דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור קייטרינג לאירוע? 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1578 פעמים ]

אף אחד לא רוצה שעל האירוע שלו יספרו את סיפורי הזוועה על המלצרית החמוצה והאוכל הלא טעים. לכן בבואכם לבחור את שירותי הקייטרינג לחתונה כדאי לעשות עבודת שטח מקדימה, לברר המלצות, ללכת לטעימות. כל מה שנחוץ כדי לדאוג לכיבוד הטוב ביותר.

קודם כל: קונספט

לפני שאתם ניגשים לבחור את התפריט לחתונה, תכננו את הקונספט של הקייטרינג. הכוונה היא לאירוח המוזמנים בדרכים שונות: ארוחת טאפסים, הגשה למרכזי שולחן, הגשה אישית, מטבח פתוח לעיני האורחים, חצי מזנון חצי הגשה, קוקטייל פארטי בסגנון finger food ומזנונים-בופה. ברגע שתחליטו על הקונספט, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את התפריט ולהרכיב את המנות. חשוב לבחור בקונספט אירוח נוח ולא מורכב מדי. בכל מה שקשור לאוכל, אנשים מעוניינים שהמנות תהיינה זמינות, בשפע ומגוונות. לכן סגנון האירוח חייב להיות שמיש ופשוט.

כל התפריטים נותנים אפשרויות בחירה בין בשר בקר, דגים, עוף וארוחות צמחוניות (למשל, המבורגר ושניצל צמחוניים, פסטות, סלטים עשירים ועוד). מכיוון שהמוזמנים הם אלה שאוכלים ולא אתם, אל תבחרו מנות מקוריות או נדירות מדי העלולות לחטוא לטעמם של רבים מן המוזמנים. כדאי לכלול בתפריט אלמנטים פופולאריים כגון אומצות (סטייקים), חזה עוף, אורז וצ'יפס, דגים ברוטב, סלטים עשירים, פסטות ועוד. ניתן להתחיל מן הקל ולעבור אל המורכב, או לוותר על יסוד כזה או אחר, אולם חשוב לקלוע לטעמו של הישראלי הממוצע. אין משמעות הדבר שעליכם לוותר על מאכלי גורמה אולם תנו בידי המוזמן את מירב האפשרויות. קחו בחשבון שחלק מהזוגות יבואו עם ילדיהם וילדים מעוניינים באוכל טעים ופשוט.

פרטים טכניים חשובים

הקפידו לברר מראש מי מספק את הציוד הבסיסי: קנקנים וכוסות, סכו"ם ומפיות, כלי הגשה ועוד. ישנן חברות קייטרינג לחתונה המספקות את הציוד בעצמן, ובחלק מן המקרים האולם הוא זה שמספק אותם. לא פחות חשוב מכך, הקפידו לבדוק נושאים בסיסיים כגון כשרות (עסק כשר מצויד בתעודת כשרות תקפה; לא די באוכל ש"נראה" כשר), ביטוח, רשיונות ועוד.

ודאו כי המלצרים והברמנים מיומנים, בררו כיצד הם יהיו לבושים בחתונה והקפידו לוודא כי רמת השירות גבוהה. בנוסף, קבעו מראש מהו קצב הוצאת המנות בחתונה, מי אחראי על ניהולה הכללי ומי משמש כתובת באירוע. המטרה היא להאציל כמה שיותר סמכויות ולמנוע מעצמכם כאבי ראש. אם תתכננו את הפרטים מראש ובמדויק, תהיו בטוחים ככל האפשר בהצלחת האירוע לשביעות רצונם של כל המוזמנים.

ברחבי האינטרנט ישנן מאות חברות המספקות שירותי קייטרינג לחתונה וכל חברה מבטיחה את התפריט הכי טעים, הכי איכותי והכי מדליק. הדרך היחידה לוודא באיזו חברה לבחור היא הדרך הישנה והטובה: בירורים מפה לאוזן. הרימו טלפונים לחבריכם שנישאו ובררו עמם באיזו חברת קייטרינג הם בחרו ונסו גם לברר עמם אם היו להם הסתייגויות או בעיות. אל תמהרו לקפוץ על החברה הראשונה שנקרית בדרככם ועשו סקר שוק מקיף, יסודי ועמוק. גם בתחום כמו קייטרינג לחתונה - כמו בכל תחום אחר - ניתן להוזיל עלויות.

רוני חפר ארגון והפקות אירועים מתמחה במציאת קשת רחבה של אירועים יצירתיים המאפשרים להגשים כל פנטזיה  וחלום ליצירת אירוע בלתי נשכח, תוך עמידה מלאה במסגרת התקציב ולוח הזמנים של לקוחותיה.                                                                                                      חברת רוני חפר ארגון והפקת אירועים עובדת עם עשרות ספקים, כך שיש לה כוח קנייה גדול, שמאפשר לה גם להשיג עבורכם את המחירים הטובים ביותר וגם לקבל עמלות מבלי לגעת בכיס של זוג צעיר ונחמד כמוכם.

פרטים ו/או קביעת פגישה,נשמח לעמוד לשרותכם:


טלפון נייד:  054-7212424         


אתר הבית:www.ronihefer.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב