דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעצב משרדים בעזרת מדבקות קיר 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 640   [ נצפה 2513 פעמים ]

בין אם אתם עובדים מהבית, במשרד בעסק או חנות, רובנו מבלים זמן רב בסביבת העבודה שלנו.

 ולכן משרדים ועסקים רבים עושים מאמצים רבים לייצר עבור העובדים סביבת עבודה נעימה ככל הניתן.

 

למרות שעיצוב משרד לכאורה נגמר ברגע שכל הריהוט המשרדי קיים, בפועל קירות המשרד לעיתים נשארים ללא נגיעה של עיצוב. זאת למרות שאלו בסוף התהליך עשויות להביא להשלמת האווירה הכוללת במשרד. כיום לצד התמונות המסורתיות ניתן לעצב גם משרדים וחדרי עבודה בעזרת מדבקות קיר.

עיצוב בעזרת המדבקות מאפשר עיצוב מודרני במשרד תוך חסכון ממשי בזמן ובכסף. היתרון בעיצוב בעזרת במדבקות קיר בייחוד במשרדים הינו המודולאריות של שיטת העיצוב, המאפשרת עיצוב וחידוש לא רק קירות במשרד או חדר העבודה, אלא גם שדרוג ועיצוב מחודש של ארונות משרדיים, דלתות, חלונות, ועוד. 

 

בבואנו לעצב משרד יש להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים הראשון – כמה קירות יש לנו פנויים ולאיזה חדרים במשרד הם שייכים. השלב השני הוא בחירה האם הולכים על קונספט עקבי בכל המשרד או מתאימים מדבקות לפי האזורים השונים.  צבעים – מה הצבעים השולטים של הקירות והריהוט – יש לבחון במקביל מה האופי של המשרד ומה העיצוב שואף לשדר לעובדים בו או למתארחים בו. תקציב – מה התקציב שאנו מקריבים למטרה זו ומה המקסימום שאפשר לעצב בתקציב זה.

 

קיימים כיום עיצובים רבים של מדבקות קיר המומלצים לקירות משרדים וחדרי עבודה.  בנוסף, מדבקות קיר משפטי השראה הפכו לנפוצות גם כן בקירות משרדים רבים ובכך גם אפשרו הטמעת מסרים מעוררי מוטיבציה בנוגע לעבודה ולחיים. האפשרות להגיע לעובדים באמצעות מסרים אלו על הקירות מצריכים להתאים את המשפטים לסביבת העבודה הספציפית ובכך להשלים את האווירה הרצויה במשרד.

בנוסף מנהלים שונים עושים שימוש במדבקות במשרדם כדרך להזכיר לעצמם את המוטו שלהם או מסרים שפיתחו עם הזמן ושמלווים אותם לאורך דרכם. לעיתים מנהלים אף שואפים להנחיל מסרים אלו לכפופים להם. בעזרת מדבקות קיר אם כן ניתן להתאים מסרים שונים לחלקים שונים במשרד.  לדוגמא למשרד מכירות היינו ממליצים על משפטי מוטיבציה לדוגמא : "if you can dream it, you can do it"  של וולט דיסני.

 

עיצוב מעורר השראה במשרד יעזור לייצר אווירה חיובית ולעורר את מוטיבציה במשרד. ובעזרת מדבקות קיר ניתן יהיה להדביק כל מסר על גבי קירות, דלתות, ויטרינות, מקררים וכל משטח חלק אחר.

 

גם הפעם אנו ממליצים בחום לתכנן מראש מה הקונספט הכללי הקיים ולפיו לבחור איזה מדבקות רוצים ולאיפה, בנוסף מומלץ לבצע השוואת מחירים ברשת, חשוב לפנות לאתר המאפשר גמישות בהזמנה, שירות לקוחות פעיל ומציע מגוון רחב של מדבקות איכותיות ומדבקות קיר בעיצוב אישי.

 

חשוב לא להעמיס במדבקות ולא להעמיס בצבעוניות יתר. רצוי לתכנן מראש צבעים המתחברים עם צבע הלוגו של החברה או מדבקות בנושאים המקושרים לתחום הפעילות של המשרד ואופיו.

פרחים, עצים וענפים לדוגמא פופולאריים בחדרי המתנה, חדרי ישיבות, וחדרי כניסה. לעומת זאת משפטים מעוררי מוטיבציה ומשפטים המקושרים למוטו ולפעילות של המשרד נפוצים בעיקר שולחן של עובדים, בחלל הכללי של המשרד וקירות של מוקדי מכירות וכן ראינו שימושים נוספים  במשרדים גם בעיצוב שירותים, מטבחים ועוד.  

 

שעונים מדבקות קיר הם דרך מצוינת נוספת לעצב קירות משרדים. שעוני מדבקות קיר הינם שעון אמיתי לכל דבר המגיע עם מנגנון לשעון ומחוגים, כיסוי דקורטיבי למנגנון כאשר גוף השעון עצמו הוא מדבקת קיר מעוצבת. ניתן לבחור צבעים מותאמים לשעון וכיום מוצעים ברשת מגוון גדול של שעוני מדבקות קיר מעוצבים.

למה מדבקת קיר לעומת טפט ?

קיימים מספר יתרונות למדבקות קיר על פני טפטים. אמנם טפט לקיר הינו מרשים וייחודי אך רכישת טפט כרוכה בעלות גבוהה, להדבקת טפט יש צורך במדביק מקצועי בעלות נוספת. כך שבמחיר של טפט לקיר בודד ניתן לקנות כיום מספר גדול של מדבקות קיר לעיצוב מספר חללים במקביל. מדבקות קיר זולות משמעותית מעלות טפט וכל אחד יכול להדביק אותן בקלות ובזריזות ולקבל תוצאות מרשימות לא פחות מעיצוב קיר שלם בטפט. יתרון נוסף הוא האפשרות להדבקת מדבקות לא רק על קירות, אלא גם על ארונות, חלונות, ויטרינות, דלתות, מקררים ועוד.

 

 

 

 

מירב צוות walli - מדבקות לכל קיר www.walli.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב