דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך משווקים עורכי דין 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2322 פעמים ]

כרטיסי ביקור- סמל סטאטוס בעבר, מתנה כיפית בהווה

בעבר כרטיסי ביקור היה דבר שרק עורכי דין, רואי חשבון ואנשי עסקים יכולים להרשות לעצמם. אך היום השנה העולם, כך שהאמת העצובה היא שהיום דווקא בעל מכולת קטנה שנמצא איפה שהוא, נהנה מהרבה יותר אפשרויות פרסום, מאשר אדם כמו עורך דין פלילי, שלמרות היוקרה המקצועית שלו ומעמדו הרם בחברה- למעשה לא מסוגל להרשות לעצמו להשתמש באמצעי הפרסום.

הסיבה היא הגבלות רבות שקיימות על עורי דין, כדי למנוע התמסחרות של המקצוע, וכן הגאנו למצב שבעל קיוסק רשאי לפרסם, אך עורך דין פלילי בכלל לא.

בעבר, כרטיסי ביקור היו אמצעי שהיה רק לאנשים רמי מעמד- אנשי עסקים, מומחים, עיתונאיים. כיום, כל אחד יכול להזמין לעצמו כרטיסי ביקור, בין אם הוא בעל עסק או סתם משתעשע עם הרעיון. כמו כן, בעבר כרטיסי ביקור היו מעוצבים בצורה סולידית יותר- כרטיסי ביקור בעלי עיצוב נקי, צבעים מעטים ומעט אלמנטים גרפיים ובצורה מלבנית קלאסית. היום ניתן להשיג כרטיסי ביקור העשויים מחומרים שונים, כרטיסי ביקור במרקמים שונים, כרטיסי ביקור עם למינציה וכמובן- כרטיסי ביקור בחיתוך שונה ולא מלבני.

שיווק עורכי דין

אז איך עושים שיווק של עורכי דין? היות והבעיה היא מוכרת מאוד, יש דרכים עקלקלות ופטלטלות להתמודד עם הבעיות שאוסרות פרסום- אחת הדרכים האלו היא כמובן, דיוור ישיר, כאשר מדובר בכלי חובה לכל עסק שמנוע לפרסם באופן ישיר את השירותים שלו.

לפני כמה עשורים כרטיסי ביקור הגיעו "עם" משרה מסוימת ואילו כיום ניתן להזמין בקלות בכמה דקות דרך האינטרנט כרטיסי ביקור לכל מטרה. בעבר גרפיקאים ייעודיים היו אמונים על עיצוב כרטיסי ביקור, שכאמור היו בעלי מראה מאוד סטנדרטי ומקובע, ואילו היום כרטיסי ביקור הגיעו לרמת אומנות. מעצבי כרטיסי ביקור רבים יכולים להתפרע מבחינה עיצובית ברמת הצבעים, הפונטים שמשתמשים בהם, שילוב אלמנטים גרפיים ושאר טריקים.

כרטיסי ביקור משדרים אמינות ומקצועיות ולכן עדיין חשוב, גם בעידן האינטרנט, שיהיו לבעל עסק/עצמאי כרטיסי ביקור על מנת ליישר קו עם גופים אחרים רציניים יותר שלהם גם כמובן יש ארסנל של כרטיסי ביקור משל עצמם. אותם גופים יוקרתיים יותר מנסים להלחם בתופעת אינפלציית כרטיסי הביקור בעזרת הדפסת כרטיסי ביקור עם גימורים ייחודיים, כרטיסי ביקור עם אותיות בולטות, כרטיסי ביקור המודפסים על נייר יוקרתי וכן כרטיסי ביקור שאינם מנייר אלא מחומרים כמו פלסטיק, סיבי פחמן ושאר חומרים מקוריים.

כמו שניתן לראות בסרטים ישנים או סרטים מודרניים המתרחשים בעבר, האקט של שליפת כרטיסי ביקור תמיד לוותה ביראת כבוד- אותם שולפי כרטיסי הביקור נראו אליטיסטיים, מעניינים, מסקרנים. בנוסף, קבלת כרטיסי ביקור טומנת בחובה סוג של מחויבות- לקבל דבר שכזה לא היה בשגרה. מלבד האפשרויות העיצוביות הרבות שנפתחו עם התפתחות הטכנולוגיה- נוצר גם ז'אנר של כרטיסי ביקור הומוריסטיים.

כרטיסי ביקור לשם השעשוע צוברים תאוצה ויכולים לבוא במגוון נושאים. כרטיסי ביקור עם תפקיד פיקטיבי, כרטיסי ביקור עם שם פיקטיבי, כרטיסי ביקור שלא קשורים בדרך זו או אחרת לתחום העסקי, כרטיסי ביקור עם בדיחות פנימיות וכן כרטיסי ביקור שאינם כרטיסי ביקור אלא גימיק.

כמובן שניתן, בפינת העבודה הביתית, להדפיס כרטיסי ביקור (בעזרת מעט ידע בעיצוב גרפי וסט דפים למדפסת המותאמים לכרטיסי ביקור). שינוי זה מראה בצורה רדיקלית את השינוי ביחס אל כרטיסי ביקור בעולמנו. המחתרתיות של תחום כרטיסי ביקור מעניינת ודורשת התייחסות. רבים משתמשים בנייר כרטיסי ביקור על מנת להדפיס סוגים של כרטיסיות למגוון שימושים ולעתים אף משלבים בין כרטיסיות לכרטיסי ביקור ככלי לקידום עסקי- למשל כרטיסי ביקור של מיצים המבטיחים את המיץ העשירי בחינם.

ניתן לסכם כי כרטיסי ביקור שהיו לסמל סטאטוס עד לפני כמה עשורים כיום ניתנים לשימוש במגוון תחומי עשייה וביניהם תחום המתנות והגימיקים. כרטיסי ביקור ועליהם כיתובים כמו "האמא הכי טובה בעולם" מהווים מתנה לא רעה ליום האם המתקרב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב