דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעתי נישואין- מה עכשיו? 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2131 פעמים ]

הצעת נישואין היא השלב הראשון בו זוג עומד לצעוד בדרכו הארוכה עד לחתונה ומשם לירח הדבש. הצעת הנישואין היא רגע משמעותי לגבר ולאישה כאחד. לאחר שהגבר מחליט להפתיע את בת זוגו ומוצא דרך מקורית לעשות זאת, לדוגמה על גבי מסך פרסום ענק, בנסיעה רומנטית לחו"ל, באמצע ארוחת רומנטית, בכדור פורח ועוד, יעניק הגבר לבחירת לבו טבעת אירוסין. מרגע זה מתחיל השלב של ההכנות לחתונה. תקופה זו נחשבת לעמוסה ומלחיצה. ההתרגשות בהצעת האירוסין היא רגע בלתי נשכח בחיי הזוג, לפעמים עוד יותר מהחתונה עצמה. יש לבחור גן או אולם אירועים, להכין הזמנות, לבחור אוכל לאירוע, לבחור צלם, לבחור בגדים ועוד.

תכנון

תכנון חתונה לוקח זמן. ישנם פרמטרים רבים אותם יש לקחת בחשבון. הפעולה הראשונה שעל הזוג העומד להתחתן לעשות היא רשימה בה הם מחליטים יחד לגבי פרטים גדולים וקטנים ולמעשה מתחילים בתכנון החתונה. חשוב לרשום איך הם רוצים לראות את החתונה שלהם. כדאי להעלות רעיונות מקוריים וייחודיים החשובים לבני הזוג ולאחר הסכמה על עקרונות כליים ניתן להתחיל לחפש אולם אירועים או לבחור בגן אירועים. לחפש ספקים שונים כמו צלם, קייטרינג, חברת הפקה, סידורי פרחים, תקליטן, בית דפוס ועוד. תיאום צפיות זה ימנע חיכוכים ומריבות בהמשך.

להודיע להורים

לאחר הענקת טבעת אירוסין תשמח כל אישה להתקשר להוריה ולחברותיה הקרובות ולעדכן אותם. מרגע זה יש לפגוש את ההורים של שני הצדדים ולהתחשב ברצונם אך לא לתת להם להחליט. לכן כדאי קודם כל לתכנן בקווים כלליים ואז לשנות מעט מתוך התחשבות ברצונות ההורים וגם בגלל שחלק מהתקציב מגיע מההורים למימון החתונה.

תזמון ותאריך

כדאי לקחת בחשבון טווח זמן של מספר חודשים על מנת לא להיקלע למצוקת זמן. לחץ עלול לפגוע בבני הזוג ולהכניס מתחים בלתי רצויים בתקופה שאמורה להיות מאושרת והשיא שלה היא החתונה. חשוב לבצע את ההחלטות ביחד ולהעניק חום ואהבה אחד לשני בכל זמן התקופה הלחוצה. אחת הבעיות המרכזיות היא הטיפים שיש לכל אחד לתת מסביב. כדאי להקשיב אך ההחלטה הסופית היא של בני הזוג וזהו מבחן ראשון ליציבות הזוגיות ולהמשך דרכה. מרגע שנקבע תאריך עם גן או אולם אירועים נכנסים לתכנון ההפקה. ניתן להפיק את החתונה בכוחות בני הזוג או לבחור חברת הפקות מיומנת שתדאג לפרטים.

ביורוקרטיה

יש לפתוח תיק ברבנות, להזמין רב למועד החתונה ולהתחיל בארגון שליחת הזמנות, קביעת תור לסלון כלות, הזמנת אלכוהול, סידורי פרחים ועוד.

 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב