דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר ראשון בתקשורת עם התפתחות הפייסבוק והרשתות החברתיות 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 2069 פעמים ]

תואר ראשון בתקשורת עם התפתחות הפייסבוק והרשתות החברתיות
לימודי תקשורת הם כבר מזמן לא מה שהם היו פעם. בעבר תחום התקשורת היה מצומצם ביותר והתמקד בעיקר בתקשורת הכתובה דוגמת עיתונות, ובתקשורת המשודרת בטלוויזיה וברדיו. פרסום היה בגדר שלט, פרסומת חסות או פרסומת בערוץ 2 ולא יותר מכך.

גם עולם אנשי התקשורת היה מצומצם וכלל כמה משרדי תקשורת גדולים, כמה פרשות שבהן כולם מתעסקים, ובכלל הביצה הייתה קטנה הרבה יותר. עם ההתפתחות של תחום המחשוב, האינטרנט והתקשורת הוירטואלית, הפכה הביצה לגדולה הרבה יותר והעולם קטן הרבה יותר.

בימים בהם היכולת להפיץ הודעות נתונה בידי כל אזרח בעל מחשב ואינטרנט והחדשות החמות ביותר עוברות בפייסבוק, בטוויטר ודרך כל טלפון סלולארי חכם התקשורת חייבת להשתנות בהתאם ולעשות שימוש גם היא בערוצים אלו. מה הכוונה? ברמה הגבוהה ביותר הכוונה היא לשתף את הציבור באיסוף החדשות החמות ביותר על ידי דיווח על אירועים בהם נתקלו ושליחת הודעות ותמונות אטון ליין, כאשר הם כמובן מקבלים את הקרדיט.

ברמה האישית של כל איש תקשורת עליו לפתוח בעצמו ערוץ טוויטר, פייסבוק וכדומה על מנת שיוכל לשווק את עצמו להתבלט גם בתחום זה.

על אנשי תקשורת המתעסקים בפרסום ושיווק לקבל על עצמם את השינוי הגדול ביותר ולבצע את ההתאמה הגדולה ביותר. ערוצי הפרסום עברו באחוזים ניכרים לעולם הוירטואלי של האינטרנט וכיום כאשר רבים אינם צופים כלל בערוצים המסחריים הפרסומות צריכות להיות מותאמות לגלישה.

עמודי הפייסבוק עברו שדרוג ענק והם מתאימים את אופי הפרסומות לגולש עצמו אשר יצר את הפרופיל, ולמעשה כעת הפרסומות מראש מותאמות לקהל ממוקד ביותר. עליהן להיות קצרות, ממצות ולהעביר את המסר לפני שהגולש סוגר אותן או ממשיך לגלוש הלאה. פרסומת שלא תעמוד בתנאים פשוט לא תניב פניות.  

מתוך כך לימודי תקשורת הן במהלך תואר ראשון בתקשורת והן בקורסים לפרסום מתמקדים היום בלמידה של ועל העולם החדש והמהיר של הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט הנגישים לכל. הסטודנטים לומדים כי פרסום כולל לא רק פרסומת יפה אלא גם אתר אינטרנט מושקע ואפקטיבי והמידע שיש ביכולתם של הגולשים להשיג על המוצר היא גדולה יותר, ולכן על החברה לשלוט בו ביד רמה ולכוון את הצרכנים למקומות היעילים לה.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב