דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס תסרוקות 

מאת    [ 19/02/2012 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 1659 פעמים ]

קורס תסרוקות הוא קורס פופולארי למדי בארצנו. מעצבי שיער רבים מציעים קורסים לעיצוב תסרוקות. הסיבה פשוטה: ישנם מעצבי שיער רבים אשר אינם מומחים בעיצוב תסרוקות ומאחר ומדובר בתחום נדרש, הם שואפים להתמקצע בתחום זה. קיימים סוגים שונים של קורסים לתסרוקות. ישנם קורסים למתחילים, קורסים ללימוד טרנדים בתסרוקות כלה ויש גם קורס תסרוקות מתקדם. מה מוצע בכל קורס ובאיזה קורס תסרוקות כדאי לבחור? על כך במאמר זה.

קורס תסרוקות למתחילים הוא קורס המספק כלים וידע ראשוני בעיצוב תסרוקות פשוטות ונפוצות. קורס תסרוקות למתחילים מוצע לא רק למעצבי שיער, אלא גם לאנשים מתחומים העוסקים בטיפוח ההופעה האישית, כמו למשל מלבישים, מאפרים, סטייליסטים וגם חובבים רבים, שנושא טיפוח ההופעה האישית קרוב לליבם. קורס תסרוקות בסיסי משלב תרגול אישי ובסופו מוענקת תעודת סיום. תעודת סיום קורס תסרוקות ממוסד מוכר, יכולה לסייע לבוגר הקורס בהשגת לקוחות ורכישת מעמד מקצועי.

קורס טרנדים בתסרוקות כלה מוצע לרוב לקהל של מעצבי שיער, שכבר צברו ניסיון מסוים בעיצוב תסרוקות. בקורס זה נלמד אופן הכנת תסרוקות כלה מכל הסוגים, בליווי תרגול מעשי רב. קיימים סוגים רבים של תסרוקות לכלה. מעצבי השיער בימינו מסכימים כי תסרוקות כלה עדכניות נראות אלגנטיות והדורות אך גם טבעיות ופשטות. חשוב מאוד שהכלה תרגיש בנוח בתסרוקתה, שכן אירוע החתונה כשלעצמו עשוי להיות מלחיץ ותובעני מבחינה אנרגטית והשאיפה היא להקל על הכלה ככל האפשר. עבודה רבה משקיע מעצב תסרוקות לכלה ביצירת מראה "אלגנטי אך טבעי" ועל כך לומדים בקורס. קורס עיצוב תסרוקות כלה מלמד את התלמידים, בין היתר, אודות עיצוב תסרוקות כלה בסגנון "רטרו", תסרוקות כלה בסגנון פזור, אסוף או חצי אסוף, תסרוקות לכלה בסגנון "פלמנקו", עיצוב שיער לכלות הכולל אביזרים משולבים בשיער כמו סיכות, פרחים או קשתות ואבני חן, תסרוקות כלה עם תוספות לשיער ועוד. עם סיום קורס טרנדים בתסרוקות כלה מקבל התלמיד תעודת סיום.

קורס תסרוקות מתקדם מיועד לתלמידים שהם בעיקר מעצבי שיער אשר צברו ניסיון מעשי בעיצוב תסרוקות, אך הם שואפים להתמחות ולהתמקצע בתחום נדרש זה. קורס תסרוקות מתקדם כולל נושאים כגון: תהליך ההחלטה על אופן תסרוקת מתאים, עבודה עם ניפוחי שיער ותוספות שיער, עיצוב תסרוקות מיוחדות ובלתי שגרתיות (לצורך הפקות אופנה, למשל), עיצוב של מגוון רחב של תסרוקות ועוד. בסופו של קורס תסרוקות למתקדמים נערך מבחן מעשי בו נדרשים התלמידים להדגים את הידע שנרכש. תעודת סיום קורס תסרוקות מתקדם מטעם מעצב תסרוקות מומחה ובעל מוניטין מסייעת למעצב השיער להשיג הכרה מקצועית ולהגדיל את מספר לקוחותיו.

אם אתם עומדים לפני החלטה לבחור קורס תסרוקות מכל סוג, יהא זה קורס תסרוקות מתקדם, קורס למתחילים או קורס טרנדים בתסרוקות כלה, ראוי שתקפידו על כמה כללים. ראשית, אל תתפתו להצעות מחיר זולות ממעצבי תסרוקות שאינם מוכרים. למדו רק אצל מעצב שיער מוכר ומוערך בתחום עיצוב תסרוקות. ככל שמעצב השיער יהיה וותיק יותר ובעל מוניטין בתחום עיצוב תסרוקות, לא רק שתרכשו במהלך הקורס ידע וכלים טובים יותר, אלא שתעודת הסיום מטעמו של מעצב כזה תסייע לכם למשוך לקוחות. חשוב גם להסתכל היכן נערך הקורס: האם סלון השיער מרווח ומצויד היטב? האם ישנה כיתה מיוחדת ללימודי קורס תסרוקות? שימו לב גם למספר התלמידים המשתתפים בכל קורס. ככל שיש מעט יותר תלמידים בכיתה, תקבלו יחס אישי יותר מצד המורה. קריטריון חשוב אחר שיש להקפיד עליו הוא כמות שעות התרגול המעשי. העדיפו קורס עם שעות תרגול רבות כלל האפשר, כדי לרכוש ניסיון מעשי ניכר כבר במהלך הלימודים.

 

 

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי, מזמין אותך לבחור קורס תסרוקות ולקבל את כל הידע והנסיון הרבה שחי צבר בתחום! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב