דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: מה ההבדל בין מסחריים לביתיים? 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2040 פעמים ]

מי לא מכיר סוככים? הם מקשטים כמעט כל עיר, גדולה כקטנה, החל מרחובות תוססים שמלאים בבתי עסק ועד רחובות שקטים המרוחקים מליבה הסואן של העיר. הם מתנוססים על חלונות של דירות, גגות ומרפסות, חצרות וחניות.

העושר הרב של הצבעים, הבדים והמבחר העצום של הדגמים הם חלק מהסיבות לפופולאריות הגואה של סוכך. גם המחיר אשר נחשב לנמוך יותר מאלטרנטיביות אחרות הופך את הסוכך לאטרקטיבי. היום כל אחד יכול למצוא סוכך שמוצא חן בעיניו.

נהוג להבחין בין שני סוגים עיקריים של סוככים: ישנם סוככים לבתי עסק וישנם סוככים לבתים פרטיים. מהם סוככים המיועדים לשימוש מסחרי?

ההבדל מסוככים אלו לבין חבריהם הסוככים הביתים (המקשטים גינות בבתים פרטים ומרפסות נאות), הוא בגודל ובמטרה.

סוככים בייתים נוטים להיות גדולים יותר ממסחריים ולשמש למטרות פרקטיות (כגון הצללה). הם אמורים לספק הקלה הן לגינה והן לבית עצמו בימים בהם יש עומס חום כבד.

סוככים מסחריים הם שונים. ההבדל המרכזי והמהותי בין שני הסוגים הוא האיכות. הגישה כלפי סוככים בייתים היא שהם נרכשו תוך עמידה בתקציב מסוים, מתוך ההנחה שבעתיד בוודאי דיירי הבית ירצו לגוון ולהחליף את הבד.

הגישה כפי סוכך מסחרי היא אחרת. רוב העסקים, החל ממסעדות, בתי קפה ועד למשרדי בניינים, רוצים ליצור אפקט מרשים בכניסה לבית העסק. הם רואים בסוכך חלק מייצג מבית העסק שלהם, לא פחות מהלוגו. בנוסף, סוככים מסחריים חייבים להיות ייחודיים, זאת בכדי לשדר התבדלות מהמתחרים. לכן, הם בדרך כלל מתאפיינים בהדפסה על בד ובמבנים ייחודיים יותר.

האיכות שלהם משחקת תפקיד מרכזי – מצד אחד היא צריכה לשדר טוב טעם ואיכות בעייני הלקוחות העוברים ושבים, מצד שני היא אמורה לשמש את בית העסק לתקופת זמן רבה.
השלד של סוכך מסחרי הוא חשוב במיוחד כאשר מדובר בסוככים מסחריים, מפני שהוא אמור להיות נתמך בכוחות עצמו, ללא עמודים מסייעים. סוכך מסחרי נמצא בשימוש לעיתים קרובות יותר, ולכן הוא צריך להיות איכותי ביותר. הקיפול שלו נעשה לעיתים הרבה יותר קרובות מסוכך ביתי.  

גם המראה של סוכך מסחרי הוא הרבה יותר מוחצן. אם בבחירת סוכך לביתנו נעדיף משהו שקט וסולידי שישתלב עם הסביבה ולא ימשוך מבטים מיותרים מהשכנים, הרי בבחירת פתרון הצללה לעסק נעדיף סוכך שהוא "מנקר עיניים", בצבע עז, מושך תשומת לב. גם בחירה של סוככים מסחריים בצבעים קלאסיים ועדינים (כגון לבן, כחול או ירוק) באה לשדר מסר חזק של יוקרה מאופקת בעייני הלקוחות.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב