שילוב זרעי צ'יה בתזונה היומית להתמודדות עם מחלות הקידמה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שילוב זרעי צ'יה בתזונה היומית להתמודדות עם מחלות הקידמה 

מאת    [ 03/02/2012 ]
מילים במאמר: 777   [ נצפה 2500 פעמים ]

 
 

הרגלי תזונה לקויים

מחקרים שנעשו בקרב אוכלוסיות בוגרים מצאו שכמות המרכיבים התזונתיים - מינרלים ויטמנים וכד' - שנצרכת מגיעה ל- פחות מ- 60% מהכמות המומלצת RDA בממוצע. vחוסר הזה נובע  נובע הן מהרגלי התזונה הלקויים  והן מהשחיקה בערכים התזונתיים של מוצרי המזון (לדוגמא, בעבר תפוז הכיל 250 מ"ג ויטמין C והיום מכיל 6 מ"ג בלבד, תרד הכיל 130מ"ג ברזל והיום בקושי 1מ"ג).

מצבי סטרס שאנחנו חווים במירוץ החיים מכניסים אותנו לסערה של רדיקלים חופשיים ומפאת המחסור בנוגדי חימצון בתזונה המודרנית הם חופשיים ליצור נזקים כבדים לבריאות.

חברת לייפמקס הכניסה לישראל  - תמהיל קפדני ומדעי של זרעי צ'יה מובחרים - שהוא  מזון בריאות טבעי, מלא, עשיר מאוד במרכיבים תזונתיים חשובים ביותר. שילוב הצריכה שלו בתפריט היומי יכול לסייע באיזון הגוף .

נציג להלן את המרכיבים המרכזיים של ה- צ'יה ונבין את פוטנציאל התרומה שלהם לבריאותנו.

אומגה 3 צמחי -

מנה יומית מומלצת של צ'יה - מנה של 13 ג' -   מכילה 3000 מ"ג אומגה 3 צמחי – ALA . אומגה 3 הן חומצות שומן חיוניות לתיפקוד התקין של הגוף. גוף האדם לא יודע ליצר אותם, ולכן מוכרחים לקבל אותן מהמזון. חומצת השומן אומגה 3 היא מרכיב עיקרי במעטפת של כל אחד מ-מאה טרליון התאים בגוף האדם, שמכילים ובונים את כלל המערכות והתיפקודים של הגוף מן העצם ועד לנוזל הדם. המעטפת השומנית הזאת היא חצי חדירה ואחראית על מעבר של מרכיבים מתוך התא אל העולם החיצוני. בהיעדר כמות מספקת של אומגה 3  צמחי ALA , הגוף ישתמש בשומנים אחרים ותיפקודי התא ייפגעו. 

מחסור בחומצת שומן אומגה 3 מהווה את הגורם השישי למקרי מוות בארה"ב, ועוד הרבה יותר מקרים של סבל מ- סיפטומים של מחסור באומגה 3 – מחלות אוטאימוניות, דלקות וכד'. 

אומגה 3 מופקת בטבע משני מקורות עיקריים -


    • מקור צמחי – מוגדרת כחומצת שומן הכרחית – ALA.
    • מקור ימי – EPA ו- DHA , מופקת ע"י דגי מים עמוקים, אחרי שצרכו את המקור הצמחי – ALA.

היתרונות הבריאותיים של  אומגה 3 צמחי :


    • מסייעת בשמירה על בריאות הלב, כלי הדם והמוח.
    • מקטינה את התמותה באנשים שעברו התקף לב בכ- 70%.
    • נלחמת במחלות דלקתיות.
    • משפרת את כושר הקשב והריכוז.
    • מסייעת בהפחתת דיכאון.
    • מבנה ותפקוד של התא.

 

חלבון:

מנה יומית מומלצת של צ'יה של לייפמקס מכילה 3000 מ"ג חלבון מלא. 

כל תא בגוף מכיל חלבון. לחלבון תפקידים חשובים בגוף אדם – בניית תאים חדשים, נשאים להעברת חומרים מתוך התא החוצה, משמשים כמאגר אנרגייה. מולקולות החלבון מורכבות מחומצות אמיניות, ביניהן  חומצות אמיניות חיוניות – הגוף לא יכול לסנתז בעצמו, והן הכרחיות לצורך גדילה והתפתחות תקינה. חלבוני המזון נבדלים בערכם התזונתי המבוסס על חומצות האמיניות המרכיבות אותם. מזון המכיל את כל חומצות האמיניות החיוניות נחשב למזון בעל חלבון מלא.

צ'יה מכיל את כל חומצות האמינו החיוניות ולכן נחשב לחלבון מלא.

אנחנו צריכים חלבון עבור:


    • בניין , ובנייה מחדש ברמה התאית
    • שיחזור השיער, העור, הציפורניים, גידים ורצועות שרירים, איברים  והמערכת החיסונית
    • שיפור עירנות, פעילות, אנרגיה ורוגע באמצעות הנוירוטרנסמיטורים
    • התאוששות מאימון.

נוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים)

נוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים) מגינים על התאים שלנו על ידי הגבלת נזק חמצוני למבנים הביולוגיים  ע"י ניטרול   הרדיקלים החופשיים.

אנחנו צריכים אנטיאוקסידנטים עבור:


    • מאבק ברדיקלים חופשיים עבור אנטי אייג'ינג
    • לחימה בסטרס חמצוני
    • הגברת האנרגיה
    • שיפור הזיכרון
    • הגנה על אומגה 3 בתוך מילה מפני חימצון

פיטונוטריאנטים

פיטונוטריאנטים  הם תרכובות כימיות אשר נמצאים באופן טבעי בצמחים וחשובים לשיפור  בריאות האדם.

אנחנו צריכים פיטונוטריאנטים עבור:


    • הגברת התגובה החיסונית
    • הפחתת דלקת
    • קידום בריאות הלב
    • תיקון נזק לדנ"א
    • חיזוק  תקשורת בין תאית

מינרלים

המילה עשירה במינרלים כמו – סידן , ברזל , מגנזיום , זרחן.

סיבים תזונתיים:

מנה יומית מומלצת של "מילה" של לייפמקס מכילה 5 מ"ג סיבים תזונתיים .

התזונה של הציויזצייה המודרנית סובלת מ- חוסר בסיבים תזונתיים., וזה גורם להתפתחות מחלות מעיים, סכרת, ועודף מישקל עם כל הכרוך בכך.

תזונה עשירה בסיבים מסייעת לפעילות תקינה של המעיים, מפחיתה את הסיכוי להתפתחות מחלות מעיים, כולל סרטן המעי הגס,  הסיבים מסייעים בספיחת כולסטרול ושומנים ובכך עוזרים במניעת מחלות כלי דם ולב.

סיבים מסיסים מאיטים את קצב ספיגת הסוכר מהפחמימות, ולכן, תזונה עשירה בסיבים תזונתיים שומרת על רמות סוכר קבועות בדם, זה גורם להפרשת אינסולין נמוכה ומונע שחיקת הלבלב.  ראה פירוט במאמר "מילה" להפחתת העומס הגליקמי בתזונה שלך.

אכילת סיבים מאפשרת גם שמירה על מישקל תקין. הסיבים מגדילים את נפח הקיבה כתוצאה מסחיפת נוזלים, ולכן גם יוצרים תחושת שובע מהירה יותר. הסיבים הינם בעלי ערך קלורי נמוך, ודורשים לעיסה ארוכה יותר של המזון.

אנחנו צריכים סיבים עבור:


    • בריאות מערכת העיכול
    • בריאות הלב וכלי הדם
    • סדירות
    • טיהור
    • איזון רמת הסוכר בדם
    • איזון אנרגיה
    • בקרת מישקל

אני מקווה שהמאמר  הזה נתן לכם הבנה טובה של התועלת הבריאותית  הרבה שקיימת במוצר הזה , אכן מזון בריאות, ולא לחינם האמריקאים מכנים אותו "מילה" – המזון הכי בריא בעולם". 

בנוסף לתכולה העשירה של ה- "מילה" , זרעי הצ'יה נפרסים בשיטה ייחודית , (פטנט של לייפמקס) , שמבטיחה מצד אחד ספיגה מלאה של המרכיבים בגוף האדם, ומצד שני שיטת החיתוך לא מאבדת את המרכיבים התזונתיים (שמנים וכד').

צפה ב- סירטון שיגלה לך את סוד האיכות של "מילה" - שמסביר את התהליך שעוברים זרעי הצ'יה המובחרים של "מילה" מ-חוות הגידול ועד לשולחן הצרכן ועושה אותו למוצר איכותי שיכול לסייע בהתמודוות עם מחלות הקידמה.  

צפייה מועילה 

 

 

אניטה בנג'יו ,


טל 0544519787


מטפלת בתזונה ושיווק תוספים



www.firstclassomega3.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב