דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: ביטוח 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2366 פעמים ]

כאשר שולחים סחורות אל מעבר לים, ישנם מרכיבים רבים אשר צריך לקחת בחשבון. אחד מהמרכיבים הללו הנה האפשרות שהסחורה שלכם, ללא קשר לגודלה, תאבד או תנזק במהלך ביצוע שילוח. הכנת ביטוח מיוחד עבור שילוח בינלאומי יבטיח לכם שבמידה ומשהו יקרה למשלוח שלכם, תוכלו לקבל פיצוי מתאים.

כאשר בוחרים ביטוח עבור שילוח בינלאומי יש לחשוב על מספר פרמטרים, כמו למשל החברה אשר עורכת את הביטוח. כאשר בודקים מספר חברות אשר עורכות ביטוחים עבור שילוח, ומשווים עלויות, יש לוודא שאתם יודעים בדיוק מי היא החברה אשר חותמת בסופו של דבר על המסמכים, כדי שתוכלו לבדוק את ההיסטוריה שלהם ולוודא שהם חברה חוקית ומקצועית. יש לציין שחברת ביטוח בעלת מוניטין ארוך שנים, הנה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

כל חברת ביטוח היא שונה וכל ביטוח הנוגע לענייני שילוח הוא שונה, ולכן עליכם לוודא שאתם מבצעים מחקר טוב ומעמיק בכל חברת ביטוח, לפני שאתם בוחרים את החברה אשר תגן בסופו של דבר על המשלוח שלכם. כדאי לכם להשוות בין מספר תנאים ומחירים של כמה חברות שונות.

חשוב לדעת, שעקב האקלים הפוליטי השברירי הקיים בכמה ארצות, לא תמיד תהיה לכם את האפשרות לרכוש ביטוח שיכסה את המשלוח שלכם בכל מקום בעולם. בדקו עם החברה אשר מספקת את הביטוח בעיתיות של אזורים שונים, כדי לוודא שהחבילה שלהם מכסה את יעד המשלוח שלכם. חברת הביטוח, כמו גם חברות שילוח בינלאומי, צריכות להחזיק ברשותן רשימה מלאה של ארצות יעד המאושרות על ידן למשלוחים ולביטוחים. בנוסף לארצות אשר אינן נכללות בכל ביטוח, אתם עשויים גם לגלות שלא כל סוג של שילוח נכלל בחבילת הבסיס של ביטוחי שילוח בינלאומי. יש לוודא שכל המוצרים אשר להם אתם רוצים לערוך שילוח- אכן נכללים בבטיוח שאתם רוכשים.

בנוסף, בדקו אילו ארועים מכוסים או לא מכוסים על ידי כל ביטוח של שילוח בינלאומי, ובחרו בהתאם. אל תעשו את הטעות של לחשוב שהמשלוח שלכם יהיה מוגן בביטוח ללא קשר לרמת הנזק שתיגרם להם. חברות ביטוח מסויימות לא יספקו כיסוי לנזקים מסויימים אשר עלולים להתרחש במהלך שילוח בינלאומי, כמו למשל נזקי מלחמה, התקפות טירור, או מעצרים אזרחיים או פוליטיים. אם אתם מודאגים שבעיות מסוג זה עלולות להתרחש בזמן שאתם מבצעים שילוח, (משום שאתם מבצעים אותו לאזור או דרך אזור בעייתי), דברו על כך עם חברות הביטוח. הם עשויים להציע ביטוחים נוספים- בתוספת תשלום כמובן.

בנוסף להגדרה של המקומות, הארועים והפריטים שחברת ביטוח צריכה לכסות עבור שילוח שאתם עומדים לבצע, תצטרכו לבדוק מראש כיצד החברה מטפלת בתהליך התביעות שלה, במקרה של נזק או אובדן משלוח. בדקו מה אתם מצופים לעשות, מה יהיה עליכם להגיש, או מה ידרש מכם כדי להוכיח את את ערכו הכספי של הרכוש שאבד או ניזוק. קבעו באיזה סכום ברצונכם לבטח כל פריט אשר אתם שולחים, והקדישו זמן למציאת פוליסת ביטוח אשר תתאים לכל פריט ופריט.

זכרו- בחירת ביטוח עבור שילוח בינלאומי היא חשובה מאוד, משום שהיא מגינה על הפריטים יקרי הערך שלכם. על כן, חשוב להקדיש זמן מספק להבנת כל הפרטים, ולבחירת הביטוח המתאים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב