דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות פניה אל עורך דין מקרקעין ברכישת דירה 

מאת    [ 05/02/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1770 פעמים ]

רובינו נפגשים עם תחום המקרקעין כאשר אנו רוכשים דירה, אנשים בישראל רוכשים בממוצע שתיים עד 3 דירות בחייהם. זאת עסקה שקורית רק פעם בחיים או אולי פעמיים אבל זאת העסקה הגדולה ביותר שרובינו נעשה כל חיינו. מכיוון שמדובר בעסקה  מסובכת ומורכבת, ומכיוון שכול טעות בחוזה בזיכרון הדברים או במשא ומתן עלול לעלות לכם סכום עצום וליצור עוגמת נפש גדולה, זאת פשוט חובה לפנות אל עו"ד מקרקעין כאשר אתם רוכשים דירה. זה נכון שאותו עו"ד מקרקעין יעלה לכם כסף אבל הידע, הניסיון והעזרה שהוא יכול להעניק לכם הן מידיעתו לגבי חוק המקרקעין והן בשל נסיונו בעשרות ומאות עסקאות מקרקעין לא יסולא בפז. הידע שלו שווה לכם עשרות אלפים של שקלים ולפעמים מאות אלפים של שקלים.

ייצוג עו"ד מקרקעין מול גופים חזקים

 בחלק גדול מהמקרים במהלך רכישת דירה אתם צריכים לשמור את זכויותיכם אל מול גופים חזקים מאוגדים ומוגנים. אם למשל אתם רוכשים דירה מקבלן או רוכשים קרקע מהמנהל מקרקעי ישראל, או עובדים מול חברת תיווך או אפילו מנהלים משא ומתן על משכנתא חשוב שלא תעמדו לבד מול השחקנים המשופשפים האלה כול הגופים האלה חמושים בסוללת עו"ד וגם אם הם טוענים שעורכי הדין האלה מיצגים את שני הצדדים לעסקה ובכלל זה אתכם עליכם לחשוב בהגיון ולהגיע למסקנה כי אתם עבור אותם עורכי דין לקוח בודד מיני רבים של החברה שמעסיקה אותם והלויאליות שלהם היא אליה ולא אליכם. לכן חשוב לשכור את שירותיו של עו"ד מקרקעין כאשר אתם עושים עסקה במקרקעין אל מול גוף גדול ומוגן. אתם ודאי שומעים כמו כולם סיפורי בלהות על אנשים שלא קיבלו יעוץ נכון לא הוגנו על ידי עורך דין מטעמם והגיעו למצבים נוראים כמו חוסר יכולת לעמוד בתנאי תשלום חוזה המכר של הדירה, חוסר יכולת לעמוד בתשלומי משכנתא אל מול בנק למשכנתאות, אנשים אלה חיים בפחד ואימה וילדיהם חוששים מכול דפיקה בדלת, פן אלה אנשי ההוצאה לפועל אשר באים לעקל חפצים מהדירה, במקרים קשים עוד יותר אנשים איבדו את דירתם וממש נזרקו עם האישה והילדים אל הרחוב.

חשיבות פניה אל עו"ד מקרקעין

 פניה אל עו"ד מקרקעין מנוסה ובעל מוניטין חוסכת לכם דאגות, ריצות, טעויות והוצאות. כאשר אתם עושים את העסקה הגדולה של חייכם מוטב לתת לאיש מקצוע, עו"ד מקרקעין, לבדוק עבורכם את כול הפרטים ולדאוג לזכויות שלכם, עו"ד מקרקעין ידאג שתנאי התשלום והיו סבירים עבורכם וינהל עבורכם משא ומתן קשוח כדי להשיג לכם את הדירה הטובה ביותר במחיר ובתנאים הטובים ביותר.

עורכת הדין כרמית כרמלה מדאני, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל. בוגרת בית הספר למשפטים LLB ובית הספר למנהל עסקים B.A. בהתמחות מימון, של המרכז הבינתחומי, בהרצליה ובוגרת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מיסוי עסקי / מסחרי M.B.A של המכללה למנהל, בראשון לציון. עורך דין מקרקעין .
http://www.ccm-lawoffice.com | href="mailto:carmit@ccm-lawoffice.comcarmit@ccm-lawoffice.com">">carmit@ccm-lawoffice.com
טלפון: 03-6096166 | פקס: 1533-609-61-66




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב