דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


2 טיפים חשובים ליועצי נדלן מתחילים וותיקים להצלחה בעסקים 

מאת    [ 31/01/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2111 פעמים ]

????????אחת השאלות המעניינות ביותר בנושא הצלחה בחיים קשורה קשר ישיר לשאלה אותה כל אדם צריך לשאול את עצמו – "האם אני רוצה להצליח בחיים?". ודאי תאמרו - ובצדק- שהשאלה הזו מטופשת. עוד לא נולד האדם שלא רוצה להצליח. אתם צודקים לגמרי. כולנו רוצים להצליח. אם כך, איך קורה שחלק מאתנו נחשבים מצליחים בתחומם וחלקנו נחשבים "לוזרים". האם כל המצליחים בתחומם הם בהכרח אלה שהתקנאנו בחוכמתם? כמי שמתמחה בעסקי נדל"ן באבן יהודה, השתתפתי לפני מספר ימים בהשתלמות ליועצי נדל"ן. במאמר זה, אשתף אתכם  בשני טיפים להצלחה בעסקי הנדל"ן שלטעמי הם החשובים ביותר. למעשה, טיפים אלה מתאימים לכל תחומי החיים.

1. חשיבה חיובית – האם ידעתם שהצלחתכם תלויה - יותר מאשר בכל פרמטר אחר - בחשיבה חיובית? לא רמת ה IQ (בהנחה שאתם לא לוקים בשכלכם), לא רמת ההשכלה, לא רמת המקצועיות שלכם ולא המצב הכלכלי במשק – אף אחד מהפרמטרים האלה לא ינבא את ההצלחה שלכם בעסקים יותר מאשר גישה חיובית. נכון, הפרמטרים האחרים יכולים לסייע ולשמש כמנוף. אבל, יותר מכל, חשיבה חיובית היא זו שתקבע אם תוכלו לממש את הפוטנציאל העומד לרשותכם. התמקדו בדברים החיוביים בחייכם והתרחקו מאנשים שלא מאמינים בכם. לפני מספר שנים, פגשתי קרוב משפחה רחוק ששמע שאני בעסקי הנדל"ן. הוא ניסה לברר עד כמה אני "מצליח" וכשסיפרתי לו שבנוסף לזה שאני מציע בתים למכירה באבן יהודה, הרחבתי את עסקיי ואני מציע גם נדל"ן במושבים באזור השרון. "הדוד הטוב" שלי החליט לתרום לי מחכמת חייו והזהיר אותי מפני נפילה עסקית, נתן ניתוח מעמיק על מצב המשק והמליץ בחום על חשיבה מחודשת. מאז, אני משתדל להימנע ממפגש עם הדוד הזה ומאנשים אחרים שחושבים שגישה שלילית בחיים נחוצה להצלחה בחיים. ובכן, לא רק שהיא לא נחוצה, היא מאד לא רצויה. אין זה אומר שלא תטעו בחיים ותחוו משברים – כל מה שזה אומר, שעם חשיבה חיובית תתגברו על המשבר טוב יותר ותוכלו אף לתעל את המשבר להזדמנות.

2. בחרו במחשבות מקדמות והיפטרו ממחשבות "מסרסות" – כולנו סובלים מידי פעם ממחשבות שתוקעות אותנו מלקום ולעשות דברים שאנו רוצים לעשות. החוכמה היא לדעת לסלק את המחשבות התוקעות אותנו מעשייה פרודוקטיבית ולהחליפן במחשבות מקדמות. אפשר לשלוט במחשבות? בהחלט כן. זה עניין של בחירה ותרגול. במקום לחשוב מחשבות כמו "אם אתקשר אל אדם פלוני ואציע את שירותיי אני עלול להטריד אותו" רוב הסיכויים שלא תעשה את זה ותמנע מעצמך אפשרות של הצלחה. במקום זאת חשוב על עצמך במונחים של "יש לי עסקה טובה להציע לו הוא בטח ישמח לשמוע על זה". אם לא ירצה – לא נורא. אציע למישהו אחר שיידע להעריך נכון את העיסקה.

לסיכום, הצלחה בעסקים ובחיים, היא בראש ובראשונה - "סטייט אוף מיינד". השאלה עד כמה אתם נחושים להצליח תלויה בגמישות המחשבתית שלכם. עד כמה אתם מוכנים לשנות דפוסי חשיבה שתוקעים אתכם, לאמץ גישה חיובית ופשוט לקום ולפעול לטובת מה שאתם מגדירים כהצלחה.

רועי שריר, נדלן בשרון ובמושבים: נדל"ן באבן יהודה, תל מונד, פרדסיה, כפר יהושע, כפר נטר, צורן בהתאמה מלאה לצרכים שלך. עם צוות של 12 סוכנים נוכל לאתר עבורך נדלן: בית, דירה, מגרש למגורים או השקעה, לקנייה או למכירה. צלצל עכשיו 09-8919123 וגם לך יהיה נכס בשרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב