דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוטורולה סולושנס מציגה את מכשיר הקשר הדיגיטאלי הדק והקל בעולם 

מאת    [ 22/02/2012 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 1482 פעמים ]

חברת מוטורולה סולושנס חושפת את מכשיר הקשר (רדיו דיגיטאלי – Digital Mobile Radio) הדק ביותר והקל ביותר מסוגו. סדרת SL  החדשה של מוטורולה נולדה במענה לדרישות השוק לשלב בין עבודה ברשתות MOTOTRBO המסורתיות לתקשורת רדיו דו-כיוונית גם בתנאי רוחב פס צר – ובין מבנה דק וקל יותר.

בזכות המבנה, המשקל, איכויות הקול, אורך חיי הסוללה ותכונות מתקדמות נוספות מתאימים מכשירי SL Series  למשתמשים עסקיים ולמנהלים בתחומי תעשייה דוגמת עולם התיירות והמלונאות, שירותים, אבטחה וחברות תעופה. העיצוב והמבנה הדק, כמו גם כלים ויכולות ייחודיים, משפרים את איכות השירות המקצועי שאותו יכולים המשתמשים להעניק ללקוחותיהם ומקצרים את זמני התגובה.

מכשירי SL Series מציעים צג צבעוני בהפרדה גבוהה, עם חיישן תאורה מובנה המתאים את בהירות המסך לתנאי הסביבה על מנת להבטיח צפייה נוחה יותר. מנגנון לוויסות אוטומטי של רמת הקול, מתחשב ברעשי הסביבה: הוא מגביר את עוצמת הקול בסביבה רועשת, על מנת למנוע שיבושים בהאזנה – ומחליש את העוצמה בתנאי סביבה שקטה, על מנת למנוע הפרעה מיותרת. ניתן לקשר למכשיר אביזרי Bluetooth ולקשרו למכשירי קצה דוגמת סורקי ברקוד – או להשתמש באוזניות הייחודיות של מוטורולה עצמה, המתוכננות במיוחד למכשירי רדיו דו-כיווני.


שלושה מקשים ניתנים לתכנות מאפשרים להגדיר עד תשע פונקציות ייעודיות המותאמות לצורכי המשתמש. עם בחירת ערוץ תקשורת, מקבל המשתמש חיווי קולי ברור לגבי איזור הרשת בו הוא פועל. המכשיר מציע התראות רטט, השתקה, ואנטנה משולבת המתכוננת על מנת להבטיח קליטה אופטימאלית.

המכשירים החדשים תומכים במגוון הרחב ביותר של אפליקציות עסקיות וביניהם ניהול כרטוס, שילוח, ניטור שרתות ועוד. משתמשים המעוניינים בתקשורת חשאית במיוחד, יכולים להשתמש במגוון מקיף של אוזניות נסתרות וחגורת נשיאה גמישה הניתנת להצמדה לגוף.

מוטורולה סולושנס חושפת סדרה נוספת של מכשירים חדשים: סדרת XPR 5000, בעלי צג צבע מלא שמתאימים במיוחד לעובדי ציבור, שירותי תשתית ותחבורה.


מכשירי XPR 5000 לתקשורת רדיו ניידת תומכים ברשימות אנשי קשר, הודעות טקסט ויישומים ייעודיים. הם מספקים איכות מעולה של תקשורת קול ונתונים, ומשלבים גם כלי GPS. תקשורת Bluetooth לנתונים ולקול מאפשרת לשלב עבודה ולהעביר מידע מסורקי ברקוד, מחשבים ניידים או מדפסות ניידות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב