דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיבות לבחירת עגילים מזהב 

מאת    [ 19/02/2012 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2639 פעמים ]

עגילים מזהב

אמונה אירית עתיקה גורסת כי אישה נשואה תישאר מאושרת בנישואיה כל עוד תמשיך לענוד את העגילים שענדה ביום חתונתה. אין לדעת האם כך הדבר או לא, אך בדבר אחד אין ספק: תכשיטים תמיד עושים אותנו מאושרות, במיוחד בגרסתם היקרה והמנצנצת ולכן אם אתה גבר שמחפש רעיון לתכשיט במתנה לבת זוגתו, דע לך שעגילים מזהב הם מתנה מקסימה שתשמח אותה מאוד. לאלו מבינכם שעדיין לא בקשר מחייב לחלוטין, עגילים מזהב פטורים מהסימבוליקה וההצהרה שבטבעת אך עדיין מהווים מתנה מושקעת ויוקרתית.

 

אז למה דווקא עגילים מזהב?

קודם כל מכיוון שאנשים רבים מפתחים רגישות לעגילים ממתכות אחרות. העובדה שהמתכת מוחדרת אל תוך חור בתנוך האוזן ואינה רק מונחת על הגוף, גורמת לכך שרגישות לעגילים שאינם עגילים מזהב או כסף טהור, נפוצה במיוחד. הרגישות היא בעצם לשתי סוגי מתכות עיקריות המשמשות ביצור תכשיטים: ניקל וקובלט. עגילים מזהב שמעל 18 קראט נקיים ממתכות אלו ולכן מתאימות במיוחד לאנשים שפיתחו אלרגיה, אך רוצים להמשיך ולענוד עגילים.

מעבר לכך עגילים מזהב הם הרבה יותר מתכשיט, עגילים מזהב הם השקעה לעתיד הרחוק.  זהב הוא חומר מוחשי השומר על ערכו ועל כן נהוג במשפחות רבות להעביר תכשיטי זהב בירושה מסבתא, לאם, לבת ולנינה. זוהי ירושה בעלת ערך כספי וסנטימנטלי כאחד, כך שחשוב לזכור שמדובר בהשקעה עתידית השווה את המחיר. העברה של תכשיטי זהב בתוך המשפחה נהוגה עוד ממאות קודמות ברחבי עולם, ההבדל הוא שבעבר רק עשירים יכלו להרשות לעצמם תכשיטי זהב ואילו כיום תכשיטי הזהב בהישג יד לרוב האנשים. בנוסף, תכשיטי זהב לעולם לא אינם יוצאים מהאופנה. אם תבחרי בטבעת, שרשרת או עגילים מזהב במראה סולידי וקלאסי, מובטח לך כי הם יישארו עדכניים ואופנתיים לנצח.

 

בבואך לבחור לעצמך עגילים זהב או בבואך לבחור עגילים מזהב לאהובתך , חשוב לשים לב למספר דברים אצל האישה: בראש ובראשונה יש לשים לב מהו צבע העור שלה. עגילים מזהב צהוב יתאימו יותר לברונטיות בעלות גוון עור כהה  ואילו עגילים מזהב לבן יתאימו יותר לבלונדיניות וג'ינג'יות, בעלות עור בהיר עד חיוור עם נטייה לורדרדות.

הדבר השני שיש לשים אליו לב בבחירת עגילים מזהב, הוא מבנה הפנים של האישה.   לאישה בעלת פנים ארוכות מומלץ לענוד עגילים מזהב צמודים לאוזן או חישוקים קטנים, זאת על מנת לאזן את אורך הפנים. לאישה בעלת פנים עגולות מומלץ לענוד עגילים ארוכים הנתלים מתנוך האוזן. בנוסף כדאי גם לשים לב לסוג התספורת של האישה, לתכשיטים אחרים שברשותה (בעיקר שרשראות)  וכמובן שגם לטעם האישי שלה. אם מדובר במתנה ואינכם בטוחים מה היא תאהב, מומלץ לכם לקנות  עגילים מזהב בעיצובים קלאסיים ונצחיים, כך שלא תוכלו לטעות. אם האישה שלה אתם קונים את התכשיט ידועה בטעמה הייחודי, תוכלו לרכוש לה ממגוון רב של עגילי זהב בעיצובים חדשניים וטרנדיים. בכל מקרה, כאשר אתם קונים עגילים מזהב, לכם או במתנה, חשוב לקנות במקום מוכר ולקבל תעודה רשמית וחתומה המעידה על ערכו של התכשיט, מספר הקראט שבו וכן איכות אבני החן (במידה ומשובצות בו).

 

מעניין מאוד לציין שבשנים האחרונות פורח שוק התכשיטים גם לגברים והעגילים במיוחד קיבלו מקום של כבוד בעקבות הכדורגלן דיוויד בקהאם שהפך למודל לחיקוי בקרב גברים ברחבי העולם בשל החוש האופנתי המפותח שלו. אחד מסימני ההיכר הידועים ביותר שלו הוא זוג עגילים מזהב, צמודים לאוזן משובצים בזוג יהלומים גדולים. בעקבותיו זכינו לראות עגילים מזהב על אוזניהם של גברים רבים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב