אחת מהדרכים לקידום האתר, כלומר מיקומו במעלה תוצאות החיפוש בגוגל והגדלת החשיפה שלו, היא קידום ממומן. לעומת קידום אורגני, שמעלה אתכם אט אט בעמודי תוצאות החיפוש ודורש השקעת זמן רב וכן כתיבת תכנים והעלאתם לאתר בתדירות גבוהה, בקידום ממומן תוכלו להגדיל את הפרסום לאתרכם בתקציב לא גדול במיוחד ובן רגע. שניות ספורות לאחר שתתחילו בקמפיין הקידום הממומן, יפורסמו המודעות לאתר במנועי החיפוש מעל התוצאות האורגניות. בנוסף, קידום ממומן מעניק לכם 100% שליטה – אתם בוחרים עבור אילו מילות מפתח תופיעו בתוצאות החיפוש, איזה מודעות יופיעו ומה יהיה כתוב בהן, וכן תוכלו לשנות את הדברים שבחרתם כל רגע לאחר שנעזרתם בסטטיסטיקה שבחשבונכם, שתראה על אחוזי ההצלחה של הקמפיין. בנוסף, בקידום ממומן אינכם משלמים מראש – אלא פר הקלקה, כך שההשקעה משתלמת במיוחד.
כיצד מנהלים קמפיין פרסום בגוגל?
מרבית הקמפיינים של קידום ממומן נעשים בגוגל, הרי שמדובר במנוע החיפוש השולט כיום. גוגל מציע לפתוח חשבון Adwords, ומסייע לכם לנהל את הקמפיין בקלות תוך מתן הסברים. עם זאת, כדאי בכל זאת לבחור באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב בקידום ממומן ויוכל למקסם את החשיפה לאתר בתקציב הקטן ביותר. מומחה בתחום יידע לחלק את התקציב בין מילות המפתח באופן נכון ולמנוע השקעת כספים על מילות מפתח "יקרות" – גוגל מתמחרת באופן שונה את מילות המפתח לפי פופולאריותם. באמצעות שכירת שירותי איש מקצוע, תוכלו להימנע מכניסות קצרות שלא יובילו להגדלת המכירות, משום שהוא יידע באילו מילות מפתח לבחור וכיצד לנסח את מודעות הפרסום כך שיביאו רק את הגולשים שאכן מעוניינים בשירות או במוצר שאתם מציעים.
למרות היתרונות הרבים שבקידום הממומן, חשוב לזכור שלא לזלזל בקידום האורגני. יש לא מעט לקוחות שיעדיפו להישאר נאמנים לתוצאות האורגניות משום שהם מייחסים מסר פרסומי לא אמין למודעות הקידום הממומן. כדי להגדיל את הכניסות לאתרכם באופן ניכר ובהתאם את המכירות, יש לשלב בין הקידום הממומן לקידום האורגני.
ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.