דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו קידום ממומן ויתרונותיו? 

מאת    [ 02/02/2012 ]

מילים במאמר: 292   [ נצפה 1547 פעמים ]

אחת מהדרכים לקידום האתר, כלומר מיקומו במעלה תוצאות החיפוש בגוגל והגדלת החשיפה שלו, היא קידום ממומן. לעומת קידום אורגני, שמעלה אתכם אט אט בעמודי תוצאות החיפוש ודורש השקעת זמן רב וכן כתיבת תכנים והעלאתם לאתר בתדירות גבוהה, בקידום ממומן תוכלו להגדיל את הפרסום לאתרכם בתקציב לא גדול במיוחד ובן רגע. שניות ספורות לאחר שתתחילו בקמפיין הקידום הממומן, יפורסמו המודעות לאתר במנועי החיפוש מעל התוצאות האורגניות. בנוסף, קידום ממומן מעניק לכם 100% שליטה – אתם בוחרים עבור אילו מילות מפתח תופיעו בתוצאות החיפוש, איזה מודעות יופיעו ומה יהיה כתוב בהן, וכן תוכלו לשנות את הדברים שבחרתם כל רגע לאחר שנעזרתם בסטטיסטיקה שבחשבונכם, שתראה על אחוזי ההצלחה של הקמפיין. בנוסף, בקידום ממומן אינכם משלמים מראש – אלא פר הקלקה, כך שההשקעה משתלמת במיוחד.

כיצד מנהלים קמפיין פרסום בגוגל? 

מרבית הקמפיינים של קידום ממומן נעשים בגוגל, הרי שמדובר במנוע החיפוש השולט כיום. גוגל מציע לפתוח חשבון Adwords, ומסייע לכם לנהל את הקמפיין בקלות תוך מתן הסברים. עם זאת, כדאי בכל זאת לבחור באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב בקידום ממומן ויוכל למקסם את החשיפה לאתר בתקציב הקטן ביותר. מומחה בתחום יידע לחלק את התקציב בין מילות המפתח באופן נכון ולמנוע השקעת כספים על מילות מפתח "יקרות" – גוגל מתמחרת באופן שונה את מילות המפתח לפי פופולאריותם. באמצעות שכירת שירותי איש מקצוע, תוכלו להימנע מכניסות קצרות שלא יובילו להגדלת המכירות, משום שהוא יידע באילו מילות מפתח לבחור וכיצד לנסח את מודעות הפרסום כך שיביאו רק את הגולשים שאכן מעוניינים בשירות או במוצר שאתם מציעים.

למרות היתרונות הרבים שבקידום הממומן, חשוב לזכור שלא לזלזל בקידום האורגני. יש לא מעט לקוחות שיעדיפו להישאר נאמנים לתוצאות האורגניות משום שהם מייחסים מסר פרסומי לא אמין למודעות הקידום הממומן. כדי להגדיל את הכניסות לאתרכם באופן ניכר ובהתאם את המכירות, יש לשלב בין הקידום הממומן לקידום האורגני.

 


ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב