דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התוכנות שיעזרו לכל בעל עסק קטן 

מאת    [ 26/02/2012 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 1630 פעמים ]

לנהל עסק זו לא משימה פשוטה. לנהל עסק קטן זו משימה סבוכה עוד יותר, לרוב בשל העובדה כי הניהול כולו נמצא בידיו של אדם אחד. אבל המשימה יכולה להיות פשוטה הרבה יותר הודות לשילוב של התוכנות המתאימות והנחוצות לצורך ניהולו התקין של העסק.

כל מנהל צריך עזרה

חלק לא מבוטל מבעלי העסקים הקטנים מאמינים כי הם אינם זקוקים לכלי ניהול דומים לאלו של העסקים הגדולים. תפיסה זו הינה שגויה מן היסוד, וכל עסק קטן, אפילו של איש אחד, יכול רק להרוויח מהתנהלות הזהה לזו של עסק גדול.

למזלם של בעלי העסקים הקטנים, הכלים הטכנולוגיים הזמינים כיום מאפשרים ניהול נכון של העסק, על כל תחומיו. הכתבה הבאה מציעה ייעוץ לעסקים קטנים ומפרטת את התוכנות שיעזרו להם לנהל נכונה את העסק, החל ממערכת ניהול מידע ועד למערכת ניהול עובדים

מה עושים עם כל הידע?

ההחלטה הניהולית הראשונה שכדאי לכם לקבל נוגעת להטמעת מערכת ניהול מידע בעסק. המערכת תדאג לניהול שלל הנתונים הקיימים בכל עסק, בין אם מדובר בנתוני לקוחות, ספקים, מכירות וכדומה.

מערכת ניהול המידע מתייקת, מעבדת ושולפת כל נתון שתבקשו וקיים בעסק. הודות לאיסוף הנתונים ועיבודם ניתן להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבור העסק, הדרכים המתאימות לביצוען, ובסופן ניתוח הצלחת המהלכים ורמת תרומתם לעסק.

שומרים על הכסף בעסק

מבלי תזרים מזומנים, אף עסק לא יצליח לשרוד. אל תבחנו אמירה זו, רצוי כי פשוט תאמינו לה ותפעלו נכון על מנת להימנע ממצב זה.

רק בעזרת ניהול נכון של הכספים בעסק ניתן להבטיח את התנהלותו התקינה. לכן, מערכת ניהול תזרים מזומנים חשובה לכל בית עסק. בעזרת המערכת בעל העסק יכול לעקוב אחר הכספים הנכנסים ויוצאים מן העסק ואף לקבל נתונים מבוססים על הוצאות והכנסות צפויות בחצי שנה הקרובה.

לקוח מרוצה שווה לך הרבה

תוכנת CRM (Customer Relationship Management) עוזרת לעסק לנהל בקלות את מערכת קשרי הלקוחות של העסק, בעזרת ניהול קמפיינים, ניוזלטר, תכתובת דוא"ל, קריאות שירות ותקלות ועוד. בכך למעשה, תוכלו להעניק ללקוחות ערכים מוספים על המוצר והשירות אותם אתם מציעים.

לא רק לקוחות קיימים. הודות למערכת ניתן לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים ולידים חדשים בעסק. המערכת עוקבת אחר הטיפול בלידים אלו עד לרגע הפיכתם ללקוחות. בנוסף, המערכת מפלחת עבורכם את קהל הלקוחות על פי מגוון פרמטרים ועוזרת לכם לפנות באופן יעיל לכל קבוצה של לקוחות. בדרך זו, אתם גם מגדילים את הסיכוי להיות רלוונטיים עבור הלקוח בפנייתכם וגם מחזקים עימו את הקשר האישי.

שיווק יעיל ללא מאמץ

השוק העסקי כיום, ולא משנה באיזה תחום העסק שלך נמצא, רווי בתחרות ואף בתחרות קשה. עם זאת, בעזרת ניתוח יעיל של הנתונים השונים שנמצאים בעסק וקשורים הן למוצרים והן ללקוחות ניתן להתגבר על התחרות.

ניהול השיווק בעסק בעזרת תוכנה מתאימה יעזור לכם לעודד לקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות, להגדיל את מערך המכירות בקרב לקוחות קיימים, לצאת במבצעים המתאימים לכם וללקוחות, לקדם מוצרים חדשים ועוד. הכל הודות לניתוח יעיל של התנהגות הלקוחות, פילוח השוק, ניתוח פעילות העסק וכן הלאה.

הבוס האידאלי

העובדה שאדם הוא בעל עסק אינה מעידה באופן ישיר על יכולותיו להצליח גם בתחום ניהול עובדים. לא מעט מבעלי העסקים חסרים את המיומנויות הדרושות בתחום זה, דבר אשר עלול במקרים רבים לפגוע בהתפתחות העסק.

בדיוק בשל כך, הטמעת מערכת לניהול עובדים מעניקה לבעל העסק את הכלים החסרים לו בתחום זה. היא עוקבת אחר התנהלות העובדים, תפוקתם היומית בעבודה, רמת הביצוע שלהם ועוד. יתרה מכך, המערכת תדאג לעמידה מלאה בלוחות הזמנים של העסק.

המערכת האידיאלית

כל עסק שונה מרעהו ומתאפיין בצרכים שונים מן המערכות הללו. לכן, ההמלצה האחרונה שלנו אליכם היא לא לרכוש את התוכנה כפי שהיא בחנות, אלא להיעזר בחברה אשר זהו תחום התמחותה. חברה כזו תוכל להתאים את המערכות השונות כך שיענו באופן מלא על צרכיכם השונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב