דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי טיסה לפריז ברגע האחרון - הדרך להוזיל את הטיול 

מאת    [ 16/02/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3132 פעמים ]

כרטיסי טיסה לפריז ברגע האחרון – הדרך להוזיל את הטיול

כרטיסי טיסה לפריז, כמו גם ליעדים נוספים באירופה ובעולם כולו, הם לרוב מה שהופך חופשות קטנות וחלומיות ובלתי מציאותיות עבור רבים מאיתנו. במרבית הטיולים לחו"ל כרטיסי הטיסה הם ההוצאה העיקרית של הטיול, והרבה פעמים אנחנו מוצאים עצמנו עם כמה ימים או שבוע של חופש מהעבודה, אך לא באמת יכולים לטוס לחופשה קצרה בחו"ל בגלל מחירי הכרטיסים האסטרונומיים.

 

עבור מי שחולם על סוף שבוע או שבוע קסום בפריז, כמו גם ביעדים רבים אחרים בעולם, כרטיסי טיסה ברגע האחרון יכולים להיות זולים משמעותית מכרטיסים "רגילים" שמזמינים הרבה זמן מראש. כמובן שקניית כרטיסי טיסה לפריז ברגע האחרון דורשת מאיתנו גמישות רבה והכנות מסוימות מראש.

 

מוכנים לצאת בכל רגע – טיסות לפריז בדקה התשעים

אז אילו הכנות מיוחדות יידרשו מאיתנו על מנת שנוכל לנצל את האפשרות של רכישת טיסות לפריז ברגע האחרון, על מנת להוזיל משמעותית את הוצאות הטיול שלנו? כמובן שאנחנו חייבים להיות מוכנים לצאת לטיול שלנו בכל אחד מן הימים שאנחנו מקצים לחופשה זו. למשל, נניח ויש לנו שבועיים פנויים יחסית במהלכם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו "להיעלם" לחופשה בפריז – עלינו לשבת מול האינטרנט מדי יום כמובן, ולנסות למצוא כרטיסי טיסה לפריז בדקה התשעים. עלינו להיות מוכנים ליציאה מידית. לפעמים ניתן למצוא כרטיסים זולים במיוחד למחר בבוקר או אפילו לעוד כמה שעות, שכן חברות התעופה מנסות להיפטר מכרטיסי הטיסה העודפים שנשארו ברשותם, אפילו במחירי הפסד לפעמים. העיקר לקבל משהו, מפני שהטיסה תצא לדרך בכל מקרה.

 

הנקודה שחשוב לשים עליה דגש כאשר מתכננים חופשה בפריז על ידי רכישת כרטיסי טיסה של הרגע האחרון (מלבד למוכנות לצאת מידית או בתוך יום – יומיים), היא האופן בו נחפש אחר אותם כרטיסים זולים – כמובן שהאינטרנט הוא מקור החיפוש העיקרי בימינו. כדאי לעבוד עם כמה אתרים במקביל, להשאיר את כולם פתוחים ולחפש בהם שוב ושוב מדי כמה שעות. בנוסף, לא מזיק ליצור קשר עם כמה סוכני נסיעות (או אתרים העוסקים בטיסות לפריז, בתי מלון בפריז וכד', לדוגמה – parishotel.co.il), כך שגם הם יוכלו להעביר לכם מבצעים אטרקטיביים במיוחד, במידה ויהיו כאלו.

 

לסיכום, על ידי העלאת רמת הגמישות שלנו והמוכנות לצאת לחופשה בפריז בהתראה קצרה במיוחד, אנחנו יכולים להרוויח את החופשה החלומית שתמיד רצינו, במחירים נמוכים במיוחד...

 

אתר parishotel.co.il  הוקם על ידי מדריך טיולים בפריז ומדריך למציאת מלון בפריז מזה שנים רבות. האתר כולל מסלולים רבים לטיול בפריז כמו גם הסדרים עם מספר מצומצם של בתי מלון. ההתמחות שלנו היא פריז, בואו לבקר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב