דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח סיעודי 

מאת    [ 02/02/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2443 פעמים ]

ביטוח סיעודי

לאחרונה, אנו שומעים על יותר ויותר חברות ביטוח המציעות לנו לרכוש כיסויים משלימים בתחום הביטוח הסיעודי. ואכן, מוטב לכל אחד ואחת מאיתנו להקדים ולדאוג לתקופות המאוחרות של חיינו, ובהחלט מוטב לדאוג ולשריין את מכסת הכספים אשר חלילה נזדקק לה במקרה ונגיע למצב בריאותי הדורש תמיכה סיעודית. עם זאת, בטרם אנו ניגשים בכדי לבחון את פוליסת ביטוח סיעודי הטובה ביותר בין חברות הביטוח השונות, מוטב שנלמד אודות הקריטריונים העיקריים המשפיעים על הבחירה. לפניכם, נקודות ענייניות ומפורטות בתחום הביטוח הסיעודי בפרט, ובתחום הטיפולים הסיעודיים בכלל.

מי הוא חולה סיעודי?

הגדרת החולה הנדרש לסיעוד, משמע, לעזרתו של אדם נוסף בכדי להתנהל בפעילות תקינה בחייו, מתבססת על יכולתו לבצע פעולות פשוטות וקריטיות לתפקוד בסיסי. פעולות אלו, הן קימה ושכיבה, התלבשות והתפשטות, רחיצה, אכילה ושתייה ושליטה על הסוגרים. גם אדם המסוגל לבצע פעולות אלו אך נחשב בהגדרה כ "תשוש נפש" (כדוגמת חולי אלצהיימר), נחשבים על פי החוק למטופלים הנדרשים לסיוע סיעודי.

מה הוא ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי הוא הסכם חתום עם חברת הביטוח המכונה בעגה המקצועית, פוליסת ביטוח. על פי הסכמי פוליסות ביטוח סיעודי נפוצות, רוכש הפוליסה ישלם סכום קבוע מדי חודש אל חברת הביטוח, ואילו זו מצידה, מתחייבת להשתתף בעלויות הטיפולים הסיעודיים בעת הצורך. את פוליסות הביטוח הסיעודי, ניתן לרכוש באופן עצמאי בפנייה אל חברות, סוכני וסוכנויות הביטוח המוכרות, או לחילופין, ניתן לרכוש פוליסת ביטוח סיעודי בפנייה באמצעות מקומות העבודה, שם ניתן יהיה במרבית המקרים לרכוש פוליסות כדאיות יותר במחירים אטרקטיביים יותר. גם קופות החולים, מציעות למבוטחיהן רכישה של פוליסות ביטוח סיעודי במסגרת הביטוחים המשלימים, ומחירו של הביטוח נקבע לרוב על פי גיל הצטרפותו של המבוטח כאשר ככל שגילו של המבוטח גבוה יותר, כך יגבה מחיר הפרמיה החודשית עבור הפוליסה.

למה כדאי לשים לב לפני רכישת פוליסת ביטוח סיעודי?

לפני רכישה של פוליסות ביטוח סיעודי מחברות או סוכנויות ביטוח, מוטב לבדוק תחילה האם אינכם מכוסים במסגרת הביטוח המשלים אותו רכשתם מקופת החולים בה הנכם מבוטחים. שימוש לב לתקופת הביטוח. בפוליסות הנרכשות במסגרת מקומות העבודה (פוליסות קבוצתיות) תקופת הפוליסה תנוע סביב 3-4 שנים, ואילו ברכישת פוליסה באופן פרטי, תקופת הפוליסה היא למשך כל שנות חייו של המבוטח. נושא נוסף אותו יש לבחון, הוא היקף הכיסוי. על פי רוב, פוליסות ביטוח סיעודי מקציבות סכום כספי קבוע חודשי ולא שירות לתקופה קבועה מראש – ברכישת הפוליסה שימוש לב האם קצבת הסיעוד תוענק למבוטח במשך כל חייו, או לתקופה מוקצבת בזמן.

מבקשים לדעת עוד על ביטח סיעודי ממולץ ללחוץ על הקישור המצורף.

 

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב