דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מתנות לילדים 

מאת    [ 26/02/2012 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 2093 פעמים ]

לפני תקופות חגים, חופשות קיץ או סתם לפני ימי הולדת אנו מתמודדים עם אתגר לא פשוט כלל וכלל – בחירת מתנה שתשמח את הילד ולא תפגע בו או בהוריו בשום דרך. שוק המתנות מוצף כיום בסחורה מגוונת ביותר אשר חשוב לברור ממנה את רק את הפריטים האיכותיים אשר ימנעו פגיעה בילד על ידי מסרים בוטים של מין או אלימות. יתר על כן, כאשר בוחרים במתנה לילד צעיר במיוחד חשוב גם להתייחס לדעת הוריו ולהתחשב בדרך החינוך אותה הם מקיימים בביתם. במקרים רבים כדאי ללכת על בטוח ולבחור מתנה שלא תייצר רעש רב מדי, כדוגמא ניתן להציג את הפריטים השונים המתקשרים לתכניות טלוויזיה פופולריות לילדים.

אחת התכניות הפופולריות ביותר לילדים היא הסדרה המצוירת בייבלייד, שמקורה ביפן ועלתה לשידור בארץ לאחר דיבוב ועריכה בעברית. פריטי הבייבלייד השונים הפכו לנמכרים ביותר ומהווים נתח שוק גדול למדי מכלל המתנות הנמכרות במהלך השנה. למרות היותה לעיתים שנויה במחלוקת בייבלייד היא איננה סדרה בעלת מסרים מיניים או אלימים בוטים מדי ולכן תתאים לרוח החינוך של רוב ההורים, מתנות בייבלייד מאפשרות לילדים להתחבר לעולם הדמיוני של סדרת הטלוויזיה ולהנות משעות רבות של משחק.

תכנית טלוויזיה פופולרית נוספת שניתן לציין היא דורה, סדרת אנימציה אמריקנית אשר שווקה לרשתות שידור ברחבי כל העולם והפכה להצלחה מסחררת עקב מספר גורמים. בעוד שבארה"ב שודרה הסדרה באופן רגיל בשאר העולם שווקה כתכנית המסייעת לילדים לעשות את צעדיהם הראשונים בשפה האנגלית. מחקרים רבים מעידים על שיפור ניכר בפוטנציאל לקליטת שפות זרות בגיל מבוגר יותר עקב צפיה בתכניות טלויזיה בשפות אלו, דורה שייכת לקבוצה זו ופותחת בפני הילדים עולם ומלואו. בובת דורה היא מתנה יוצאת דופן אשר מגבירה את המודעות של ילדים רבים לתכנית מועילה זו, כמוכן, בובת דורה חפה מכל מסר בוטה שיכול לפגוע בילד.

פריטי בייבלייד, בובת דורה ושאר מתנות לילדים ניתן לרכוש במגוון רשתות שיווק והפצה בקניונים ומרכזי הקניות בארץ, עם זאת, במקרים רבים נוח הרבה יותר לבצע את הרכישה בחנויות מקוונות באינטרנט אשר מספקות מגוון רחב של מוצרים ללא צורך בתורים, המתנות וכו'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב