דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני תצוגה לתערוכות, כנסים וירידים (חלק א') 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2285 פעמים ]

מתקני תצוגה לתערוכות – חלק א'

 ריבוי התערוכות, הכנסים והירידים בשנים האחרונות תרם רבות לפיתוחם של פתרונות ומתקני תצוגה חדשים וכן לשכלולם של המתקנים הקיימים.

קיים מגוון עצום של מתקני תצוגה לתערוכות וכנסים המיועד לענות על כל צורך ומותאם כמעט לכל כיס.

עלותם של המתקנים הקיימים כיום יכול לנוע מכמה מאות שקלים בודדים בעבור מתקן רולאפ פשוט ועד עשרות ומאות אלפי שקלים לביתני תערוכה מושקעים ומאובזרים.

מטרתו של מאמר זה לסקור את מרבית מתקני התצוגה הקיימים כיום בשוק ולכוון את הקורא אל המתקן המתאים ביותר לצרכיו:

 מתקן רולאפ – בסיס אלומיניום המונח על הריצפה וממנו נגלל פוסטר מודפס הנושא לוגו, תמונת מוצר או כל מסר חזותי אחר. התמונה או הפוסטר נתמכים במוט אחורי המותח אותם ומציגם לעוברים ושווים. מנגנון הגלילה עשוי קפיץ חוזר כך שניתן לעשות שימוש רב פעמי ברולאפ. יתרונו של הרולאפ הינו במחירו הזול יחסית ובפשטות השימוש שבו.

 

מערכות פופאפ – פתרון מושלם לתצוגת מוצר או שירות בתערוכה, המערכת מורכבת לרוב משני פריטים:


    • מסך אחורי העשוי אלומיניום ועליו יריעות מודפסות וממותגות. המסך מותקן מאחורי המציג או איש המכירות בתערוכה ומהווה תפאורה מרשימה.
    • דוכן/דלפק המוצב בקידמת התצוגה. גם הדלפק מצופה ביריעות מודפסות.

 

מערכות הפופ אפ יוצרות מרחב אינטימי ללקוח ולאיש המכירות בכך שכל סביבת התפאורה מדמה מעין מרחב תצוגה קטן וממותג.

 

דלפק קד"מ/ עמדת מכירות – מוכר גם בשמו הלועזי פרומוטר. זהו מתקן פופולארי לתערוכות וכנסים אך גם להשקה ולקידום של מוצרים ברשתות קמעונאיות וכדו'.

דלפק פריק ונוח להרכבה העשוי פלסטיק, קטן יחסית במידותיו אך כולל את מרבית היתרונות הקיימים במערכות תצוגה מורכבות אחרות.

הדלפק מצופה בהדפסה איכותית של המוצר או השירות המוצע ומגיע עם הדר ממותג ומודפס להשלמת תצורתו המרשימה.

לרוב מצויד הדלפק במדפים פנימיים לאחסון חומר שיווקי לתערוכה או לכנס.

יתרונותיו של הדלפק הינם בניידותו, גודלו הקטן, משקלו המזערי והפונקציונליות הרבה שלו.

 

מעמד באנר – מעמד אלומיניום עליו נמתח בד קנבס ממותג ומודפס. מעמד הבאנר מגיע במגוון גדלים בהתאם לשטח המוקצה לתצוגה במסגרת התערוכה.

המעמד נוח לנשיאה וקיפול וניתן לעשות בו שימוש רב פעמי.

יתרונו של המעמד הינה בפשטות הרכבתו ובקלות ניודו.

 

מעמדי קטלוגים ומתקני פרוספקטים – תערוכות וכנסים הינם מקום אידיאלי לחלוקת חומר פרסומי ושיווקי. לאופן הצגתם של קטלוגים ופרוספקטים השפעה רבה על הרושם הראשוני הנוצר אצל הלקוח.

קיים מגוון עצום של מעמדי קטלוגים העשויים חומרים שונים ובגדלים שונים.

קיימים מעמדים רצפתיים,שולחניים ולתלייה.כמו כן ישנם סטנדים לקטלוגים רב תאיים, מסתובבים וקבועים.

מגוון המעמדים מיוצר מחומרים כגון מתכת, אלומיניום, עץ, פרספקס ואף בד.

 

בחלק ב' של מאמר זה נסקור מתקני תצוגה לתערוכות כגון : דגלים לתערוכות, מולטי קיוב, קאפות ועוד.

 

אריתה פרנקלין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב