דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי ספות 

מאת    [ 31/01/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3608 פעמים ]

בבתים רבים הספה היא הריהוט הבולט ביותר בחדר המגורים. הסלון הישראלי הטיפוסי כולל בד"כ ספות המצויות במרכז החדר וסביבם מתקיימים רוב חיי המשפחה ובהם המפגשים היומיים והשבועיים ושם גם מארחים אורחים הבאים מבחוץ.

הספה הביתית היא אולי אחד הרהיטים שהשימוש בהם הוא התכוף והאינטנסיבי ביותר ולמגוון שימושים רחב ביותר. פעם מארחים מסביבם אורחים חשובים ומכבדים אותם במזון ומשקה ופעם הילדים או בעלי הבית מוצאים פינה שקטה לשים בה ראש אחרי יום לימודים או עבודה ומוצאים שם מרגוע. בבתים מסוים הספה ממוקמת מול הטלוויזיה המרכזית ושם מתאספים בני המשפחה במשך היום על מנת לצפות בתוכניות טלוויזיה. משום כך ניקוי ספות חשוב כל כך לתחזוקת כל משק בית.

הספות כיום עשויות מחומרים רבים ובנויות מאופן שונה זו מזו. ישנם ספות העשויות עץ וכוללות כיסוי בד, ישנם ספות שעשויות מעור ואין שום חלק עץ או מתכת שגלוי מהם ועוד כהנא וכהא. אך יחד עם היופי וההדר שספה יכולה להוסיף לכל סלון , ספה שמתלכלכת הופכת באחת מריהוט המכבד את החדר ואת בעליו, לרהיט שמתביישים זו. הכתם הבולט שלא יוצא בניקוי רגיל מהספה גורם לבעלי הבית לחוש אי נוחות כל פעם שאורח מגיע הביתה, לפעמים לכתם מתווסף ריח רע ואז מעבר לבושה גם יש אי נוחות לחיות במחיצת ספה זו.

משקי בית רבים גילו את הנוחות והמקצועיות שחברות מקצועיות לניקוי ספות יודעות לספק ונעזרות יותר ויותר בשירותים אלו. בעבר הרחוק שימוש בחברה מקצועית נחשב מותרות אולם כיום בשל המקצועיות הנדרשת בניקוי ספות, ובשל המחירים השווים לכל נפש, משקי בית רבים ומשרדים נעזרים בשירותים אלו ואף מספר פעמים בשנה, ומבטיחים לעצמם שמירה על איכות ויופי הספה לאורך פרק זמן ארוך.

 

מה הערך המוסף שנותנת חברת ניקוי ספות מקצועית לספה שלכם?

 

חברת ניקוי ספות מקצועית מביאה איתה חומרים וציוד מתקדם לשאיבה, ניקוי ושטיפה. חברת ניקוי ספות מקצועית מצוידת בידע המתקדם ביותר להתמודדות עם כתמים וריחות. בתחום מתפתח זה לא כל עקרת בית ממוצעת יודעת את השיטות, הטריקים והטיפים המתקדמים שמסיר כתמים וריחות באופן יסודי. חברת ניקוי ספות שעוסקת בנושא יום יום רוכשת ניסיון משמעותי ויודעת ליישם אותו בספות נוספות.

ניקוי ספות ביתי בד"כ כולל ניקוי חיצוני של הריפוד . חברת ניקוי ספות מקצועית תנקה גם את הספוג שמתחת לריפוד ותדאג לניחוח נעים של הספה לאחר הניקוי.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב