דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת hcg 

מאת    [ 04/02/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1550 פעמים ]

דיאטת hcg

מחפשים דיאטה מהירה וטובה? רוצים לרזות ולהישאר חטובים לאורך זמן? מעוניינים לבדוק מה באמת יש למומחי התזונה להציע היום למי שלא מוכן להתפשר על תחליפים ועל שיטות שנותנות פתרונות לטווח קצר בלבד? הגעתם למקום הנכון!

שמירת משקל אופטימאלית מהווה את אחד היסודות החשובים ביותר לבריאות תקינה ולתפקוד מלא ויעיל של האדם. אם בעבר היינו ניזונים ממזונות טבעיים ואורגניים אשר באמת נתנו לגופנו את כל אבות המזון להם הוא זקוק, כיום כתוצאה מהתיעוש המאסיבי, רוב המזונות שאנו אוכלים מכילים חומרים סינטטיים וכימיקלים שאינם מועילים לבניין הגוף, ומייצרים עודפים מזיקים אשר עלולים להתבטא בתור מאגרי שומן שקשה להיפטר מהם.

על מנת להחזיר את המערכת הגופנית למצב תקין נדרשת כיום תוכנית תזונה אשר תבצע מעין reset לגוף ותחזיר אותו בטווח קצר למצב שבו הוא יכול לחזור לתפקוד נכון. הרעיון אשר עומד בבסיסה של דיאטת  hcg כפי שעוצבה על ידי ממציא הדיאטה דוקטור א.ו.ת סימונס בשנות החמישים הוא לפרק בצורה מהירה את עודפי השומן הרע (אותו שומן שפשוט יוצר שכבות של שומן מיותרות שאינן מרפדות אברים חיוניים לגוף, וגם אינן יכולות להתפרק לאנרגיה זמינה בעת הצורך) ועל ידי כך להגיע למצב שירידת המשקל אכן תהיה ממוקדת באיזורים החשובים ביותר הן מהצד הבריאותי והן מהצד האסתטי.

ד''ר סימונס היה רופא בריטי אשר גילה בעקבות מחקרים שביצע כי ישנו הורמון מיוחד בגוף, הורמון ה hcg  אשר אחראי לפירוקם של שכבות השומן הקשה. בעקבות עבודה של שנים בהם ד''ר סימונס הצליח לבודד ולהפיק את הורמון ה hcgבצורה שתהיה קלה לשימוש לכל אדם, ובהם הוא בדק ושכלל דיאטה מפורטת אשר בעזרתה השימוש ב hcg יביא לתוצאות הטובות ביותר, גיבש ד''ר סימונס את הדיאטה אשר נחשבת בעיני מומחי תזונה רבים כדיאטה הטובה ביותר מסוגה בעולם. דיאטה זו מסוגלת להביא את המטופלים לתוצאות שפשוט בלתי ניתן להשיגם בכל שיטת דיאטה או  הרזיה אחרת, ללא תופעות לוואי נפוצות כגון עור רפוי ומדובלל, ותוך שמירה על גזרה פרופורציונאלית וחטובה לאורך כל הדרך. רבים מהמטופלים שמנסים את דיאטת ה hcg לראשונה פשוט אינם מסוגלים להבין כיצד לא התוודעו אל דיאטה זו מוקדם יותר. ואכן כיום בעידן האינטרנט דיאטת hcg כבר אינה נחלתן של יחידי סגולה ומומחים בתחום התזונה בלבד והיא קונה לעצמה מעריצים רבים וקהל נרחב אשר נהנה ממנה ואשר מיישם אותה כמפתח ראשון במעלה להחזרת הגוף למשקל אידיאלי, ולאורך חיים נכון,נוח ובריא יותר.

אם גם אתם מעוניינים להעניק לעצמכם את הדיאטה אשר תחזיר את גופכם למצב  האופטימאלי שלו ללא מאמץ ובתקופה קצרה, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בנוגע לאחת מתוכניות ההרזיה שלנו וצוות המומחים שלנו ישמח להתאים במיוחד בשבילכם את התוכנית ההולמת ביותר עבורכם, בהצלחה!!!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב