.

המחשבה שישנם ET (חוצנים, אלהים, אלים, מלאכים או חיים תבוניים זולתנו ביקום) גם נדחתה במהלך ההיסטוריה. בני אדם סרבו להאמין, חשבו שמדובר בשטויות, רצו הוכחות וגם אל מול ניסים צצו ספיקות חדשים. לעיתים היה נדמה שרק פשוטי אדם ורפי שכל החזיקו ברעיון, ולעיתים גילו כי דווקא שועי עולם (ליאונרדו דה וינצי או ניוטון) לא הרפו ממנו.

משחר ההיסטוריה האנושית, ידעו בני האדם שהם לא לבדם ביקום.

החל במסופוטמיה הקדומה (4,000 לפנה"ס) מכתבי השומרים, אנו למדים שישויות תבוניות מחוץ לכדור הארץ (האננוקי), ביקרו בפלנטה שלנו בעבר, ולמעשה הם/ן אלו שיצרו אדם.

בתנ"ך כתוב "ויאמר אלהים נעשה אדם בצלמנו כדמותנו" ובנוסף כתוב על בני האלהים שלקחו להם בנות אדם וילדו מהן.

אם אכן אדם נוצר ע"י ישות תבונית (עילאית, חוץ ארצית) לפני 5,772 שנים, בהחלט הגיוני לחשוב ש "חוצנים" עשו שינוי גנטי בקוף/אדם ובזכות התערבות מלאכותית זו במבנה הד.נ.א נוספו לגוף החיה (הבהמה, במונחי הקבלה) נשמת חיים (כלי חכמה ובינה) כלומר, "נשף באפו" מעט ד.נ.א. של אלהים, בכדי לעזור לו לאדם להיות בדמותו כצלמו של אלהים.

התפתחות אדם נמשכה לדעת המדענים מיליוני שנים, אך תהליך האבולוציה בתאוצה כיום והוא מאפשר לאנושות לגבור על כוחות הטבע והגרוויטציה, לצאת מכדור הארץ, לשוטט במערכת השמש, להביט על היקום, לגלות עד כמה רחוק האינסוף ושוב להוכיח באמצעות טכנולוגיה גבוהה, שאכן, הבורא (או שליחיו) כבר יצרו כאן, על כדור הארץ, גן עדן. כפי שנכתב. 

חוצנים, חלליות UFO, אלהים

האמונה בקיום חוצנים, אלהים, או יצורים תבוניים בעלי טכנולוגיה עתידנית מבחינתנו, התחזקה במאה האחרונה בקרב מדעני נאס"ה וחברי הממשל האמריקני. אלו משקיעים הון רב מזה 60 שנים, בניסיון נואש לאתר חיים תבוניים ביקום. טובי המדענים חושבים שיש אלהים, יחיד או רבים.... אחרת איך ניתן להסביר את העובדה שבעשורים האחרונים נשלחו לחלל "שדרים" ומסרים בכל דרך אפשרית, בחיפוש אחר ET "אינטליגנטי" מהחלל או מכוכב אחר, שמסוגל לענות לנו.

המסרים לחלל נשלחו בגלי רדיו, נחרטו על גבי דיסק שהוצמד לחללית, הושארו על הירח ובקרוב יונחתו על מאדים. כעת, בשנת 2012 קריאת האנושות  IS THERE ANYBODY OUT THERE - עדיין מהדהדת בחלל בגלי רדיו שעוצמתם אינה נתפסת כאן.

בשנת 1974 תחת פיקוחם של האסטרונום קרל סייגן והמדען פרנק דרייק מייסד SETI  , נשלחה (מתחנת הרדיו טלסקופ בפורטו ריקו) טלגרמה לעבר גלקסיה M13, השידור נעשה באמצעות גלי רדיו בעצמה אדירה (קוטר הצלחת 300 מטרים) הטקסט היה מתומצת וכולו תעודת זהות אנושית: ראשית תוארה שיטת ספירה עשרונית, כבסיס לתבנית מספרית. תוארו היסודות הכימיים, מבנה סוכרים ומרכיבי הד.נ.א האנושי. תואר בן אדם, מראהו, גובהו וצוין מספר בני האדם על כדור הארץ בשנת 1974. תוארה מערכת השמש וכדור הארץ הורם מעל שורת הפלנטות בכדי להדגיש את מיקומנו. לבסוף תוארה צלחת השידור (בקוטר 300 מטרים) שבתחנת אירוסיבו, בכדי לציין כי אופן השידור בגלי רדיו.

משנת 1974 סובבות מאות צלחות במטרה לגלות גלי רדיו, שנשלחו כתשובה מהשמים לארץ. עד היום לא נמצא דבר.

מכתב אלהים  ראה זה פלא

27 שנים חלפו מיום שיגור המסר לחלל ובאוגוסט 2001 על רקע טבע פסטורלי, הגיעה תשובה חרישית ועניינית. התשובה "נחתה" כהטבעה בשדה תבואה, CROP CIRCLE ליד תחנת הרדיו טלסקופ, צילבלטון, בדרום מערב אנגליה. בסמוך לה הופיע דיוקן נערי בתוך מסגרת (מעין תמונת פספורט). שתי ההטבעות (המכתב ופני הנער) נוצרו באותו שדה ובאותו היום. 

התשובה נכתבה בקוד בינארי (בו השתמשו סייגן ודרייק) נמסרה באופן תרבותי, מתחשב, ידידותי לסביבה, מיטיב עם התבואה ומפתח את המחשבה.

מכתב חוצנים, או מכתב אלהים, או תשובת הפלנטה עצמה, הגיע בפורמט מלבני מחולק כדף חשבון, כתוב בקוד בינארי, עונה על כל נושא שנזכר במסר ששלחו סייגן ודרייק.

בתשובה אושרה הספירה העשרונית כבסיס לתבנית מספרית. צוינו יסודות שאינם בכדור הארץ. תואר דמוי אנוש בגובה מטר ועשרה עם ראש גדול במיוחד. הד.נ.א שלו שונה ומכיל סיליקון ברמה גבוהה. צוין מספר גדול פי אלפים ממספר בני האדם ב 1974 ובמערכת השמש הורמו כדור הארץ מאדים וארבעת ירחי צדק, בכדי לציין היכן מתגוררים אותם אינסוף יצורים תבוניים.

התשובה לא נשלחה בגלי רדיו, אלא בטכנולוגיה שמבוססת על ביקוע אטום או אנרגיה מפיצוץ גרעיני כלשהו.

התשובה הופיעה בשדה תבואה בסמוך לתחנת רדיו– טלסקופ, צילבלטון, הנמצאת בדרום מערב אנגליה. כלומר:

החוצן שענה למסר של סייגן ודרייק, ידע לציין שגלי הרדיו אכן "הגיעו לאוזניו" למרות שתשובתו נשלחת במדיה אחרת. "הונחתה" בשדה ליד תחנת רדיו טלסקופ, אולי בתקווה (או רמז גדול) שכדאי לקוראים להפיצו בין בני האדם, בגלי רדיו.

את התשובה יש לקרא וללמוד. לראות את הקולות, לאו דווקא לשמוע. לפענח בשקט.    

יש משהו הוליסטי במקדשי הדממה הנוצרים בשדות התבואה, מזה 40 שנים השדות משמשים כנייר מכתבים או לוח ציור.

למה מצפים בנאס"ה ?

ליום בו שפת אלהים או שפת חוצנים תשמע בגלי רדיו ?

בראיון עם עיתונאי אנגלי שהציג בפניו צילום, פרנק דרייק שאל מדוע   ETלא טרח לצלצל בדלת ולמסור את המכתב, ידנית.  קשה להבין זאת, מדען שחוקר את הבלתי נתפס, מבטל תשובה ישירה, היות והמכתב הגיע לשכנו. במקרים בהם הדוור מניח מכתב של דייר כלשהוא בתיבת הדואר של שכנו, דיירי הבית בדר"כ מעבירים כל מכתב ליעדו. והרי כך קרה הפעם...  

אך אוזנם של המדענים קרויה בצפייה, כמו היה אלהים שדרן רדיו אזורי גלקטי. זו תפיסת העולם המדעי כיום (דרייק לא התייחס למכתב ברצינות, ואף לא טרח לקרא את המסר) ותמוה שכך, במיוחד לאור העובדה שבמהלך אלפי שנים הצטברו עדויות רבות ביותר על טיבם של אותם חוצנים. ולא רק בכתבי הקדש, אלא לאורך ההיסטוריה, גם בימי הביניים והרנסאנס, כאשר אמנים וציירים בעלי שם הקפידו לתעד בציוריהם לא רק פוזות ומשמעות רגשית אלא ממש לצייר "חלליות" בסצנה האמנותית. הם תעדו זאת כבר אז והציורים נותרו כעדות חיה עד היום.

"צדק" צדק תרדף, שבת ו"שבתאי", חמה ולבנה (חכמה ובינה), שמות אלו נועדו להזכיר שבשמים קיימים עולמות אחרים.

תקשורת בין חוצנים לאנושות

המגע בין ET לבין בני אדם נתחדש בימי מלחמת העולם הראשונה. חללית UFO שהתנגשה באדמת כדור הארץ, נתפסה וחוצנים הוחזקו למטרת מחקר ולימוד, הממסד השלטוני תמיד סווג זאת כסודי ביותר. המגע בין חוצנים לבין חוקריהם הצבאיים נעשה גם באמצעות טלפתיה והעברת מחשבות. החלליות עברו אנליזה והועתקו (REVERSED ENGEENERING )

כל הממשלות מעוניינות בטכנולוגית החלל המתקדמת שברשות ET למטרות צבאיות ביטחוניות. עובדות, עדויות ומסמכים רשמיים שהוסתרו על ידי השלטונות כיום הם בחזקת מידע זמין ונגיש לכל אדם, הטורח לחפש ברשת.

מיום בו החל חקר החלל בפועל לפני 60 שנים, כאשר נשלחו חלליות מאוישות, הסתבר שלא רק אנו מתעניינים בחיים מחוץ לכדור הארץ, אלא "ישויות", "חוצנים", חיים תבוניים מחוץ לכדור, החלו בו במקום להתעניין גם בנו.

תצלומים וסרטי וידאו שנלקחו מתחנת החלל הבינלאומית השוהה בגובה 400 ק"מ מעל האדמה, ומזו הרוסית "מיר", מראים אינספור גופים כדוריים וזוהרים נעים לכל עבר. מאופן תנועתם, מסיקים שהגופים בעלי תבונה וערניים למתרחש סביבם. "ספירות" אלו מגיעות לכל מקום בו מתרחשת פעילות אנושית יוצאת דופן (כאשר אסטרונאוט יוצא לתקן דבר מה מחוץ לתחנה, ובמהלך תיקון טלסקופ החלל "האבל"). "ספרות" רבות הסתופפו סביב ראש ה"תדר" של החללית המאוישת ועקבו אחריו גם מרגע בו נשבר ונותק, בלי סיבה נראית לעין והתרחק מעין המצלמה. האסטרונאוטים דיווחו על מאות "ספירות", בזמן אמת מול עיניהם, מתקבצות לעבר ה"תדר" ומלוות אותו במסלולו החדש.

למעשה, כל האסטרונאוטים שנשלחו לחלל, רוסים או אמריקאים, דיווחו על התופעה ללא יוצא מהכלל. בכדי לוודא את נכונותה היא צולמה מכל תחנה בנפרד ולצורך חקירה ודיון נוצר שיתוף פעולה בין ארה"ב ורוסיה. האסטרונאוטים לא ידעו להסביר את התופעה...ולא המדענים במרכז הבקרה ביוסטון, אך עם שובם חשפו את הממצאים בכנס בינלאומי שדן בספרות תבוניות, בחלליותUFO  וב "חוצנים" שעקבו אחרי האסטרונאוטים גם כאשר אלו נחתו על הירח כבר בשנת 1969.

מגעים ישירים בין חוצנים לבין האנושות, מתנהלים כ 50 שנים. הקשר עם הציבור הרחב נעשה שכיח.

 "יצירות אמנות גבוהה" מופיעים כבר 40 שנים ברציפות בשדות התבואה באנגליה, ובעשרים מדינות נוספות.

עובדת היותם של "חיים תבוניים" זולתנו, ידועה ומקובלת, אך עדיין לא באמת ידוע "מהי מטרתם של החוצנים" ?.  

http://abulafia-thought.com/

 

ורדה ד. סרנת

חוקרת שיטות ידע עתיק ומורה לקבלה נבואית

 

ורדה ד. סרנת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב