דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות- שיטות גלויות לעין 

מאת    [ 07/02/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1627 פעמים ]

עולם האופנה עובר שינויים תכופים ומהירים, עוד לא פסה אופנת המקסי והגיעה עונת המיני, אצים רצים לקנות מיני והמודה כבר נמצאת שני צעדים קדימה. אפשר לומר שהדבר הכי יציב והכי קבוע בעולם האופנה הוא טרנד החולצות המודפסות, אשר מלווה אותנו, כאמירה אופנתית, כבר יותר משני עשורים, וככל הנראה ימשיך להיות חלק מהנוף בעתיד הנראה לעין.

הדפסה על חולצות אינה נחלת בית אופנה אחד או מעצב אפנתי מסוים, אלא היא אקט של אמירה חברתית, פופוליסטית, תרבותית או פוליטית שיכול כל אדם, באשר הוא, להחליט שהוא רוצה להציג או לחשוף לראווה. אפשר, במידה רבה, לומר כי האופנה במקרה הזה עוצבה והונחלה לבתי האופנה המובילים ולמעצבי דעת הקהל המובילים על ידי הציבור הרחב שהפך את האקט של הדפסה על חולצות למוכר, פופולארי ומקובל.

עם התפתחות התופעה, וגם עם התפתחות הטכנולוגיות השונות ואפשרויות הדפוס הדיגיטאלי, הלכו השיטות הקשורות להליכי הדפסה על חולצות והשתכללו. בראשית שנות ה-90, כאשר התופעה הייתה עדיין בחיתוליה כאמירה אופנתית לגיטימית, נהגו להדפיס על חולצות בשיטת ההדבקה או הגיהוץ. מדובר היה על הנחת התמונה או הכיתוב על החולצה והפעלת חום גבוה עליהם כך שיידבקו לבד החולצה. ההליך הזה היה אמנם זול וקל, אך לא היה יעיל לאורך זמן ועדיין ניתן לראות מיני חולצות טי ומעילים בעלי כיתוב חסר או בעלי ציורים דהויים שמראים את יושנה של החולצה ואת היותה שייכת לשנים אלו, של טרום הופעת דפוס המשי והדפוס הדיגיטאלי.  הדפסת משי והדפסה דיגיטאלית הן השיטות המודרניות הקיימות כיום והן מספקות תוצאות ויעילות אידיאליות לטווח זמן ארוך ומשמעותי, הרבה מעבר למה שהיה מקובל בעבר.

הדפסה על חולצות בשיטת הדפסת משי היא שיטה שבה משתמש המדפיס במעין רשת המאפשרת צבעוניות ושוני בין חלקי ההדפס השונים, היא שיטה יעילה ואיכותית, אך גם יקרה וצורכת זמן ארוך יותר למימושה. היעילות המרבית של השיטה הזו היא עבור כמויות גדולות ומסחריות, בהן החולצות מיועדות לציבור גדול אשר ישתמש בהן לאורך שנים רבות. השיטה השנייה שהוזכרה היא שיטת ההדפסה הדיגיטאלית הנעשית באמצעות הזרקת דיו, בדיוק על פי הנוסחא של המדפסת הביתית הפשוטה והמוכרת. זוהי שיטת הדפסה על חולצות איכותית מאוד, מהירה מאוד ובעלת אורך חיים ארוך ומשמעותי.

שיטות אלו של הדפסה על חולצות יכולות לשמש גם כאמצעי שיווק לפריטי לבוש אחרים כמו כובעים, צעיפים, תיקים ועוד. ההדפסות כבר לא חייבות להיות אופנתיות או לכוון למסרים חברתיים ופוליטיים, אלא יכולות לשמש גם גופים ציבוריים כמו מוסדות חינוך, גופי ביטחון או משרדי ממשלה וגם לצרכי קידום עסקים וצרכים מסחריים של בתי עסק, גופים כלכליים ומוסדות בעלי אינטרסים פיננסיים המעוניינים להבליט את דבר קיומם ולהשתמש באקט של הדפסה על חולצות לשם קידומם האישי.

לעוד מידע בתחום ראו גם : פורטל בתי דפוס המציג את כלל בתי הדפוס בישראל המציעים שירותי דפוס במגוון תחומים

 

כל הדפוס - פורטל בתי דפוס


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב