דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לצימרים 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2051 פעמים ]

זוגות רבים אוהבים לבלות בצימרים הפרוסים בכל רחבי הארץ. צימר בפני עצמו, יכול להעניק לכם חופשה מהנה. אך, קיימות אטרקציות מגוונות אשר יכולות לשדרג את החופשה הרומנטית. כל אזור בארץ מציע את האטרקציות הייחודיות לו. יחד עם זאת, יש הצעות סטנדרטיות שניתן לשלב כמעט בכל  חופשה בצימר. פוסט זה יעסוק בפעילויות אשר מומלץ לשלב בחופשה מהסוג הזה.

 

רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים היא פעילות כיפית ורומנטית שניתן לשלב כמעט בכל עונה ובכל מקום בארץ. רכיבה על חיה גבוהה ויפה, בנופים מרהיבים, היא חוויה מיוחדת במינה. ניתן להזמין רכיבה פרטית (אתם והמדריך) לאורך הים, נהר יפה, יער או כל נוף אחר שאתם אוהבים. רכיבה רומנטית יכולה להתבצע בכל שעה ביום. אך רוב הזוגות מעדיפים את שעות השקיעה או בלילות בהם ישירח שמאיר את השטח.

 

טיולי שטח רגלי

לאלה שאוהבים לקחת תיק גב, לשים נעלי ספורט/הרים ולצאת לטייל בטבע, רשות שמורות הטבע והגנים מציעה להם מאות מסלולים מסודרים בכל רחבי הארץ. המסלולים נבדלים אחד מהשני באורך, בקושי, בנופים, בצמחיה ובחיות שתפגשו במהלך הטיול. המסלולים מתוחזקים הן במחינת ניקיון והן מבחינת סימונים והסברים. יחד עם זאת, עלות השימוש במסלולים זולה ומתאימה לכל כיס.

 

טיולי ג'יפים

אם אתם אוהבים שטח ופעילות אתגרית, אתם יכולים להנות מטיול ג'יפים. במהלך הטיול תוכלו לנהוג בג'יפ עם יכולות חזקות במיוחד. זאת הזדמנות נהדרת לממש חלומם של גברים רבים. בנוסף, במהלך הנסיעה תוכלו ללמוד על השטח בו אתם נוהגים ולשמוע סיפורים מרתקים מהמדריך.

 

טיולי טרקטורונים

זוגות אשר רוצים להתנסות בספורט אתגרי, לחוות את הריגוש והאדרנלין ולהנות מחוויה ייחודית ומרגשת, מוזמנים להנות מטיול טרקטורונים. טיול טרקטורונים הם פתרון מצויין למי שרוצה לחוות את ההתרגשות ללא סיכונים מיותרים. חשוב לציין שהנהיגה מתבצעת באזורים מבודדים ובמסלולים מוגדרים מראש.

 

ספא

ספא הוא פתרון מעולה לזוגות שרוצים לנוח ולהנות מהשקט ומזמן איכות אחד עם השני. בספא תוכלו לקבל ממסאג' מפנק, ארוחות בריאות וטעימות, ג'קוזי ולהנות מאווירה מרגיעה ורומנטית. רק חשוב להחליט מראש מה אתם רוצים ולבחור את החבילה המתאימה ביותר בשבילכם. בנוסף, מומלץ לקבוע מראש מי יעשה לכם את המסאג' (גבר או אישה).

 

לסיכום, צימר במקום פסטורלי יכול להעניק לכם חופשה זוגית מרגשת ומפנקת. יחד עם זאת, תמיד ניתן להוסיף קצת פילפל לחופשה ולבחור באטרקציה נוספת לרבות רכיבה על סוסים, טיול שטח רגלי, טיול ג'יפים, טיול טרקטורונים, ספא ועוד.

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, בריאות ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב