דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי לגוף ולנפש 

מאת    [ 22/02/2012 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 1872 פעמים ]

ג'קוזי לגוף בריא

כבר בעבר הבינו את יכולתה המדהימה של מערכת זאת לחולל קסם אמיתי לגופנו. ישיבה בג'קוזי יכולה להקל על כאבי שרירים, להזרים את מחזור הדם ואף למנוע התכווצויות. סוג של טיפול עצמי לגוף. לא אחת אנו שומעים לא מעט אנשים אשר סובלים מכאבי גב, איך במספר פעמים של שהייה מבוקרת בג'קוזי הרגישו הרבה יותר טוב.

 

ג'קוזי לאירועים חברתיים

טבילה בג'קוזי היא מצוינת לארח חברים ובני משפחה. ג'קוזי יכול לספק חוויה נפלאה עבור כל אירוע חברתי או משפחתי ולשדרג את האירוח לרמה גבוהה יותר, יוקרתית יותר וכמובן נעימה יותר. כאשר אתם מתכננים ארוחת ערב עם חברים, ניתן לשלב טבילה בג'קוזי כחלק ממפגש מהנה. מה שללא ספק יהפוך את ארוחת הערב לערב של פינוק ורוגע. צריך לזכור שגם אם מזג האוויר אינו חם במיוחד, הג'קוזי חמים ונעים ונותן את הטמפרטורה הטובה לגופנו כך שכלל לא נרגיש אם מזג האוויר מחוץ לג'קוזי אינו חם במיוחד.

מכול היתרונות הבולטים של אמבט ג'קוזי, כעת נותר לדעת מהי הרכישה הטובה ביותר עבורנו.

 

רכישת ג'קוזי

 ראשית צריך לבחון את המיקום הנכון והמתאים ביותר עבור הג'קוזי. אמבט ג'קוזי הינו כבד מאוד ומכיל כמות גדולה מאוד של מים. לכן כאשר בוחנים את המקום הנכון למיקומה של האמבטיה, צריך לוודא שהרצפה עליה אנו מניחים את הג'קוזי מאוזנת וחזקה מספיק כדי לשאת את משקל האמבט. בנוסף כדאי לבחון תמיכה מתחת לרצפה במידת הצורך. את כל הבדיקה של המיקום ניתן לעשות יחד עם אנשי מקצוע המתקינים את הג'קוזי ויוכלו לבחון כבר בשלב הראשוני האם המקום מתאים וגם עמיד עבור הג'קוזי.

שנית חשוב לבחון את נושא העיצוב הכללי. במידה והג'קוזי נועד לחדר האמבטיה חשוב להעריך כבר בשלבים הראשוניים את העיצוב של האמבט עצמו וכיצד הוא משתלב בתוך העיצוב הכללי של חדר האמבטיה. הערכת העיצוב כוללת את צורת האמבט, צבע האמבט ומיקומו. שלושת הפרמטרים הללו יקבעו את המראה האסתטי והמתאים עבור חדר האמבטיה שלכם.

 דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא מספר האנשים אשר ישתמשו בג'קוזי. את מי הוא משמש. נוחות השימוש הוא אחד הדברים היותר חשובים. לא נרצה לגלות לאחר שרכשנו במיטב כספנו אמבט שהוא קטן מדי. הגודל צריך להתאים לאנשים אשר עושים בו שימוש. כך שבמקרה ומספר אנשים משתמשים בג'קוזי בו זמנית כדאי שיהיה גדול דיו כך שלכולם יהיה את המרחב המתאים להנות ולהירגע. כמו כן אם מדובר על אנשים גבוהים גם כאן כדאי לבחון ג'קוזי מספיק גדול עבורם.

 נושא הבטיחות הינו גם חלק מרכזי שאותו חייבים לבחון. צריך לוודא שלג'קוזי יש מערכות הגנה מפני שאיבה מסוכנת. לשם כך יש להקפיד שאיזור היניקה מכוסה באופן מוחלט ומותאם עבור האמבט. בנוסף ידוע כבר מעולם האמבטיות שסכנת החלקה קיימת אך ניתן לוודא שהג'קוזי יהיה כמה שפחות מחליק עם בחירה של משטח מתאים.

כולנו יודעים שעלויות החשמל בארץ אינן מבוטלות לכן כדי שנוכל חסוך כסף בכל הקשור לחימום המים, כדאי לשקול בחירה של
ג'קוזי לגינה עם אפשרות למחממים פנימיים. מחממים פנימיים עוזרים לשמור על טמפרטורת מים רצויה וקבועה. 

לבסוף, כל הנושא הטכני חשוב שניקח אותו בחשבון. בכל רגע שנצטרך בתקווה שלא נצטרך אך במקרה ואנו זקוקים לחלקי חילוף או הוראות הפעלה וזמינות של שירות תחזוקה. נרצה לדעת שיש מאחורינו אל מי לפנות ועם מי לדבר. 

 זכרו כל פרט שתיבחנו מבעוד מועד יוכל למנוע מצבים לא נעימים בעתיד. לכן בחנו היטב את כל הפרמטרים ורק לאחר מכן פנו אל המומחים שלנו שיסייעו לכם בשאלות נוספות.

 

ניר דותן
מנכ"ל ובעלים של וויז גרופ המתמחה בניו מדיה בניית אתרים ושיווק באינטרנט .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב