דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: בחירת חברה מתאימה 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2279 פעמים ]

כאשר אתם רוצים לבחור חברת שילוח בינלאומי, הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא ליצור רשימה של חברות אשר אתם מתעניינים בהן. לאחר שתמצאו את החברות אשר נראות לכם מתאימות, תוכלו לרדת לעומקו של עניין, ולבדוק את התאמתן של החברות לצרכיכם, על פי כמה פרמטרים. הנה מספר דברים אשר מומלץ שתבדקו בעת בחירת חברת שילוח:

1. הרישיון שלה: כל חברה זקוקה לרשיונות ואישורים על מנת לבצע שילוח בינלאומי, וחשוב לוודא שהחברה מחזיקה את הרישיון הזה- כדי להמנע מחברות לא אחראיות.

2. ביטוח: הכנת ביטוח עבור שילוח היא חשובה ואף קריטית- ואין לסמוך על חברת שילוח בינלאומי ללא ביטוח. בדקו היטב איזה ביטוח מציעה כל חברה, מה הוא כולל.

3. בדיקת העסק: בדקו כל חברת שילוח כדי לוודא שהיא חברה לגיטימית ורצינית. בדקו את המשרד שלהם, חפשו פרסומים שלהם באינטרנט או בעיתונים מקומיים, וערכו חיפוש מהיר של השם שלהם כדי לבדוק האם יש תביעות או חוות דעת שליליות המתקשרות אלי.

4. ביקורות ומשובים: אם זה אפשרי, נסו למצוא אנשים אשר השתמשו בעבר בכל חברת שילוח בינלאומי אשר אתם בוחנים- חפשו באינטרנט, שאלו את חבריכם ובני משפחתכם (הן בארץ והן בחו"ל), והסכימו לעבוד רק עם חברת שילוח אשר שמעתן עליה טובות.

5. הנהלים: בדקו מהם הנהלים של כל חברת שילוח בינלאומי עבור איסוף, העברה ומשלוח של המוצרים אשר בהשגחתה. אתם עשויים להיות מופתעים מנהלים מסויימים. למשל, חברת שילוח מסויימת עשויה לבצע העברה של מספר פריטים שונים ברכב מהנמל לנקודת היעד הסופית, מה שעלול לגרום לבלבול בין הפריטים והחבילות- במידה שהם לא מסומנים היטב. חברת שילוח אחרת עלולה להניח למטען שלה להמתין חשוף על הנמל עד שיגיע רכב האיסוף- מה שעלול לגרום להרס של מוצרים הסובלים מפגיעות של חום, קור או גשם. עליכם לוודא שאתם מבינים במאת האחוזים כל נקודה ונקודה אשר המשלוח שלכם הולך להגיע אליה, מהרגע שיצא מביתכם ועד שיגיע לנקודת היעד הסופית שלו.

6. דברו עם מישהו: התקשרו אל כל חברת שילוח בינלאומי אשר ברשימה שלכם, כדי לקבל תשובות לגבי הנושאים הללו. בדרך זו, תוכלו לקבל גם תחושה טובה לגבי שירות הלקוחות שלהם ולגבי הדרך בה החברה פועלת. מומלץ לא לקבל את כל התשובות לכל השאלות שלכם רק דרך האי-מייל או האינטרנט. עליכם להיות בטוחים בכך שיהיה לכם עם מי לדבר וממי לקבל עזרה במידה שיקרה מקרה חירום.

 

כל הנושאים אשר ברשימה זו מהווים את הבסיס למה שעליכם לברר לגבי חברת שילוח בינלאומי לפני שאתם חותמים איתה על חוזה ומוסרים לרשותה את המשלוח שלכם. כמובן שלאחר שצליחו לצמצם את רשימת החברות, תוכלו למצוא פרמטרים נוספים אשר בעזרתן תבחרו את החברה הסופית. זכרו- ביצוע שילוח בינלאומי הנו נושא רגיש, אשר דורש מכם להיפרד מפריטים יקרים (בין אם מבחינה רגשית או כלכלית)- ולשלוח אותם אל מעבר לאוקיינוס. לכן, עליכם לוודא שאתם בוחרים את החברה המתאימה ביותר, אשר תוכלו לסמוך עליה, ולהפקיד בידיה את הפריטים שלכם מתוך תחושת ביטחון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב