דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלכוהול לחתונה, כמה באמת צריך? 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2418 פעמים ]

כמות האלכוהול שרצוי להביא לחתונה צריכה להתבסס הן על מספר המוזמנים והן על הערכה בדבר הכמות הממשית של המוזמנים אשר ילגמו מן האלכוהול בפועל. למשל, זוגות מבוגרים יותר נוטים להעדיף מנשקה סולידי כמו כוסית וויסקי קטנה, ליקר משובח או יין, בעוד שצעירים יותר יעדיפו וודקה או וויסקי (ולפעמים גם וגם).

כאשר אתם מתלבטים כמה אלכוהול צריך לחתונה – כדאי תחילה להימנע מבזבוז מיותר. במידה שאתם מעדיפים לספק את האלכוהול בעצמכם ולא מעוניינים בבר אירועים, עדיף להביא אלכוהול בכמות שתענה על המכנה המשותף הרחב ביותר של הקהל ותספק גם טוויסט קטן לבעלי טעמים פחות שכיחים. אל תמהרו להסתמך על תוכנות אשר מחשבות כמה אלכוהול צריך לחתונה היות שהנתונים משתנים בין חתונה אחת לשניה.

כמויות  מומלצות

בהנחה שחתונה ממוצעת עומדת על 200-300 מוזמנים, עדיף תחילה לענות על צרכי המבוגרים המעדיפים וויסקי איכותי כמו שיבס ריגל או ג'וני ווקר שחור. לכן, כדאי לקנות בין שלושה לארבעה בקבוקים, תלוי בכמות המוזמנים שיש לכם. ניתן להוסיף עוד שניים עד שלושה בקבוקי וויסקי פופולאריים כמו ג'וני ווקר אדום או J&B. עקרונית, ההמלצה היא חמישה או שישה בקבוקי וויסקי. בנוסף, ניתן לשלב גם שלושה בקבוקי ליקר איכותיים ואליהם להוסיף עוד שני בקבוקי שנאפס.

כאשר אתם תוהים כמה אלכוהול צריך לחתונה – קחו בחשבון שישנם מוזמנים רבים שמעדיפים להזמין אלכוהול נפוץ כמו וודקה, בירות ויין. אל תשכחו אותם. לכן כדאי להביא בין 12 ל-15 בקבוקי וודקה 750 מ"ל, חמישה או שישה מגשים של משקאות אנרגיה (אקסל, רדבול, בלו – בכל מגש יש 24 פחיות) וכן יינות ובירות בהתחשב בכמות האורחים שהזמנתם. אם באפשרותכם לרכוש אלכוהול באיכות טובה (ג'וני ווקר בלאק, ייגר ועוד), עדיף לגוון את סוג האלכוהול מאשר לספק כמויות של אלכוהול במעט סוגים.

התייעצו והשוו מחירים

לפני שאתם סוגרים כמה אלכוהול צריך לחתונה - התייעצו עם חברים שכבר התחתנו וגם גשו לקמעונאים על מנת לברר מחירים. רכישה ישירה באמצעות קמעונאי תוזיל באופן משמעותי את עלות האלכוהול. כדאי להשוות מחירים בין קמעונאים שונים ולברר גם אופציה של הובלת האלכוהול למקום האירוע.

עצה אחרונה: כדאי להעמיד ברמן משלכם בבר ולשלם לו באופן נפרד סכום של 200-300 שקל. במקרים רבים, אלכוהול נעלם ומועלם בצורות שונות ולכן אל תהססו וקחו בחור זריז ונמרץ שתסמכו עליו שישמור על האלכוהול שהבאתם. במקרים רבים, ניתן למכור את הבקבוקים או לחלק לקרובי משפחה, וחבל שמישהו אחר ייהנה מהם.

רוני חפר ארגון והפקות אירועים מתמחה במציאת קשת רחבה של אירועים יצירתיים המאפשרים להגשים כל פנטזיה  וחלום ליצירת אירוע בלתי נשכח, תוך עמידה מלאה במסגרת התקציב ולוח הזמנים של לקוחותיה. אצלנו מבינים שהאירוע שלכם הינו אירוע מיוחד במינו, והבנה זאת מונעת מאיתנו להיכנס ללופ של שיגרה.פרטים ו/או קביעת פגישה,נשמח לעמוד לשרותכם:טלפון נייד:  054-7212424               דואר אלקטרוני: roni.hefer@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב