דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום SEO, מדיה חברתית - שניים שהם בעצם אחד 

מאת    [ 26/02/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2295 פעמים ]

בשפת האון ליין הביטוי הידוע: "location, location, location" מקבל משמעות אחרת לגמרי כאשר לוקחים בחשבון את נתוני הטראפיק, תוצאות מנוע החיפוש ואפשרויות החשיפה הן מבחינת התכנים עצמם והן מבחינת נקודות החיבור עם קהל היעד. העוסקים בתחומי שיווק, קידום, כתיבת תוכן, מודעים היטב לשינוי שהתרחש: הציפיות והמטרות מלכתחילה של קהל המחפשים באינטרנט השתנו לאינטראקציה ולשיתוף מידע בעזרת חיבור חברתי ופעילות אינטראקטיבית. ניקח לדוגמה את השימוש במועדפים ובסימניות כאשר ברצוננו לשמור מידע חשוב או אתר אינטרנט אהוב, בחוכמה רבה התקדמנו ליישום של העדפה קולקטיבית - הצמיחה החברתית אפשרה לנו את נפלאותיהן של סימניות חברתיות, תוויות, רשתות ועוד. התוצאה היא שבאופן מאוד טבעי האופטימיזציה כפעולת קידום מתמזגת עם עצם מהותה של המדיה החברתית, הרי התכנים הנכתבים הופכים לאינטראקטיביים בעזרת אותם קישורים, בנוסף לסרטונים הכוללים מילות חיפוש במאפייניהם ואף במדיה עשירה של מודעות מקושרות. האפקט המתקבל משלושת צלעות המשולש: קידום, שיווק, מדיה חברתית, אשר יוצר שיחות באז ודיאלוג, יכול להשפיע על שאילתות של מילות מפתח ועל מיקומים בתוצאות מנוע החיפוש.

קחו רגע למחשבה - איך אתם מיישמים את הפעולות הבאות:

ערוצים חברתיים אתם יודעים היכן מבקר קהל היעד שלכם באופן קבוע? אתם משתפים מידע מתויג ומקושר באתרים ייעודיים כגון יוטיוב, פורומים, בלוגים או אחרים? מעקב תקשורת חברתית יעזור לכם להחליט באילו ערוצים חברתיים יש לחפור עמוק יותר ולהשקיע בעבודות קידום, חשיפה, שיווק חברתי.

מילות מפתח חברתיות שיחות חברתיות יכולות לסייע בזיהוי נושאים בעלי עניין ולהשפיע על התנהגויות חיפוש, כך שאם תעקבו אחריהן כהלכה ותזהו בהן מילות מפתח פוטנציאליות מראש - מדוע לא ליצור בעזרתן את האופטימיזציה בתכנים, וכך יעלה הסיכוי להימצא יותר בקלות במנוע החיפוש.

תוכן שיווקי.. חברתי כאמור, יצירת תכנים שיווקיים הפך לתחום קריאטיבי שנמצא בצמיחה גוברת, ומתקיים בכלי מדיה ותקשורת בצורה אינטראקטיבית. כדאי לכם למנף את הדיאלוג עם קהל היעד שלכם בעזרת תוכן שהוא דינאמי, משתנה ומאפשר לקורא לשחק עמו, להפעיל אותו ולעבור דרכו אל עולם התוכן שיצרתם עבורו.

קשרים חברתיים מעגל של אינטראקציה חברתית או במילים אחרות שיווק ויראלי. קהל היעד שלכם אוהב לשתף, לכתוב ולפעול ברחבי המדיה מול המשפחה, החברים, הקולגות ושותפים לתחומי עניין ברחבי המדיה החברתית - הניעו אותם לפעולה. למידע נוסף, ישנו מאמר שכתבתי באתר, בקטגוריה שיווק באינטרנט: שיווק ויראלי - המתכון המנצח.

מדידה ישנם כלים לניטור ומדידה המספקים תובנות בזמן אמת לגבי הפעילות החברתית באתר האינטרנט ובכל ערוץ בוא אתם קיימים - הצעד החכם הוא מינוף הכלים הללו בכדי שיעלו סיכוייכם להישאר רלוונטיים וחיוניים, בעלי יתרון תחרותי ומענה יעיל לצרכי קהל היעד. כיום, פעילות במדיה החברתית מתקיימת בצורה כלשהי בכל אסטרטגיה של קידום ושיווק, והופכת לחלופה המקובלת יותר. מבנה בסיסי כמו השלבים שצוינו לעיל, יכול לסייע ולהפוך כל מהלך או קמפיין מהצנוע ועד המתקדם, לפרודוקטיבי הרבה יותר.           היתרון, כולו שלכם.

ליאור בלצר WebNanny שיווק באינטרנט, תפעול המדיה החברתית, כתיבת תכנים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה וקד"מ 052-3033066


http://www.facebook.com/LiorWebNanny




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב