דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM : פונקציות חשובות 

מאת    [ 24/02/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2360 פעמים ]

במידה ואתם שוקלים לרכוש ממשק CRM עבור העסק, אתם בוודאי שואלים: אילו פונקציות צריכות להיות בתוכנה? מה חייב להיות כלול בה? קבלו כמה תכונות עיקריות אשר אי אפשר לוותר עליהן:

נוחות השימוש: אין טעם לרכוש ממשק CRM אם העובדים שלך יסרבו להשתמש בו. אין דבר מאכזב יותר, מאשר תוכנה שקשה להשתמש בה. התוכנה צריכה להשתלב בטבעיות במטלות השוטפות מידי יום. אם תרכשו תוכנת CRM מורכבת מידי, תגלו שהעובדים שלכם פשוט חסרי מוטיבציה להשתמש בה.

המשוואה היא כזו - ככל שהמערכת מציעה יותר פונקציות ופעולות, ככל שהיא מורכבת יותר - כך המשתמש יותר מתקשה לעבוד עליה. זכרו כי המטרה של CRM היא לשמש כמה שיותר עובדים בחברה. חפשו תוכנה פשוטה וידידותית.

שילוב עם תוכנות אחרות - התוכנה צריכה לעבוד בשלמות עם יישומים אשר העובדים משתמשים בהן מידי יום ביומו - GMAIL, OUTLOOK וכו'.  

נגישות מכל מקום ומכל זמן - מערכת אשר אפשר להשתמש בה רק בשטח המשרד עשויה להגביל אתכם ואת עובדיכם. כדאי לבחור בתוכנה אשר אפשר לגשת אליה מכל מקום ומכל מחשב, גם תוך כדי פגישה עם הלקוחות, עם הספקים ועוד. גם העובדים אשר מעסיקים כפרילאנסים ייהנו מאפשרות זו.

נגישות באמצעות הסלולר - מערכת CRM צריכה להיות נגישה לא רק דרך מסך המחשב אלא גם דרך מכשירי הסלולר. מדובר באופציה חשובה מאוד במיוחד לאנשי המכירות העובדים בשטח, אשר צריכים כניסה למאגר המידע של הלקוחות, ניהול היומן ולוח הזמנים ועוד גישה למטלות אחרות. היום מכשירי הסלולר צריכים לשרת את העסק שלכם, ולא להפך. חשבו כיצד למזג אותם באופן יעיל עם העסק.

כלים אנליטיים - מערכת CRM אוספת מידע ונתונים, אך זה לא מספיק. היא צריכה לספק כלים אנליטיים עבור המשתמשים - הן ממחלקת המכירות והן ממחלקת השיווק. מערכת CRM  כזו תאפשר למשתמשים לנהל קמפיינים, לייעד אותם לקבוצות לקוחות מסוימות, להחליט ולנקוט באסטרטגיות שיווקיות שונות, לבדוק את השפעת הקמפיינים בערוצי הפרסום השונים, להחליט מה הכי יעיל וליישם את כל ההחלטות האלו על הקמפיינים העתידיים של החברה.

התאמה אישית- מערכת CRM צריכה להיות גמישה וניתנת להתאמה אישית. אין מערכת שאפשר ליישם על כל החברות. חשוב שהפתרון שתבחרו בו יהיה גמיש וניתן לשינוי. נקודה. אין אפשרות להתפשר על העניין.

דאגו כי המערכת תכלול אופציה של תזכורות - האם אתם סומכים בלב שלם על מחלקת המכירות בעסק שלכם? דאגו כי מערכת CRM  תשלח תזכורות לאנשי המכירות. עקבו אחרי הפעולות שלהם ואחרי התוצאות. עסקאות גדולות יכולות ללכת בגלל זיכרון רופף של איש מכירות. תגלו כי הרבה הזדמנויות עסקיות נאבדות פשוט בגלל רפיון של אנשי מכירות. 

 

הכול על CRM וניהול קשרי לקוחות:  http://www.wys119.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב