דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום פורטרט באתר עסקי, כלי שיווקי ראשון במעלה 

מאת    [ 03/02/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1580 פעמים ]

כולנו רוצים לשווק את עצמנו, את העסק שלנו ולהצליח להיחשף מהר לכמה שיותר קהל.

הצלחה פרושה יותר עסקאות, יותר מכירות ויותר כניסות לאתר שלנו לזמן ממושך.

כיום כמעט הכול נעשה דרך האינטרנט. בכל אתר שמכבד את עצמו יש צילום פורטרט של בעל האתר, החברה או הארגון. 

בעבר אמרו לנו שיש לנו 30 שניות להציג את עצמנו כשמעלית עולה ולשכנע איזה מנכ"ל של חברה, למה כדאי לו להכיר אותנו ואת המוצר שלנו. 

באינטרנט אין מעליות והסטטיסטיקה מדברת על 4 שניות שבו לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלכם ומחליט אם לשהות בו, לעיין בתכנים או לעבור לאתר אחר.

4 שניות, זה מעט מאוד זמן ובלתי אפשרי להציג את עצמנו בצורה טקסטואלית שתמשוך את הקורא להישאר באתר.

יש אתרים שהלקוח הפוטנציאלי יעצור ויקרא את התכנים ויש אתרים שתוך 4 שניות או פחות הוא יעבור לאתר אחר. למה זה קורה? 

יש לזה הרבה מאוד סיבות ואני אתרכז בסיבות מהצד של צלם מקצועי בעל סטודיו לצילום

באתר אנחנו שמים תכנים טקסטואליים ותכנים ויזואליים שאמורים למשוך את עין הצופה.

במילים אחרות, אנחנו מתעסקים בשפה ויזואלית. כמו לכל שפה גם לשפה הויזואלית יש חוקים, ויכולת תחבירית ויזואלית. אפשר להעביר מסרים בצורה ויזואלית מהירה, ברורה ומוכוונת.

מי לא מכיר את הביטוי "תמונה טובה שווה 1000 מילים".

המוח שלנו קולט וזוכר תמונות יותר טוב מטקסטים ולכן חשוב לתת את הדעת ולהבין את החשיבות הרבה לתכנים הויזואליים שבאתר.

אחד הדברים החשובים ביותר שהמומחים ממליצים לשים בעמוד הבית באתר זה צילום פורטרט של בעל האתר.

לצילום פורטרט כזה יש מסר ויזואלי מאוד חזק שאומר בשפה פשוטה שאתם רציניים ועומדים מאחורי המוצר שיש באתר.

צילום פורטרט אמור להעביר מסר של מחויבות, אחריות, אמינות והכי חשוב רצינות עסקית. 

במידה והתמונה אינה תואמת את המסרים האלה, למעשה קלקלנו את כל מסע השיווק ולמעשה הרגנו אותו עוד לא לפני שהוא התחיל.

כאשר יש תמונה באתר, זה יהיה המקום הראשון שאליו העיניים של הצופה יהיו מופנות.

תדפדפו באתרים שונים שבהם מופיע צילום פורטרט ותראו מה הדבר הראשון עליו אתם מסתכלים.

מכאן שחשיבותו של צילום פורטרט איכותי באתר הוא אדיר.

כפי שכתבתי קודם, הממוצע להחלטה אם להישאר באתר או לעבור הלאה היא 4 שניות חשיבות התמונה שלכם מקבלת משמעות אחרת לגמרי. למעשה, המסר השיווקי הראשוני והמשכנע ביותר צריך להיות באותה תמונה והוא אמור לעבור במהירות שיא.

 רור שכדי שיגיעו לאתר שלכם הוא צריך להיות בנוי נכון, מעוצב בצורה שתתפוס את העין ושיקודם בגוגל כך שנהיה בדף הראשון. מאחר וכל מי שמחפש שרות או מוצר נוהג להשוות בין מציעים שונים מה שלבסוף יקבע מעבר למחיר המוצר, הוא, האם הלקוח הפוטנציאלי מאמין במוצר או בנותן השירות. לרוב קביעה זאת נעשית באותן 4 שניות ראשונות בהן הוא קודם כל מסתכל בצילום הפורטרט שלכם.

 לכן חשוב מאוד לשים תמונה שתתאים שיווקית.

אני מקווה שהצלחתי להאיר את הנושא ואת חשיבותו.

דני שביט- צילום מקצועי לפרסום ותדמית, מצגות עסקיות ובניית אתרים


זקוקים לצילום פורטרט איכותי?


צרו קשר עכשיו 


054-2025268




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב