דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש דרך חדשה 'לשלם' על המוצרים שאנחנו רוצים, על החלפות מוצרים שמעתם? 

מאת    [ 26/02/2012 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 1567 פעמים ]

החלפות , איך לא חשבו על זה קודם?

למעשה, כשחושבים על זה, כבר חשבו, סחר חליפין היא שיטת המסחר העתיקה ביותר. פעם, במקום כסף, היו נותנים חמאה על אורז וכבשים על עזים, כך היו סוחרים פעם באמת. איכרים, סוחרים, רועי צאן ואפילו הסבים והסבתות שלנו. בפעם הבאה שאתם מבקרים אצל הסבא והסבתא תשאלו אותם איך הייתה התקופה שהיו מחליפים פעם, תשאלו אותם על התמימות והיופי שבתקופה הזו, מבטיח לכם שתהנו! ואז נשאלת השאלה, יש אישזהי סיבה שלא נחזיר את זה ונממש את זה בימינו עם זה עושה כל כך טוב?
חלקו את החיים שלכם לשניים, לפני שהכרתם את אפשרות ההחלפה ואחרי. 

החלפות בין גולשים

קחו את עצמכם אל עולם בו אין כסף, כל מה שעושים שם הוא רק להציע את מה שיש לנו או את מה שאנו יודעים ולקבל בתמורה את מה שאנחנו צריכים, ללא כסף. תארו לכם כמה יפה עולם כזה יכול להיות, רק להחליף, בלי להוציא שקל מהכיס. העולם הזה כבר כאן החלפות מוצרים בין גולשים הוא רעיון שאט אט צובר תאוצה ומביא עימו סחר במוצרים. תן את מה שיש לך וקבל בתמורה את מה שאתה צריך. גולשים רבים כבר התמכרו ומחליפים מוצרים ממש כמו פעם!

דרכו של מוצר

כשאנחנו קונים משהו, זה בדר"כ מתחיל מהתלהבות, אנחנו משתמשים בזה באופן כמעט בלתי פוסט, נהנים מזה ללא הרף, אך לאט ובאופן כמעט ודאי לאחר זמן מה, אנחנו מפחיתים את השימוש בו עד כדי אי שימוש כלל ואז בדר"כ הוא שוכב לנו באישזהו מקום בבית ומשם דרכו להישכח בטוחה. בזמן הזה יושב מישהו, איפשהו, שרוצה את בדיוק את המוצר הזה, שעוד לא הצליח להשיג אותו, כי לא היה אפשרות כלכלית לרכוש אותו, כי הוא העדיף לקנות משהו אחר ולוותר כרגע על מה שכל כך רצה, בגלל אלף ואחד סיבות. 
עכשיו בואו ונחבר בין הדברים, לכם יש מוצר ששוכב בבית, איכותי, טוב. בוודאי גם לאחר יש מוצר ששוכב בבית, איכותי, טוב.. ההבדל הוא שהוא מתאים לכם במיוחד. החליפו ביניכים וכל אחד יהנה מין המוצר של השני.

אז.. מה מחליפים?

התשובה לכך היא פשוטה. הכל, פשוט הכל. החל מבגדים, נעליים, תיקים, שעונים, תכשיטים ועד לרכבים, דירות ושירותים שאנו מציעים. 
החלפת שירותים - דוד הוא רואה חשבון שצריך בייביסיטר לילד שלו, אילנה היא מורה שצריכה להגיש טופס לרשויות המס. אילנה תציע לדוד לעשות בייביסטר לילד שלו ודוד בתמורה יכין לה את הדוחות לרשויות המס. כך גם אילנה וגם דוד יצאו נשכרים וכל זאת מבלי להוציא שקל.

החלפת רכבים - דוד מחזיק בביתו רכב קטן, עד כה לא היה לו צורך ברכב גדול יותר, שכן עוד לא היו לו ילדים, כעת הוא הגדיל את המשפחה ומרגיש בצורך לרכב גדול יותר. אילנה המורה שלנו מחזיקה ברכב גדול, אך כל ילדיה כבר עזבו את הבית, אחד מהם עוד בצבא אבל מגיע רק לעיתים רחוקות הביתה, אילנה מרגישה שאין לה צורך יותר ברכב גדול. דוד יראה מה אילנה מציעה ויקפוץ על המציאה, רכב גדול הוא בדיוק מה שהוא צריך! הם החליפו ונהנו.. 

החלפות בתים - דוד שלנו גר בדירה בתל אביב, הוא כבר זמן רב רוצה לצאת לחופשה, אך זה לא מסתדר לו מבחינה כלכלית. ג'ימי הוא בעל חנות למוצרי טיפוח שגר בניו יורק שהחליט שאם הוא לא יוצא לחופשה, יהיה לו קשה להמשיך לתפקד בעבודה, אך גם מתקשה לצאת לחופשה כי יש לו 5 ילדים. ג'ימי החליט לעשות מעשה ולפרסם את הדירה שלו להחלפה בלוח החלפות . דוד ראה את הפירסום של ג'ימי והחליט לקפוץ על המציאה, העלה גם הוא את הדירה שלו להחלפה ושניהם החליפו ביניהים ויצאו לחופשה. ג'ימי בא לביקור מולדת בישראל עם כל 5 ילדיו ודוד יצא לחופשה בניו יורק עם אישתו ובנו. תחשבו רק כמה נחסך לשניהים על שהייה בבתי מלון

החלפות מוצרים - סלולרי, פלייסטיישן, אופניים, מחבט טניס, ריהוט לבית, רמקולים, מחשב נייד ובעצם מה לא. לא כל מה שיש לכם, אתם צריכים, יש בטח משהו אחר שהייתם רוצים ולא הייתה לכם בעיה לתת בתמורה למשהו אחר, כל זאת במקום לקנות. שווה לא? 

 

מחליפן מקצועי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב