דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויית האוכל באירוע - לא רק קייטרינג 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1542 פעמים ]

אחד מהדברים החשובים ביותר בכל אירוע הוא האוכל שמוגש בו. מרבית הזוגות אשר עורכים חתונה בחורף או בקיץ בוחרים בקייטרינג – חברת שירותי הסעדה. נוח מאוד לעבוד עם חברות קייטרינג אשר מגישות אוכל, לרוב טעים, בכמויות גדולות, בדרך כלל בצורה של מזנון לאורחים השונים אשר הוזמנו לאירוע.

 

עם זאת, מי שהפרוטה מצויה בכיסו יכול להרשות לעצמו קייטרינג יוקרתי מאוד, ולא חברות הסעדה אשר ניתן לראות אותן בחתונות רבות. ישנם שפים מפורסמים אשר מציעים לאורחים של האירוע, במחירים גבוהים למדי, להנות מחווית אוכל נהדרת. שפים אלו מציעים גם מטעמים לא כשרים לצד מטעמים כשרים.

 

אנשים רבים מודדים את מידת ההנאה שלהם מהאירוע לפי האוכל שהוגש בו. לכן, כאשר מזמינים קייטרינג של שף מפורסם לאירוע אפשר להפוך הרבה מאוד אורחים למרוצים מאוד ולתת להם להנות מחוויית אוכל לא שגרתית. עדיין ניתן להנות מאירוע של חתונה בקיץ או בחורף מחוויית אוכל מדהימה שלא שייכת לקייטרינג.

 

פתרון אחד הוא לארגן אירוע אינטימי יחסית ובו ניתן להזמין שף אישי שיבשל לאורחים. לא רק שפים אלא גם בשלנים מנוסים וטובים יכולים לספק אוכל מיוחד ומדהים לאירוע ולגרום לאורחים להנות מחוויית אוכל, לא פחות טובה ובהחלט לא שגרתית מחוויית האוכל שמציעות חברות קייטרינג.

 

לארגן חתונה בקיץ עם אופי מעט שונה

 

ישנם אנשים אשר לא בוחרים להתחתן בתוך גן אירועים במרכז אלא בוחרים להתחתן בחצר בבית. במקרים כאלו, ואם החתונה קטנה ואינטימית, ניתן לבשל לבד את האוכל לאורחים. כמובן שזוהי משימה לא קלה אך התוצאה יכולה להיות מיוחדת ואפילו טעימה.

 

גן אירועים במרכז ודברים נוספים מלבד אוכל: למה להתייחס כאשר מארגנים את האירוע המושלם?

 

כאשר מארגנים אירוע גדול מנסים לחשוב על חווייה מושלמת, הן עבור מארגני אירוע והן עבור האורחים. בדרך כלל רוצים לשכור את התקליטן הטוב ביותר על מנת להפוך את האירוע למסיבת ריקודים סוערת. ריקודים והאווירה השמחה באירוע הם חיוניים על מנת להפוך את האירוע למשמח וכזה שפשוט כיף להיות חלק ממנו.

 

מלבד התקליטן באירוע כל אדם אשר מארגן אירוע, בין אם אלו הורים שמארגנים אירוע לבן שלהם אשר חוגג מסיבת בר מצווה ובין אם אלו חתן וכלה אשר מארגנים את התונה שלהם, רוצים שהאירוע שלהם יתקיים באולם מקסים או בגן אירועים חלומי. גן אירועים במרכז אשר מעוצב בצורה יפה הוא מקום פופולארי ביותר.

 

כמובן שישנם דברים נוספים שהם חלק בלתי נפרד מהאירוע. למשל, הבגדים, האיפור ועיצוב השיער. בין אם זו חתונה בחורף ובין אם ו חתונה בקיץ אין כלה אשר לא משקיעה מחשבה רבה בשמלה שלה, באיפור שלה ובשיער שלה. גם אם מדובר בחתונה בחורף ניתן לראות כלות אשר לובשות שמלות קיציות, קצרות וחשופות.

הקיו - The Q - גן אירועים במרכז בקיבוץ גליל ים. מקיים חתונות בקיץ עד 800 איש, חתונות ואירועי חורף עד 500 איש. ממוקם סמוך להרצליה וסמוך לכביש החוף. מדיה חברתית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב