דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שיער עד הבית- טיפים 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 3102 פעמים ]

נשים רבות בימינו משקיעות כסף רב, זמן ומאמץ בטיפוח הופעתן החיצונית. מעבר לבגדים מרשימים ונעליים הדורות, איפור ותכשיטים, משקיעות נשים רבות גם בתסרוקת מעוצבת. תסרוקות נשים, במיוחד תסרוקות ערב, משדרות לסביבה את התדמית הרצויה לאישה. כך למשל, אשת עסקים תשקיע בתסרוקות ערב סולידיות ומרשימות, שחקנית או זמרת תעדיף תסרוקות ערב בעלות נוכחות ונועזות מסוימת ועוד. פעמים רבות, כאשר אין לאישה זמן לגשת לסלון עיצוב השיער, היא תעדיף שירות של עיצוב שיער עד הבית. במסגרת שירות כזה, מגיע מעצב תסרוקות אל בית האישה ומעצב לה שם תסרוקת ערב או תסרוקת כלה, הכול לפי דרישת הלקוחה. אם גם אתן שוקלות שירות של עיצוב שיער עד הבית, להלן כמה טיפים שימושיים:

 


    • אם את מזמינה מעצב שיער הביתה כי דרושה לך תסרוקת ערב, בחרי מעצב תסרוקות ערב מנוסה ובעל מוניטין. אל תתפתי להזמין לביתך כל מעצב שיער המציע תסרוקות ערב במחירים זולים. זכרי: חסכון קטן במחיר עלול להוביל אותך למפח נפש גדול. פעלי על פי המלצות: שאלי את סביבתך הקרובה (חברות, בנות משפחה, שכנות) אם הן מכירות מעצב תסרוקות ערב מנוסה, המציע שירות של עיצוב שיער עד הבית.
    • אם את כלה הזקוקה לעיצוב שיער לכלות או תסרוקות כלה, רצוי מאוד שתחשבי על שירות עיצוב שיער עד הבית ביום חתונתך. שירות כזה יחסוך לך זמן רב ולחץ נפשי. במקום להגיע  עם כל הפמליה המלווה אותך אל סלון השיער, לבזבז זמן בהמתנה ולהיות לחוצה, בשירות של עיצוב שיער עד הבית מגיע עד אליך מעצב תסרוקות כלה מומחה. במלון או בצימר, בביתך או בכל מקום אחר בו תהיי בבוקר החתונה- יוכל מעצב תסרוקות כלה מיומן לעצב לך תסרוקת כלה מרשימה ואטרקטיבית.
    • לפני שאת סוגרת סופית עם איש מקצוע, השווי מחירים. יתכנו בהחלט הבדלים במחירי השירות של עיצוב שיער עד הבית. רשמי לפניך כמה פרטי קשר של אנשי מקצוע המציעים עיצוב שיער עד הבית ושאלי אותם טלפונית מהי עלות השירות. שימי לב שייתכן ולא כולם ימסרו לך מחיר מדויק בטלפון, אך לפחות תהייה לך הערכה של עלות השירות.
    • אל תחכי לרגע האחרון לתיאום הביקור. הזמיני תור אצל מומחה עיצוב שיער עד הבית מוקדם ככל האפשר לפני האירוע.
    • במקרה של תסרוקות ערב וגם במקרה של תסרוקות כלה, בקשי ממעצב השיער שייתן לך הנחיות מיוחדות קודם לבואו. הוא עשוי להנחות אותך לחפוף את שיערך קודם הביקור, לדאוג לחדר פרטי ונקי מהפרעות, לחיבורים תקינים לחשמל, כסא נוח מול מראה וכדומה.
    • אם יהיה באפשרותך, הגיעי אל סלון השיער של המעצב שבחרת ימים אחדים קודם לבואו אליך. כך תוכלי לשוחח איתו לגבי רעיונות לתסרוקות. המעצב יראה לך מגזינים וחוברות הכוללים תמונות עדכניות של תסרוקות ערב או תסרוקות לכלה, בהתאם לסוג התסרוקת הדרוש לך. כמו כן, יבחן המעצב בהזדמנות זו את סוג שיערך ומבנהו ויחליט מראש באילו תכשירי שיער הוא ישתמש בביתך. ביקור מקדים כזה יחסוך לכם זמן רב בעת ביקור מעצב השיער בביתך.
    • כאשר מדובר באירוע חשוב, אל תתני לעלות העבודה להטריד אותך. שירות של עיצוב שיער עד הבית יהיה אמנם יקר יותר מעיצוב שיער בסלון, אך לא באופן משמעותי במיוחד. אל תשכחי- שירות של עיצוב שיער עד הבית חוסך לך זמן ניכר ומבטיח לך פרטיות ותשומת לב מקסימאלית מצד המעצב. אין ספק שיתרונות אלו מצדיקים את התוספת במחיר, בייחוד כשמדובר באירועים חשובים.

 

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי המומחה בתחום עיצוב שיער לכלות, תסרוקות, תסרוקות ערב מיוחדות ועוד. פני אליי וגם לך יהיה ארוע מושלם בדיוק איך שאת רוצה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב