דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפני שאת מתחילה לחפש את הנסיך - טיפים להכרויות חלק ב 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 781   [ נצפה 2833 פעמים ]

במאמר הקודם ראינו שהמילים "הכרויות באינטרנט" יכולות לכלול בתוכן שפע של אפשרויות להכיר בחורים מעניינים. כמו כן ציינו שאמנם אתרי הכרויות הם הדרך הפופולארית ביותר למצוא את הנסיך הפרטי שלנו, אבל קיימות עוד אפשרויות ביניהן אתרים העוסקים בתחומי העניין שלנו והפייסבוק כמובן, שמלבד היותו "תחום עניין" די רציני בחיינו (כי עם יד על הלב, מי שאיתנו לא מבלה בו לפחות כמה שעות בשבוע...) הוא פותח בפנינו גם שפע של אפשרויות להכרויות חדשות (גם רומנטיות כמובן).

אך למרות זאת, בעיקר היום, שרובינו גילו שיש חיה שנקראת אתרי הכרויות חינם, אתרי  ההכרויות היו ועדיין הינם הדרך המועדפת על רוב הפנויים והפנויות למציאת החצי השני שלהם. על כן, הטיפים שיובאו בהמשך מתאימים בעיקר להם, למרות שניתן ואפילו מומלץ ליישם חלקים מהם גם אם אתן מכירות בחור נחמד במקום אחר.
אז קדימה, נמשיך לטיפ השלישי:

3  . מה לספר על עצמך?
גלשנו והחלטנו כי הדרך בה נרצה להתחיל היא אתרי הכרויות. השלב הבא הוא פתיחת כרטיס בו אנו נדרשות לספק פרטים אודותינו. יתכן גם שמישהו פנה אלינו בצ'אט של אחד מהאתרים בהם גלשנו או שהכרנו מישהו ממש נחמד בפייסבוק... עדיין, השאלה היא אותה שאלה: מה לספר על עצמנו?
התשובה הקצרה: את האמת. התשובה הארוכה: את התכונות שלנו שבגללן היינו רוצים שיימשכו אלינו. זה בדיוק הזמן לשבת ולחשוב על כך ואז לכתוב את אותן תכונות ובקצרה.

לגבי המראה החיצוני ?תמונה בדרך כלל תפתור את הסוגיה הזו. אבל שימי לב שתמונה שאת שולחת (או מעלה לכרטיס האישי שלך) ברורה ועדכנית. בחרי בתמונה בה רואים את פנייך ולא כזו שבה מחצית מפנייך מכוסה בצעיף/משקפיים וכד'. כמו כן, רצוי שהתמונה תהיה קרובה, כלומר שיהיה ניתן לראות אותך בה בברור ולא תמונה בה את מצולמת בגודל פרור על רקע נוף מהמם.
לאחר מכן כדאי לעדכן בפרטים נוספים בדבר מראך החיצוני: גובה, מבנה גוף רזה או רגיל או מלא, צבע ואורך שיער, צבע עיניים, וזהו, בערך.

מה עוד לכתוב? בכל אתרי ההכרויות, גם באתרי הכרויות חינם, ישנם שדות "פתוחים" בהם את יכולה לרשום את שאר הדברים שאת רוצה שמי שיבחר בך יידע: תכונות אופי שחשוב לך שבן זוגך יעריך, כמו יושר, או טוב לב, או מעורבות, או חופש, בעיקר אם אלה התכונות שחשוב לך שיהיו גם בו, תחומי עניין שלך, ודברים שאת אוהבת לעשות.  כדאי גם להוסיף משהו שמייחד אותך לדעתך, איזה משפט מחץ או ציטוט נבחר שנראה לך כי הוא מאפיין אותך. 

4. מה לחפש אצל אחרים?
בין אם נרשמת לאתרי הכרויות  ובין אם החלטת לשוטט בפייסבוק, די ברור שתמצאי יותר משניים-שלושה בחורים שמוצאים חן בעינייך. אז איך תחליטי במי לבחור ולמי לתת את מספר הטלפון שלך?
חשוב כמובן למצוא אנשים שהתכונות שלהם מתאימות לך וחשובות לך ועוד יותר חשוב שאין להם תכונות שמפריעות לך באמת. ואם כבר בתכונות עסקינן, עדיף שתכונות האלה יהיו תכונות שמעידות באמת על אותו אדם (ומראות שהוא השקיע זמן בבחירתן) ולא תכונות בנאליות וסתמיות שניתן למצוא אצל כולם (כמו "רגיש, ספונטני ובעל חוש הומור").

כמו כן, חשוב מאד לבחור באלה המחפשים את אותו סוג קשר כמו שאת מחפשת. אין טעם לבחור במישהו "שלא פנוי רגשית" או שמחפש קשר קליל בלבד אם את מעוניינת בחתונה. יהיה נחמד אם ישנם גם כמה פעילויות ששניכם אוהבים לעשות או תחומי עניין משותפים אך גם אם אין, זה לא אומר שלא תמצאו כמה כאלה בהמשך

5. מתי כדאי להיפגש?
בדרך כלל, לאחר "ההתקשקשות" האינטרנטית עוברים לשיחת טלפון. שיחת הטלפון הראשונה יכולה להיות די מרגשת כיוון שזאת הפעם הראשונה שאת שומעת את קולו של הבחור והיא זאת שקובעת בדרך כלל האם יהיה דייט או לא. 

אם תשאירי את זה בידיו של הבחור, רוב הסיכויים ששיחת הטלפון תארך חמש דקות לכל היותר ומיד הוא יציע שתיפגשו. זה לא שהוא לא מעוניין לשוחח איתך או לשמוע מה יש לך לומר. הוא פשוט לא יודע איך לנהל שיחה טלפונית עם מישהי בפעם הראשונה. זאת בדיוק ההזדמנות שלך לבחון את כישורי השיחה שלך ולהוביל אותה.

אז על מה מדברים עם מישהו שלא פגשת מעולם? מקום טוב להתחיל ממנו הם נושאים שעלו בזמן שהתכתבתם בצ'אט או במייל. מכיוון שמדובר בנושאים שכבר עלו, יהיה קל יותר להתחיל מהם ואז לתת לשיחה לזרום.

נושאים נוספים יכולים לעסוק בדברים שהוא עושה: העבודה שלו, לימודים, תחביבים וכדומה. אולי נראה לך שמדובר בנושאים די בנאליים (והם באמת כאלה...) אבל זכרי שהם מהווים רק את נקודת הפתיחה של השיחה ומשם השמיים הם הגבול...

רצוי מאוד לנהל כמה שיחות טלפוניות לפני שתחליטו להיפגש. שיחות הטלפון יאפשרו לך להכיר את הצד השני טוב יותר, ויתכן שלאחריהן תחליטי כי האדם ממול איננו מתאים לך ופגישה תהיה מיותרת. זוהי דרך יעילה למדי לבדיקת מי מתאים (ובעיקר מי לא מתאים) וכך לצמצם את מספר הדייטים המאכזבים.
בנוסף, גם אם לאחר שיחות הטלפון תחליטי שמתאים לך להיפגש, עצם העובדה שיש לכם כבר "היסטוריה" משותפת תקל על הזרימה של השיחה בדייט עצמו.

Click2Love - אינדקס אתרי הכרויות חינם. כל אתרי ההכרויות באתר אחד: הכרויות לקשר רציני, הכרויות סטוצים, הכרויות לאקדמאים, הכרויות לפרק ב' ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב