דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים בבחירת תזמורת חתונות? איך לבדוק להקה לחתונה? 

מאת    [ 05/02/2012 ]

מילים במאמר: 723   [ נצפה 2044 פעמים ]

איך בוחרים תזמורת חתונות / להקה לחתונה ?

בתוך כל ההכנות לחתונה עשיתם כל כך הרבה בחירות גורליות לגבי עתידכם המשותף. בחרתם מקום מגורים, קניתם מוצרי חשמל שונים, רכשתם טבעות, בחרתם אולם, זללתם בטעימות ויצרתם תפריט לאירוע ועוד ועוד. בכל שלב ההתחבטות וההתלבטות היתה בשיאה (טוב נו, חוץ מאלה המהירי החלטה...) ולא רציתם להכריע את הכף לפני שאתם בודקים ובוחנים את כל האופציות האחרות והנלוות.

אם בשביל לבחור מזרונים למיטה הזוגית החדשה שלכם נשכבתם על כל מזרון אפשרי בכל חנות בארץ על מנת להרגיש את ההבדל בין הקפיץ השמאלי לרכות מימין, מה לא תעשו בשביל לבחור באופן הקפדני והנכון ביותר להקת חתונות בשביל האירוע של חייכם?!?

ישנם מס' דרכים די קבועות בהן נוהגים להשתמש כאשר רוצים להתרשם באופן המוחשי ביותר מצוות נגנים שלם אשר ישפיע על רמת התנודה והתזוזה אצלכם באירוע. לפניכם פירוט של ההצעות השונות, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הדרך והאופציה הרלוונטית ביותר עבורכם ולממשה. אל תוותרו על שלב הבחירה הנ"ל, שלב זה הינו קריטי ביותר ומכריע בתהליך בחירת תזמורת חתונות, שגם לה יש השפעה הרת גורל לאווירת האירוע שלכם.

אז, שנסו מותניים, זקפו גבות- אנו מתחילים למנות את האופציות השונות:


    • בחתונה אחרת - המובן מאליו הוא להגיע כמובן מראש לחתונה אחרת בה מנגנת ה תזמורת חתונות. היתרונות ברורים: אפשר לראות כמה תזמורת החתונות מרקידה, מה האווירה שהם משרים, אפשר לבדוק את איכות ההגברה (תוך התחשבות בתנאים האקוסטיים של האולם – יש אולמות שפשוט אי אפשר להישמע בהם טוב...), אפשר לעקוב אחרי ליווי החופה (כדאי מאוד להגיע בזמן לחופה),  מצד שני, יש גם חסרונות: צורת ההופעה של להקת חתונות מושפעת מאוד מאופי האורחים, ואם אצלכם באירוע יהיה בליל אורחים שונה, גם  החתונות תישמע אחרת. גם הרפרטואר מוגבל למה שביקשו בעלי האירוע הזה – לא תוכלו לבקש לשמוע עוד סגנונות, ולא תחשפו לכל יכולותיה של תזמורת החתונות. לעומת זאת – זו הדרך הטובה ביותר לזהות הרכב שאתם לא אוהבים. לכן, חשוב מאוד לתאם עם איש הקשר, של להקת החתונות אותה אתם הולכים "לבדוק" באותו ערב, שידאג לכם לערב בו יש אירוע שהכי קרוב לסגנון ולמנטאליות שלכם. אם אתם זוג דתי אשר חשובה לו רחבת ריקודים נפרדת רצוי ללכת לצפות בתזמורת החתונות בזמן שאינם שרים לרחבה מעורבת, זאת כיוון שגם השירים וסגנון השירה יהיה אחר בהתאם לקהל היעד. ככל שהאירוע עליו אתם הולכים לתצפת קרוב יותר לסגנונכם האישי – כך גדלים הסיכויים שתתרשמו באופן האמיתי והכן ביותר מלהקת החתונות עליה אתם מתלבטים.

    • בחדר חזרות - עוד דרך היא פרזנטציה בחדר חזרות. כאן עדיין רואים את הלהקה מנגנת "חי", אך התנאים אחרים לחלוטין. אין שום אפשרות לדעת מה רמת ההגברה, לטוב ולרע, שכן חדר החזרות לא קשור לאיש ההגברה המגיע לחתונה ולציוד שלו. לפעמים תשמעו להקת חתונות בחדר חזרות ותתרשמו לרעה, למרות שהבעיה היא בסך הכל באלאנס לא מוצלח. מצד שני – אפשר לבקש לשמוע את כל הסגנונות שאתם מעוניינים בהם, ובדר"כ תקבלו תצוגת תכלית של יכולות ההרכב. גם רמת ההתלהבות בהרקדה יכולה לעבור לכם טוב בפרזנטציה – אם אתם זזים בכסא זה סימן טוב. אם לא – סימן רע. מצד שני, בדר"כ יכין ההרכב לפרזנטציה בעיקר את הקטעים החזקים שלו, וכולם יודעים שמנגנים פחות משעה, הכל קל יותר... בשורה התחתונה, פרזנטציה היא כלי טוב ואמין למדי כדי להתרשם מההרכב.

    • שמיעת מדיה - אפשרות נוספת היא לשמוע הקלטות או לראות DVD, לא פעם תמצאו סקיצות של שירי תזמורת החתונות באתר האינטרנט שלהם.  אין הכוונה להקלטה באולפן של דיסק שלא נותנת שום אינדיקציה ליכולתה של הלהקת חתונות לנגן ב"חי", אלא להקלטה של אירועים שונים שהתזמורת הופיעה בהם. כאן בהחלט אפשר להתרשם מהאנרגיות, מיכולת הנגינה ומאיכות ההגברה. תוכלו להתרשם גם מכמה אירועים שעשתה תזמורת החתונות ולא רק מאירוע אחד. מצד שני, ברור שקשה יותר לדמיין איך יראה האירוע שלכם עם הלהקה הזו. צריך לזכור גם, שבהכרח רמת ההתלהבות שלכם תהיה נמוכה יותר משמיעת הקלטה בסלון של בית מאשר כשרואים תזמורת חתונות מולכם.

אנו כאמור ממליצים לא להתעצל ולקבוע עם הלהקה ביום בו הם מנגנים באירוע של אחרים, ההתרשמות היא אחרת לגמרי כאשר רואים בעיניים את להקת החתונות, שומעים באוזניים את השירים ומרגישים בלב אווירה של חתונה, בהצלחה!! 

באתר הבית שלי - תקליטן - שירותי מוסיקה לאירועים -  תוכלו למצוא מגוון טיפים לאירועים,רשימות שירים להורדה, טפסים שקשורים לאירועים ועוד.
להזמנות וקבלת פרטים נוספים התקשרו 0506-752-752 והצטרפו למאות לקוחות שמחים ומרוצים.

 

בהצלחה והמון מזל טוב

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב