דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על עיצוב אתרים - המדריך המלא! 

מאת    [ 19/02/2012 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 1862 פעמים ]

אין עוררין על העובדה כי עיצוב אתרים נחשב לאחד מן המקצועות הנחשבים והמבוקשים ביותר מבין כל מקצועות האינטרנט בכלל ובניית האתרים בפרט. ואילו המשמעות המילולית של המושג עיצוב אתרים הינה ידועה וברורה ביותר אבל המשמעות המעשית של המושג כלל לא. ואילו המטרה הראשית של מאמר זה הינה להסביר בדיוק למה הכוונה כאשר אומרים עיצוב אתרים וכיצד תחום זה בא לידי ביטוי במימדים השונים של עולם האינטרנט.  

ההסבר על עיצוב ובניית אתרים !

וההסבר הולך ככה. ונתחיל מן העובדה שבפועל, עיצוב אתרים מתממש ובא לידי ביטוי באמצעות מעצבים גרפיים אשר מתמחים בעיצוב אתרי אינטרנט ומעצבים אשר עושים שימוש בתוכנות גרפיות איכותיות, מתקדמות וברמה הגבוהה ביותר מבחינת ביצוע וגימור בפועל. ואילו הכלים והאמצעים המדוברים (הן האנושיים והן הטכנולוגיים) אחראים על עיצוב אתרים מן הסוגים הבאים: אתרים תדמיתיים, אתרים אינפורמטיביים, דפי נחיתה, מיני סייטים, עיצוב לוגואים לאתרי אינטרנט, באנרים שיווקים ופרסומיים, עיצוב ושדרוג מחדש של אתרי אינטרנט קיימים ועוד.

 ועכשיו, לאחר שהסברנו את המשמעות התיאורטית אשר עומדת מאחורי המושג של עיצוב אתרים, נעבור למשמעות המעשית של המושג וכפי שהיא באה לידי ביטוי. ואילו משמעות זו 'חוזרת' לעובדה אשר נכתבה בתחילת המאמר.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב אתרים – המדריך המלא! (סוף התהליך)

כי עיצוב אתרים נחשב לאחד מן התחומים המבוקשים והנחשבים ביותר מבין כל מקצועות האינטרנט. ואיך לא, הרי אינספור מחקרים מראים כי ההבדל בין אתר אינטרנט מוצלח ומצליח לבין אתר אינטרנט כושל ונכשל הינו נעוץ ברמת העיצוב הגרפי אשר מאפיין אותו. לפיכך, עיצוב אתרים מקצועי,מקורי ואיכותי חייב להיות נחלתו של כל אתר אינטרנט באשר הוא, וזאת באופן שהוא יוצר בידול אמיתי ומשמעותי בינו לבין המתחרים שלו.

ואילו בידול כזה יכול לבוא לידי ביטוי אך ורק באמצעות שימוש בתוכנות עיצוב אתרים החדשות, האיכותיות והמתקדמות ביותר בשוק. ובין תוכנות עיצוב אתרים אלו ניתן למצוא את  תוכנת פוטושופ, אילוסטרייטור, פלאש ודרימוויבר. ואילו כל תוכנה הינה ממש עולם ומלואו מבחינת האפשרויות (או אינספור האפשרויות שהיא כוללת בתוכה ומה שהיא מאפשרת למעצב אתרים לבצע מבחינה עיצובית וטכנית).

וסתם לדוגמא, פוטושופ מאפשרת עיצוב ויצירה של דפי אינטרנט מכל הסוגים, תוכנת האילוסטרייטור מאפשרת עיצוב מיוחד ומתקדם של פריטים גרפיים ייחודיים כמו לוגו, מודעות ועוד.

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים - אתר אינטרנט לעסק, תכנים וקידום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב