דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תהליך של ייעוץ עסקי לעסק 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 315   [ נצפה 1852 פעמים ]

אם גם אתם בעלי עסק המבינים כי העסק שלכם משום מה נעצר ואתם מעוניינים לבדוק היכן נעוצה הבעיה -  ייעוץ עסקי מקצועי הוא הפתרון המושלם עבורכם. ייעוץ עסקי הוא שירות הניתן לבתי עסק על ידי אנשי מקצוע המגיעים לעסק, מנתחים את מצבו ומסייעים לעסק לשוב ולפרוח ולהתקדם אל עבר ההצלחה הגדולה שלו. ייעוץ עסקי הוא תהליך המורכב משלושה שלבים עיקריים – שלב חקירה ובדיקת העסק, שלב ניתוח הנתונים שהתקבלו מן החקירה ושלב היישום.

השלב הראשון של ייעוץ עסקי מקצועי הוא שלב החקירה. בשלב זה מגיע היועץ העסקי אל בית העסק ומביט מהצד על תהליכי העבודה. לאר מכן הוא מתחקר את העובדים, בודק את תהליכי העבודה, בודק את ההכנסות של בית העסק, את הוצאות שלו וחוקר כל נקודה, ולו הקטנה ביותר, בתוך בית העסק. חשוב מאוד בשלב החקירה להעמיד לרשותו של היועץ העסקי את כל הנתונים הדרושים לו בכדי שהתהליך שהזמנתם – ייעוץ עסקי, יענה על הדרישות ויממש את מטרתו – לעזור לעסק שלכם להצליח.

בשלב השני של הייעוץ העסקי היועץ מתחיל בניתוח הנתונים שאסף. הוא עובר על כל הנתונים שבידיו ובודק אותם לעומק – מה ניתן לשפר, איך ניתן לשפר ואיך הופכים כל נתון ונתון לחלק מפאזל המרכיב הצלחה. בנוסף, הוא בודק גם את מצב השוק והמתחרים הקיימים לבית העסק ומוצא שיטות חדשות ודרכי פעולה טובות יותר לניהולו התקין של בית העסק, אותם הוא מציג בפניכם, בעליו של בית העסק.

בשלב השלישי והאחרון, מתחילים ביישום כל המלצותיו של היועץ העסקי. בשלבים הראשונים עד להטמעת השינויים הארגונים היועץ מלווה אתכם ודואג לכך שהמלצותיו יישומו בקפידה ובצורה הנכונה. רק לאחר שהוא מבחין כי כל השינויים נקלטו, והייעוץ העסקי שנתן מתחיל להראות תוצאות, הוא עוזב את בית העסק להמשיך לצעוד לבדו. אך אל דאגה, אם הקשבתם לכל המלצותיו של היועץ העסקי, ובחרתם ביועץ עסקי מקצועי, הוא לא יעזוב אתכם לפני שיבחין כי הכול פועל כשורה, וגם לאחר מכן יהיה עמכם בקשר טלפוני ויבדוק שאתם מסתדרים ומצליחים להתפתח ולצעוד קדימה.

 

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, בניית אתרים או מערכת מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים - אתר אינטרנט לעסק, תכנים וקידום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב