בשנים האחרונות התרבה מספר החברות שמציעות בניית אתרים בארץ. הבחירה ביניהן קשה במיוחד משום שגם הפקטור של מיקום החברה – בצפון, בדרום או במרכז – כלל אינו משפיע, משום שהתקשורת האינטרנטית מאפשרת לעבוד בשיתוף פעולה עם בונה האתר ללא פגישה עמו. כדי לדעת מי החברה לבניית אתרים בארץ שמתאימה לכם, מומלץ קודם כל להסתכל על תיק העבודות – האם האתרים עונים לטעמכם? האם החברה הזו תוכל לתת מענה לכל הצרכים שלכם בבניית האתר? האם היא התנסתה בסוג האתרים שבו אתם מעוניינים – אתר לעסק (אתר תדמית), פורטל תוכן, אתר נישה וכו'. בנוסף, כדאי לבחור בחברה לבניית אתרים בארץ שתציע לכם גם שירותים כמו קידום אורגני, כתיבת תכנים שיווקים, ניהול קמפיינים של קידום ממומן, התאמת האתר לדפדפנים השונים ובניית עמוד בפייסבוק.
מה חשוב לוודא מול בונה האתר?
לאחר שבוחרים בחברה לבניית אתרים בארץ, חשוב להגדיר מראש מהי המטרה בבניית האתר, מיהו קהל היעד שלו ומהם המסרים שאנחנו רוצים להעביר דרכו. משלושת אלו נגזרים מבנה האתר, התוכן והעיצוב שלו, שבאמצעותם בעצם עונים על המטרות שלכם – אם מדובר בהנעת הגולשים לפעולות מסוימות כמו רכישת מוצרים או רק הרשמה לניוזלטר ובין אם מדובר ביצירת האווירה הרצויה לכך, שמתאימה לאופי הגולשים והאתר. בבניית אתרים בארץ יש לשים דגש מיוחד לייחודיות ומקוריות – הישראלים לא אוהבים להשתעמם, ויש להניח שהם כבר צפו באתרים מתחרים, כך שעליכם לבלוט מעליהם. עם זאת, אין להגזים עם החדשנות משום שהדבר עשוי להקשות על הגלישה באתר. כשמדובר בבניית אתר לעסק, חשוב לשים דגש מיוחד על כתיבת הכותרות והתכנים – יש להמעיט במלל, להשתמש בניסוחים ברורים, קליטים ופשוטים ולהדגיש את הייחודיות שבהצעה שלכם.
ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.