דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לעסק 

מאת    [ 07/02/2012 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 3281 פעמים ]

הלוואות לעסק – האם זה משתלם?

נתקלתם בבעיות ואתם בטוחים כי הפתרון היחידי להצלת העסק שלכם הוא הלוואות לעסק מהבנקים או ממקורות חוץ? קודם כל – חשבו שנית, סוף מעשה במחשבה תחילה. הלוואות לעסק תוכל למצוא בכל בנק ובעשרות קרנות הקמות מידי יום ומשתדלות "לדחוף" לכם כמה שיותר הלוואות. אך האם אתם באמת זקוקים לזה? קחו בחשבון כי כל הלוואה אתם בסופו של דבר צריכים להחזיר.

בעיות בעסק המצריכות הלוואות לעסק הן קודם כל כישלון ניהולי חמור. אם העסק שלכם מכניס כספים אך לא מצליח להרוויח – כנראה שמנהלי החברה, ובמיוחד מנהלי הכספים, אינם מבצעים את עבודתם כנדרש. בכל עסק, כמות ההוצאות חייבת להיות נגזרת מכמות ההכנסות. אי אפשר רק להוציא בזמן שלא מכניסים שום דבר. וזו הבעיה של רוב העסקים – בתקופה טובה הם מוציאים יותר מידי כספים ושוכחים לשמור לתקופות יובש – ואז מתחילות הבעיות.

אם כרגע אתם במצב שאין לכם ברירה ובכדי שעסק ימשיך לפעול אתם חייבים לקחת הלוואות לעסק – אז עשו זאת כי אין לכם ברירה. אבל קחו בחשבון כי את ההלוואה תצטרכו להחזיר. אף אחד לא נותן לכם את הכסף במתנה. אם אתם לוקחים הלוואות לעסק בסכום מסוים, תצטרכו גם להחזירו ובתוספת ריביות. תוסיפו את זה למחזור ההוצאות שלכם. ולכן, חשבו טוב טוב לפני נטילת הלוואות לעסק. אל תתעצלו, התרוצצו בכל מקום אפשרי ובדקו את כל האפשרויות להלוואות העומדות בפניכם. בסופו של דבר בחרו את סוג ההלוואה המשתלמת ביותר עבורכם. ועוד דבר – אל תתפתו לקחת הלוואות לעסק בסכומים גדולים – ייתכן כי לא תצליחו להחזיר אותן. קחו בדיוק את מה שאתם זקוקים לו ולא יותר מכך.

לקחתם הלוואה לעסק? כנראה שאתם צריכים לעשות כמה שינויים בתוך העסק שלכם. אם הגעתם למצב שאינכם מצליחים "לכסות" את עצמכם בסוף החודש, כנראה כמה אנשים אינם עושים את עבודתם כראוי. ואם אינכם בטוחים בכך, הזמינו ייעוץ עסקי שיסייע לכם להבחין בבעיות ולתקן את כל השגיאות לפני שתצטרכו להגיע למצב של נטילת הלוואות נוספות לעסק שלכם. עשו לעצמכם טובה, ואל תתנו לעסק להגיע למצב כזה – שגיאות ניהוליות דעו לזהות מראש ולא רק שהעסק כבר דועך.

 

 

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת  מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים - אתר אינטרנט לעסק, תכנים וקידום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב