דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להגשים חלום תוך שימוש בדמיון 

מאת    [ 07/02/2012 ]

מילים במאמר: 315   [ נצפה 1913 פעמים ]

אם אתם חולמים להיות רגועים יותר, להבריא ולהרגיש חזקים וחיוניים,ליצור תקשורת טובה יותר עם בן הזוג והאנשים סביבכם, לחזק את ביטחונכם העצמי, להיגמל מעישון, לרדת במשקל, לשנות מקצוע או להתחיל לצייר, מגיע לכם להגשים את החלום ואתם מסוגלים לכך.

 מפליא להיווכח כל פעם מחדש במצב שבו יש לנו את כל הכלים והידע לשם עשיית שינוי בחיינו אך משהו עוצר אותנו מלבצע את השינוי. ברב המקרים אותו משהו הוא התוכנה שמצויה בחלק הלא מודע במוח שלנו. תוכנה הכוללת את מערכת הערכים שלנו, הדרך שבה אנו תופסים את עצמנו ועוד. התוכנה מבוססת על אמירות ומסרים שקלטנו משחר ילדותנו והללו נתפסו בעיננו כאמיתות גם כאשר היו הם שיקריים. תוכנה זו מכילה את אבני היסוד שבנו ועיצבו את האישיות שלנו, אבני יסוד הממשיכים להשפיע עלינו גם היום בבגרותנו ומונעים מאתנו לגדול ולהתפתח בכוון הרצוי לנו.

את התוכנה הזו שמונעת מאתנו ליצור שינוי בחיינו אפשר לשנות באמצעות דמיון מודרך ו-  .N.L.P אלו הן שיטות טיפול/ אימון  בעלות עצמה רבה המקנות כלים שעוזרים למונחה/ למתאמן להתחבר לכוחות הפנימיים ומאגר הידע שנמצא בתוכו ולהביא לשינוי הרצוי.

דמיון מודרך הוא תהליך הכולל הרפיה, מצב שבו הגוף והמוח רגועים כך שאפשר להגיע לרמה "היצירתית" של המחשבה. ברמה הזו האדם יכול לראות או לחוש את עצמו במצבים שונים בעבר הרחוק, בהווה ולדמיין את עצמו בעתיד, לדלות אינפורמציה מתוך זיכרונות, להגיע לתובנות ולמצוא פתרונות יצירתיים על מנת להשיג את מטרתו.

N.L.P.   כולל שיטות המסייעות לאדם בתקשורת עם עצמו ועם הסובבים אותו, שיטות העוזרות לאדם להסתכל על מצבים שנתפסים כ-"בעייתיים" מנקודת ראות חדשה וחיובית. באמצעות השיטות אפשר לאתר את הסיבות היוצרות את הבעיה כיום, בעיה  ששורשיה נעוצים בדרך כלל בעבר, ניתן לשחזר זיכרונות, להשתחרר מפוביות, מתלות באדם אחר ולשנות הרגלים.

 

תהליך האימון המשלב גם דמיון מודרך הוא יציאה למסע לתוך עצמנו. כמו בכל מסע גם כאן פוגשים כל מיני דברים בדרך, דברים שבסופו של דבר שופכים אור על שאלות שלעיתים מלוות אותנו שנים רבות.

הדרך אל האור מתחילה בצעד הראשון.       דרך צלחה.

 

מאמנת אישית, מאמנת לאורח חיים בריא ומנחה בכירה לדמיון מודרך ו- N.L.P .  בוגרת הקורס להנחיה באוניברסיטת תל אביב. בעלת התארים B.Pharm (רוקחת) ו- B.Sc.Nutr (דיאטנית קלינית) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. אתי מנחה מפגשים אישיים, מאמנת קבוצות לשינוי הרגלים ואורח חיים בריא, ומרצה בתחום התזונה וההתפתחות האישית. ב 2004 הוציאה ספר "גברת ממהרת" ומעבירה הרצאה בעקבות הספר על הנשים בשנות האלפיים. ההרצאה מתובלת בסיפורים מהחיים, תוך שיתוף הקהל. הספר הוא מתנה משלימה להרצאה, מתנה שכל אישה תשמח לקבל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב